Disney films

Zaterdag naar Lightyear. Ik laat me maar verrassen, want heb 0 interesse. Ja, er is een kat. That’s it hahaha

1 like

Thank you! Mensen vinden het raar als ik zeg dat ik die film maar niks vind

1 like

Turing red is echt heel leuk! Wat grappig bedacht en zo schattig ook die panda. Een van de beste pixar films!

3 likes

Ik vond hem ook leuk! Voor mijn man was het vooral een eye-opener. Die snapte nu pas dat je tijdens je ongesteldheid misschien wat anders kan reageren :joy:

1 like

Die snapte het pas na een kinderfilm? Achja…waarom ben ik ook nog verbaast :joy:

4 likes

Ik denk dat het besef nu pas kwam. Maar ik heb er even heeeeel hard om gelachen. Hij vond vooral het erg grappig dat de moeder van Mei echt heel intens kon reageren. Mannen :smiling_face_with_tear:

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwenss! :cake:

1 like

Lightyear is een typische post-2010s Pixarfilm. Mooi, maar geen bijzonder verhaal.

En ik ben boos op Disney dat ze geen Sox verkopen :expressionless:

Hmmm hij leek mij echt vreselijk, misschien toch een kans geven dan!

1 like

Ik heb hem vanavond zitten kijken maar vind er weinig aan :sweat_smile: Einde niet eens gehaald (mijn moeder belde, gepauzeerd en niet meer aan gezet).

Ook Encanto eindelijk gezien, die vond ik stukken leuker. Nu Inside Out nog een keer kijken :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb vandaag Lightyear gezien. Echt geen moment gehad dat ik (bijna) moest huilen en dat is normaal vaste prik. En ik dacht ook terwijl ik keek, Sox wordt vast merch. Maar valt dat dus even tegen. Maar ik bedenk dat Buzz zelf natuurlijk al merch was.

Helaas is dit een karakter dat eigenlijk geen backstory nodig heeft, maar alsnog een hele film krijgt. Voor mij was deze film niet zo nodig en voegde ook niks toe.

2 likes

Ja dit ook. We moeten kennelijk om zijn partner geven, maar we weten nauwelijks iets over haar. Pas veeeel later in de film vertelt hij dat ze hem tijdens zijn opleiding oid heeft geholpen.

3 likes

Wat een tyfuslelijke jurk echt Sneeuwwitjes jurk is een van de mooiste kostuums vind ik maar dit ziet eruit als een Primark remake

3 likes

Het ging in dit topic laatst over de musical Aladdin en ik ben ook geweest en vond het erg leuk! Moet wel zeggen dat dit pas de tweede keer in m’n leven is dat ik naar een musical ging dus vind het moeilijk om te zeggen of het ook objectief echt goed was, maar heb me in ieder geval goed vermaakt!

3 likes

Nieuwe trailer van Pinocchio:

Gepetto 🥹, ik vind Tom Hanks zo goed gecast. Weet nu al dat ik straks moet huilen als ie Pinocchio kwijt is :sweat_smile:.

6 likes

Ik ben benieuwd hoe ze die hele ‘pretpark voor kinderen’ verhaallijn gaan aanpakken. Dat was echt zo grimmig in t origineel, brrr.

6 likes

Ik wil Brandy’s talent EN haar genen.

3 likes

Iemand die ‘Pinocchio’ al heeft gezien? Ik had hier best zin in maar ik lees alleen maar slechte recensies :expressionless:

Ik ga straks kijken. Heb niet zulke hoge verwachtingen, maar ben groot Tom Hanks fan, dus wil hem wel zien.
Heb nog geen reviews gezien, maar de algehele tendens is dus niet zo best?

Tot nu toe niet maar ik besef me ook dat er een bias is tegen live remakes van Disney films (Ik vind ze allemaal niet geweldig maar ook niet slecht, en sommige best goed) dus ik ga t toch proberen. Ben bang dat ik er mijn tijd aan ga verspillen maar aan de andere kant ligt ik soms ook uren naar nonsens op mijn telefoon te gluren, dus dat is geen goed argument.

Heb hem net gekeken! Ik vond het begin heel leuk, Gepetto is schattig en vond de scènes in z’n werkplaats leuk (vooral de klokken!).

Maar vanaf de 2e helft begon ik af te dwalen en vond ik het best kinderachtig en ongeloofwaardig, terwijl het hele concept van een pratende pop natuurlijk niet geloofwaardig is :joy:. Tom Hanks maakt voor mij wel echt deze film!