Disney films

Gaan jullie Raya and the Last Dragon volgende week bestellen?

Nee, ik wacht wel tot ‘ie gewoon op Disney + staat.

2 likes

Waarschijnlijk wacht ik ook gewoon tot ie er op staat zonder een extra bijdrage te moeten doen. Wel heel benieuwd naar die film!

Het scheelde voor mij dat ik al ontzettend lage verwachtingen had van Mulan door de berichten hier, maar ik ben heel blij dat ik op die film gewoon gewacht heb ja :joy::joy:

2 likes

Geen film, maar ben gister begonnen aan Wandavision. Vind het wel intrigerend. Begreep van IMDB dat het eigenlijk pas echt spannend wordt vanaf aflevering 3. Ben nu bij aflevering 2, dus ben benieuwd.

Kom in het marvel topic!

1 like

@Calypso oh nice! Wist niet dat die er was. Ik wacht nog even want ben idd te bang voor spoilers. Ik vrees dat ik weinig van de Easter eggs in Wandavision ga begrijpen omdat ik in mijn hele leven misschien twee Marvel films heb gezien. Of valt het dan ook nog prima te volgen?

Ben trouwens wel van plan om de MCU films te gaan kijken.


Deze zomer al :scream:

12 likes

Omg

Net weer Up gezien. Keihard gehuild natuurlijk. Alles aan die film is gewoon perfect en er is zó goed nagedacht over het script. Op het einde komt alles zo goed samen. En de muziek is gewoon zo goed. Married Life is prachtig.
Ik denk dat Ratatouille, Wall-E en Up dé beste Pixarfilms ooit zijn.

6 likes

Ben benieuwd!!
4 likes

Heb hem gisteren gezien, vond het echt een hele goede film! Het verhaal is niet heel spannend of origineel, maar de uitvoering, echt zo mooi! En hij is grappig, lief, gevoelig, alles. En natuurlijk geweldig dat het om sterke vrouwelijke POC draait (zonder dat er de nadruk op wordt gelegd dat het zo bijzonder is dat vrouwen bepaalde dingen doen of bepaalde eigenschappen hebben oid), en er zit geen zoetsappige romantische verhaallijn in. Ja, echt een topper.

1 like

Wat goed om te horen dat die zo leuk. Heb ik iets om naar uit te kijken over 3 maanden.

1 like

Raya and the Last Dragon is een aanrader. Heel mooi ook!

2 likes

Ik was eigenlijk van plan om te wachten, maar ik krijg nu toch wel heel veel zin om hem alsnog eerder te huren :innocent:

Met welke Disney-film zou je hem vergelijken? Qua hoe goed dat ie is etc?

Pfoeh ik weet niet waarmee ik hem zo snel zou vergelijken. Misschien een mix van Vaiana en Frozen 2?

1 like

Oef dat zijn wat mij betreft wel een van de leukste! Misschien toch maar kijken vanavond :innocent:

Ik heb wel geweigerd om er 31€ voor te betalen hoor, ik betaal Disney al elke maand, het is goed met ze, alsof ze nog niet genoeg geld hebben :roll_eyes:

Hahaha ja ik heb het ook via een andere manier gekeken.
Als het een tientje was had ik het zeker betaald, want zo duur is de bios ook. Maar 22 euro?!?!? Mickey kan m’n reet likken.

1 like

Vond Raya and the Last Dragon ook leuk! (Gewoon gedownload). Niet super bijzonder verhaal, maar wel weer heel mooi geanimeerd.

Volgende op de planning die ik ga kijken zijn de Lady en Vagebond real action, Big Hero 6 en Zootopia

1 like