Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Ah @doei leuk om te horen! Ik heb die envelop met de geadresseerde “zuipschuitje” bewaard in m’n herinneringen doos omdat ik t zo schattig van je vond :biggrin:

1 like

@Prikkelbaar ik wil dit al een tijdje zeggen : Ik vind jou stom!!
Nee grapje ik vind je lief en grappig en vond het leuk je te zien laatst! Ook vind ik het chill dat we dezelfde mening hebben en dezelfde dingen haten. Ik wens je al het goede en hoop dat alle tegenslagen die je nu meemaakt ooit omdraaien naar alleen maar positieve dingen. ( die laatste zin had ik veel beter in mn hoofd maar nu is het de meest on nederlandse zin ever… vergeef het me het is vroeg)

Lof ya!

1 like

Wat lief!

1 like

@doei echt superleuk om te lezen! dan ga ik me niet meer afvragen of ik te lang bleef hangen haha.

1 like

@Dante ik vind jouw reacties zo lief, je lijkt me in het echt ook een heel leuk persoon :relaxed:

4 likes

Ah wat lief, dankjewel! En volgens mij ben jij zelf ook behoorlijk lief. Het staat me nog zo goed bij hoe je @Lula uit de brand had geholpen toen ze met haar kat naar de dierenarts moest. Zo fijn dat er nog mensen bestaan die zoiets doen voor een (bijna) onbekende :heart:

6 likes

Waar is deze gif-parade te bewonderen? Want Ben Hardy :heart_eyes:

1 like

Mijn dank is groot.

2 likes

Hahaha, jaaa ze zijn briljant op instagram! Elke keer die jaloerse reacties naar elkaar binnen hun driehoeksverhouding, hahaha! Je moet ook echt Joe’s feed even doorscrollen naar posts van langer geleden; die met Cardboard Ben in bed enzo. Die jongen is hilarisch. :joy:

2 likes

Ik ga de film trouwens vanavond schaamteloos voor de vijfde keer zien. :upside_down_face: Het is nu wel iets lastiger kijken, want merkte tijdens de vierde keer al dat ik - omdat ik ze nu zo goed “ken” - het eerste deel vooral Rami, Gwil, Ben en Joe zie, in plaats van Freddie, Brian, Roger en John. :sweat_smile: Ook leuk, maar wel anders haha!

1 like

Nahhh kan gewoon. Ik ga nu ook al voor de tweede keer alleen, omdat ik niemand meer met mijn obsessie ga lastig vallen haha. Ik weet trouwens niet of je een beetje in de buurt woont, maar anders ga ik met liefde ook nog een zesde keer en dan zeg jij gewoon dat het een forummeet is. :joy:

1 like

Hahaha vet lief dat je je speciaal voor haar wilt opofferen om ‘m nog een keer te moeten zien! :upside_down_face:

Ik zit over een uurtje ook. :partying_face:

1 like

@Chesirecat hey je valt me sinds deze week ineens op haha ! Ik vind je grappig.

Tot zover mijn complimenten van vandaag joee

1 like

Sorry… met wie spreek ik?

11 likes

@Gradje je forumnaam is geweldig :heart:

11 likes

:heart_eyes: love dit, godnondeju!

1 like

@Zemraluani ik vind jou zo interessant. Ik ben het echt niet altijd met je eens, maar jouw manier van communiceren/vertellen vind ik geniaal. En vaak retegrappig. Ik ben zo benieuwd hoe en wie je in het echt bent!

Ohja en respect dat je zovaak je foto veranderd

10 likes

Hahah ja ik change Mn outfit met het seizoen en voor feestelijkheden, hoe saai is het leven in 1 outfit?! Ben wel bang dat ik binnenkort geen nieuwe heb want Ahmed upload al lang niet meer :sob::sob: Vond de vorige outfit minder geslaagd want hij had Zn armen tot een soort rubber gephotoshopt dus nu maar terug naar een winteroutfitje.

En Thanks? Haha nee heel leuk dat je dat zegt, maar irl ben ik echt het tegenovergestelde van interessant, ben meer een soort sidekick van de hoofdpersoon van een comedy zeg maar. Degene die de vragen stelt en commentaar levert aan de daadwerkelijk interessante persoon. Ik praat ook irl nogal in quotes en referenties naar allerlei jarenoude troep en/of rupauls dragrace
Deze meme, ben ik:
image

Hoe en wie ik in het echt ben? thats A secret ill never Tell xoxo (behalve dat het halve forum me op insta heeft en dus exact weet hoe ik eruit zie, ik denk ik precies typ hoe ik praat en ik volgend mij best ruim ben met details over Mn leven.)

12 likes

Door deze reactie hou ik alleen nog maar meer van je, de Alan Harper van de Charlie in 2,5 men en de Jan Paparazzi van de Jensen :raised_hands:t2:
En ik praat ook in memes, reclameleuzen van 10 jaar geleden en don’t fuck it ups :heart:

Mag ik je ook op insta pls, dan is mn fandom compleet

Also: ik durf het bijna niet te vragen, maar wie is Ahmed je plaatje?

1 like

NOEM MIJ NOG ÉÉN KEER JAN PAPARAZZI :rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth:

Ahmed Angel is Mn plaatje, hij was “de knapste man ter wereld” en als je m googelt krijg je allerlei edits etc.

Mn insta heb ik ff gelockt voor een sollicitatie Haha, maar zal mn binnenkort weer openen en in t insta topic zetten.

2 likes