Ik vond the Lion King echt niks aan maar Beauty and the beast juist heel leuk. Emma Watson vind ik ook goed gecast als Belle.
Cinderella vind ik een oké live action film.
NEEEEEEE! Dat is m’n fave
@Cookie05 Corrie had hij al snel gehad dus niks kon hem meer tegenhouden hahaha /s
Ja ik vind The Lion King ook goed hoor! De beste live action op Aladdin na. Die film is zeker niet perfect, maar ik kan daar toch zo van genieten Zo vrolijk.
Helemaal eens! Aladdin word ik echt vrolijk van.
Is iemand al naar de musical geweest? Ik twijfel.
Ja ik neig er ook wel naar, veel influencers hebben nu code voor 15 euro korting per kaart. Misschien toch maar doen.
Ik ben nog niet geweest, maar ik wil nog wel gaan! Dank je wel voor de kortingscode (ook aan @Solsikke)
Ik ben naar Aladdin de musical geweest! Vond het echt fantastisch, zou zo nog een keer gaan
Ik ga in augustus! M’n vader had kaarten gekregen via z’n werk. Heel benieuwd haha. Ik hoor er verschillende verhalen over.
Ik heb ook heel lang getwijfeld maar laatst tijdens de musical 10daagse toch maar kaartjes gekocht voor augustus. Ben super benieuwd!
Ik vind tot nu toe geen een live action remake echt goed. De meesten waren leuk voor 1 keer maar totaal geen behoefte om er 20.000 keer naar te kijken zoals dat wel is bij de klassieke animaties.
Ze zijn of compleet inspiratieloos en voegen niks toe, of ze zijn zo onheilig anders dat je het haat (Maleficent…de meest evil bitch van alle Disney villains sympathiek maken. Waarom in hemelsnaam?).
Ik hou mijn hart ook vast voor de slachting van “The Little Mermaid”, mijn favoriete film. Hailey vind ik heel goed gecast maar waarom die irritante Melissa Mccarthy als Ursula?
Oeh bedankt voor de tip. Nog altijd spijt dat ik in Londen niet naar de musical ben gegaan, dus we wilden misschien naar de Nederlandse versie van Aladdin gaan.
Dit snap ik ook niet aangezien Queen Latifah echt perfect was bij de live show
Ja ik had haar echt geweldig gevonden in de film IDD, past zoveel beter.
Oh shit, ik wil ook weekend
Ondanks dat ik Renee Zegler heel leuk vind, maak ik me toch ook druk om de life action van Sneeuw Witje…die jurk.
Ik vind de schoenen zorgwekkender
Ik heb als kind echt traaaauma’s aan de heks van sneeuwwitje gehad. Denk er serieus over na om deze live action dan ook te skippen
Dat heb ik met Pinokkio. Die film vond ik als kind dood en doodeng. Ik denk dat ik die dus zal overslaan ondanks dat ik Tom Hanks echt een topacteur vind.