Kennelijk veranderen ze hun strategie @Hejira
Alsof ze nu opeens nog terug kunnen naar een pre-2000’s moment waar het altijd eeuwen duurde voor je een film kon “huren” ofzo. Kan me niet voorstellen dat zo’n strategie werkt want vaak zijn films illegaal toch altijd weer te vinden, dat heb je gewoon met internet.
Denk wel dat mensen weer meer zin hebben om naar de bioscoop te gaan, gelukkig, maar om een homerelease maandenlang uit te stellen om de reden dat mensen streamen niet meer leuk vinden slaat nergens op. Is gewoon een uitstel tactiek zodat als het EINDELIJK uitkomt mensen massaal (en frontloaded) gaan kijken(betalen).
Oh zeker. Denk ook dat de terugkeer van Iger een rol speelt.
In het geval van Avatar kan ik het nog een beetje begrijpen aangezien die echt lang draaide en het geld binnen moest halen (en is Fox en Cameron is streng), maar alle andere films zijn juist goed geweest voor Disney+
Die laatste Disneyfilm was een flop in de bios, maar binnen een maand op Disney+ een van de best gestreamde films. Encanto was ook denk ik niet zo’n succes geweest zonder Disney+
Lijkt me ook dat ze het meeste geld aan merch verdienen.
Nou, lees toevallig net dat de film 25 juli digitaal te koop is en 19 september op blu-ray, maar geen woord over Disney+
6 september!!
Ik zit er klaar voor maar hij staat er nog niet op!
Edit: nu wel!
Nou zeg ik verwachte niks van Elemental en misschien komt het omdat ik ziek ben, maar wat een heerlijke film. Twee keer moeten huilen. Het is een perfecte feel good film.
Jaaa ik heb hem ook net gezien en moest ook huilen bij het einde
wanneer die vader een buiging maakt
Ik vond hem qua verhaal niet heel bijzonder, maar ik vond hem zo mooi geanimeerd en vond de muziek echt prachtig met die Indiase instrumenten (daar lees/hoor ik bijna niets over maar ik vond het heel bijzonder)
Ik wilde bijna nog een tweede keer gaan maar kon op het laatste moment niet.
Iemand hier interesse in dit boek? Het bevat verhalen, afbeeldingen en anekdotes rondom alle films van Walt Disney tm 1968.
Het is echt prachtig en ontzettend dik maar mijn boekenkast puilt uit en ik kijk er eigenlijk nooit in. Het is in nieuwstaat, ik dacht aan 25 euro excl verzenden (kan via Vinted)
Ik zit Aristocats NL op Disney+ te kijken maar die stemmen zijn opnieuw ingesproken, wat een downgrade.
Pfff kan een high budget studio een fatsoenlijke Mickey horrorfilm maken? Over kindsterretjes die helemaal de weg kwijt zijn en uit de klauwen van de horrormuis proberen te vluchten oid.
Krijgen we nu allemaal dit soort meuk omdat iedereen het nu opeens klakkeloos kan gaan gebruiken? Rare wet vind ik het.
De wet is prima (te streng zelfs), maar dit is idd troep. Er komt ook een 2e Winnie The Pooh: Blood & Honey? Whyyy
Omg de preview ziet er prachtig uit!
Lezen jullie wel eens die film strips van Disney? Ze zijn niet altijd even duidelijk doordat er soms aparte overgangen zitten tussen de plaatjes en de tekst kan soms wat vaag zijn. Ik denk dat het komt omdat ze de film dan te letterlijk volgen en film en strip zijn wel andere mediums natuurlijk. Ik vind de strips verder wel heel leuk en ze brengen de sfeer van de films ook goed over.
Die uit de jaren 90 van Marvel?
Oh die bestaan ook nog natuurlijk. Nee ik bedoel gewoon de film zelf als stripboek!
Ik heb zelf een redelijke stapel al bij elkaar verzameld en dacht misschien jullie ook wel.