Disney films

Ik weet niet welke ik enger vind, de botje die ik deelde of deze vis. De ‘originele’ blijft toch wel het schattigste :relaxed:

3 likes

Dit is een beetje een conspiracy theory, maar ik denk dat bij Disney na de casting van Halle niet zoveel motivatie was om veel budget in CGI en cinematography te investeren. Nu kunnen ze straks zeggen dat ze beter weer witte mensen kunnen casten want de film was niet succesvol.

De scene in de trailer waarin Ariel wegzwemt bijv., haar haar volgt echt 2 seconden later. Hoe haar beweegt onder water kan je super goed bestuderen en dan in CGI verwerken lijkt me.

Naast Javier Bardem is de hele cast ook B+ level celebrities. Naast the Hunchback of the Notre Dame met Gal Gadot, Chris Evans, Jack Black, Sacha Baron Cohen. The little mermaid cast is daarbij vergeleken wel echt een stuk minder bekend. Overall gewoon minder effort heb ik het idee vanuit Disney

1 like

Dat van de casting zie je wel vaker in hun live action films. De meeste live action films van Disney hebben 1 of 2 A -listers en verder vooral veel nieuwkomers in hun cast (Cinderella en Aladdin zijn hier goede voorbeelden van).
Maar verder denk ik dat de verwachtingen gewoon te hoog zijn voor een cash grab.

1 like

Jeetje, kunnen ze ff de helderheid van The Little Mermaid fixen? Deze film kan je niet overdag kijken of iig niet zonder verduisterende gordijnen.

@moderators ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar ik denk dat dit topic wel met het filmtopic mag worden samengevoegd.

Hahhahahaha wat. is. dit.

1 like

Ozempic Botje

1 like

Waaaar kijk je?

1 like

Nieuwe trailer
https://www.instagram.com/reel/Cr_O8ZgudVp/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==

1 like

Aah ik dacht al

1 like

Iemand die morgen “The little mermaid” al gaat zien, of misschien al gezien heeft?
De recensies zijn best veelbelovend tot nu toe.

Ja ik ga om 11 uur!

2 likes

Oh wat gaaf, heel veel plezier alvast en laat zeker je recensie achter!!!

3 likes

Morgen! Zooo benieuwd, ben wel beetje bang voor een teleurstelling. Dit is echt mijn favo classic Disney film ooit.

2 likes

Poeh jaaa eens ben ik ook bang voor!

2 likes

Net terug van The Little Mermaid. Euhm… het is geen slechte film, maar het is zeker niet zo super goed als sommige vroege recensies laten blijken.
Net als de vorige films is deze film op sommige momenten te langdradig en leggen ze te veel uit. Bovendien lijkt de regisseur en de rest van de cast/team soms te vergeten waar de film echt over gaat.
Er zijn ook scènes veranderd waardoor de impact en emoties verloren gaan.

Edit: en dat ene lied deed pijn aan mijn oren. Triton is ook een miscast

1 like

Is er op t eind een xxl Ursula zoals in t origineel? Want daar leef ik voor.
Je mag me spoileren, in tags natuurlijk😂

2 likes

Ja, maar totaal niet zo dynamisch en eng als in de originele film. Net alsof ze tegen een grote pop aan het vechten waren

1 like

Jammer. Had al verwacht dat de engheid van die scene niet nageboots zou worden, zoals in alle remakes.

Naja, nu ga ik in ieder geval niet met te hoge verwachtingen de film in.

2 likes

Ben nog steeds pissed dat in Aladdin de scène van Jasmine in haar rode outfit en het zand is geskipt.

5 likes

Ja same, sowieso die hele finale compleet veranderd.

1 like