Zou niet rekenen op een geweldige aanbieding. Zou ook via de officiële website boeken zodat je zeker toegang hebt tot het park, anders moet je de dagen reserveren en dat verloopt niet echt vlekkeloos.
Ik weet niet of je alleen die datum wilt, maar met Oad was er een aanbieding voor New York hotel begin november
Ah Thanks voor de tip! Want wilde ook nog kijken voor aparte tickets en apart verblijf, maar dat doe ik dus niet!
Thanks maar we willen echt op die datum
Nee zou ik niet doen tenzij je 100% zeker bent dat je gegarandeerd toegang hebt met je tickets.
Wij zouden in 2020 naar Disney World en moesten onze restaurants 180 dagen van te voren reserveren. Echt bizar om zo ver te voren te bedenken wanneer je waar gaat eten. Het vereist dus behoorlijk wat planning.
Soms moet je zelfs al doorgeven wat je gaat eten. En als je er niet meteen op die dag dat je kan boeken de minuut dat alle reserveringen open gaan erbij zit heb je niks. En dat is natuurlijk Amerikaanse tijd dus voor ons in de nacht. Wat is hier leuk aan???
Snap echt niet waarom je naar een pretpark zou willen waar je een halfjaar van tevoren moet kiezen waar je je veel te dure frietjes gaat eten
Jeetje echt?! Ik ben van plan 1 dagje te gaan in oktober. We willen 1 dag pretpark doen in Amerika. Wil zelf 2 dagen maar mn vriend vind t zonde😓. Maar snap t ook wel. Denk dat ik m hiermee nog meer afschrik. Maar dat het toch beter is om 2 dagen te gaan. Kan je niet gewoon daar rondlopen zoals in Parijs en dat je een broodje haalt, frietje eet enzo? Of is dit iets wat de foefjes bedacht hebben.
Pfff ik ga liever naar hunebedden kijken.
Als ik de videos mag geloven heb je ook gewoon kraampjes en winkeltjes enzo met eten. Maar je hebt van die thema restaurants ik denk dat je daarvoor moet reserveren.
Ik heb niks met disney maar wel wat met vreten dus daarom weet ik dit
Er zijn sowieso al vijf parken dus je moet al een keuze maken welk park je wil doen. Je zal vast snacks kunnen halen maar bepaalde restaurants moet je echt van tevoren boeken. Vroeger moest je zelfs fastpassen al vastleggen, maar dat systeem is onlangs omgegooid dus ik weet niet goed hoe dat nu werkt.
Ja was sowieso van plan om 1 te doen. Het park met het kasteel :). En hoef niet perse in een thema restaurant. Naja ik ga me maar eens verdiepen in de tiktok disneywereld. Ff mn algoritme beinvloeden haha.
Niet afschrikken! Wij hadden een dining plan en dan wil je gewoon gebruik maken van de duurdere restaurants. Ander is het zonde, want het eten was ‘gratis’. Nu is dat niet meer en moet je gewoon betalen. Dan kan het ook gewoon friet en hamburger zijn, maar Disney heeft echt goede restaurants. Wel even goed kijken naar welk park je wilt. Animal kingdom is onze favoriet. Maar hoe meer dagen je gaat hoe voordeliger het wordt. Want 1 dag entree is even 120 dollar pp. Universal studio’s is ook leuk evt.
Wij zijn in 2014 (geloof ik? Kan ook 2013 zijn) geweest. 1 dag Disney en 1 dag Universal Studio’s. Hadden geen fastpassen, waren buiten hoogseizoen om en op doordeweekse dag en vonden het wel prima zo qua kosten. Met name in Disney was het wel druk. Je hebt er ook gewoon kraampjes waar je fastfood en snacks kan halen (of toen iig), maar de echte restaurants moet je vaak wel reserveren, zeker de wat betere/luxere. Bij Disney moet je wel kiezen welk park idd als je maar 1 dag gaat, wij zijn toen naar die met het kasteel gegaan want dat voelde toch meer als de echte Disneylandervaring ofzo. Als je vooral voor de sfeer gaat is 1 dag prima, als je echt meer wilt doen daar is 1 dag wellicht krap.
Omdat ik het niet kort kan houden even zo
Universal was best rustig trouwens, zijn daar meteen toen het open ging naar het HP-gedeelte gegaan en toen was het echt max 20 minuten wachten overal. Echt jammer eigenlijk, want die wachtrij bij die ride in het kasteel is bv al echt de moeite waard. In de middag werd het wel drukker, maar hebben nergens langer dan 90 minuten hoeven te wachten. Hebben daar alles kunnen doen wat we per se wilden en zelf meer in 1 dag.
1 dag entree is idd wel relatief duur. Toen hadden veel hotels daar in de omgeving ook goede deals voor toegangstickets. Wij hadden een hotel op loopafstand van Universal Studio’s en via hun ook de tickets daarvoor, scheelde 30 dollar oid toen. Wij hebben trouwens dat past op het laatste geboekt allemaal, hadden een vliegticket, de eerste 2 overnachtingen en een huurauto en de rest echt ter plekke bekeken hoe we uitkwamen. Achteraf maar goed, want onze originele planning was in het weekend in Orlando zijn, maar dan was het daar veel drukker geweest.
Nou inderdaad zeg. Lijkt me niks ontspannends aan zo
Haha nou wij waren vorige week in Disneyland California en ik had niks gepland, we waren er bij opening (8:00 uur) en we zijn sowieso in alle kinderdingen geweest, de starwars rides en thunder mountain. Was fantastisch. En ja alles was duur, maar boeie. Niet veel duurder dan de rest in Californië…
Trouwens maar naar 1 park geweest van de 2, vond dat met onze 5 jarige dame wel genoeg en ze heeft Mirabel ontmoet, dag was compleet.
Ik snap ook niet hoe dat Genie+ en Lightning Lane werkt? Het is voor een casual toerist bijna niet meer te doen zo
Zijn hier wel eens mensen naar Disneyland Parijs geweest rond Pinksteren? Is dat nog enigszins te doen met de drukte of is het een illusie om dat te denken haha?
Dank je wel! Daar was ik inderdaad al bang voor