Jammer. Had al verwacht dat de engheid van die scene niet nageboots zou worden, zoals in alle remakes.
Naja, nu ga ik in ieder geval niet met te hoge verwachtingen de film in.
Jammer. Had al verwacht dat de engheid van die scene niet nageboots zou worden, zoals in alle remakes.
Naja, nu ga ik in ieder geval niet met te hoge verwachtingen de film in.
Ben nog steeds pissed dat in Aladdin de scène van Jasmine in haar rode outfit en het zand is geskipt.
Ja same, sowieso die hele finale compleet veranderd.
Oké ik ben nét uit de film en ik ben absoluut niet teleurgesteld Love sassy Jutter.
Ik heb echt genoten, ondanks de missende klassieke schelpen bh van Ariel. Halle Bailey is echt fantastisch
Ja zij is echt de highlight van de film!
Hebben jullie de 3D of “gewone” versie gezien van the little mermaid? Wat zouden jullie aanraden?
Ik haat 3D, dus zou zelf altijd voor 2D kiezen indien mogelijk hahaha
2D kwam toevallig zo uit qua tijd, maar ik denk niet dat 3D veel toevoegt bij deze film. Zag iig geen effecten die spectaculair zullen zijn
Gisteren geweest en ik vond het echt een heel toffe remake! Absoluut niet teleurstellend. Het énige wat ik iets minder vond was die vader. Maar verder: echt heel leuk. Ik weet niet of ik ‘m beter vond dan de Lion King maar wel absoluut beter dan Aladin.
Ik ben ook gisteren geweest en t is zeker mijn favo van alle remakes
Is dit een pun?
Same
Ik ben totaal bevooroordeeld en niet subjectief, er zit zoveel sentiment voor mij in de kleine zeemeermin. Ik ben er gisteren geweest en geef hem echt een mega hoog cijfer. Vond het echt helemaal geweldig! 1 mini klein minpunt is dat ik het magische moment heb gemist wanneer Triton zijn drietand mikt op Ariël wanneer zij op de steen zit en zij verandert in een mens met glitterjurk.
Vond zelfs de rap van jutter leuk. Vroeg me wel af waar die irritante kok gebleven was.
Ik zat even te zoeken op de Nederlandse stem; en klopt het dat een Vlaamse stem deze vervuld?
edit:
Oh ben trouwens wel naar 3D geweest ivm tijd/plaats, was idd geen extra toevoeging.
Same!
Mooie uitvoering van part of your world en kiss the girl ook, vond ik.
Ik ben gisteren ook geweest en ik ben echt zó positief verrast! Vond het echt geweldig. Heb ook echt een paar keer met traanogen gezeten haha. Was als kind zijnde al mijn favoriete Disney film en ik zag zoveel dingen terug in deze
Ik moet mezelf ook echt inhouden om niet voor een 3e keer te gaan. Vind dat echt te overdreven, maar ik draai die soundtrack helemaal kapot joh. Vind dat nieuwe nummer “First Time” van Ariel echt heerlijk, terwijl ik dat eerst maar niks vond. Eigenlijk veel te broadway voor mijn smaak, maar Halle zingt het zo geweldig…ze verkoopt dat nummer voor de volle 100%
What the heck, ik vind zelfs “Scuttlebut” leuk.
https://www.ad.nl/show/zangeres-en-mulan-stemactrice-coco-lee-48-overleden~a7548b3a/
Wel echt sneu zo jong.
Is er al duidelijkheid wanneer de kleine zeemeermin op Disney + komt?
Las dat het gemiddeld na 49 dagen na première is, dat zou gisteren zijn…
Wow deze brainwave, ik wilde precies nu exact hetzelfde vragen.
Volgens mij laten ze hem de hele zomer draaien omdat de film minder goed scoorde dan gehoopt (door alle witte rechtse fuckers die het niet aan konden).
Dus ik verwacht m pas ergens in oktober op streaming. Jammer want ik wil m zo graag weer zien!!