Het andere YouTubers/bloggers topic #20

Ipv piemels die Mickey-oren bij Tobi :heart:

17 likes

Ik moet echt even afkicken nu er geen nieuwe fomo show afleveringen meer zijn :sob: heb alles inmiddels al 20 keer gezien

24 likes

Ik heb de vlog van Mascha niet gezien maar een trip naar Disney World plannen is echt hogere wiskunde en heel anders dan in Parijs. Je moet daar álles plannen, tot attracties, maaltijden, fastpassen (waarvan het systeem weer is omgegooid). Je moet al super veel van tevoren vastleggen, terwijl dat in Parijs dus helemaal niet hoeft.

5 likes

Same! Ik zou best graag een keer willen, maar dan zie ik weer wat je moet plannen en hoe lang je moet gaan en dan haak ik af. Niet te doen joh

6 likes

Je hebt gelijk, dat heb ik vast onderschat!

6 likes

10 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Disney

De laatste paar berichten zijn verplaatst naar het Disneytopic. Graag weer ontopic, influencer-gerelateerd.

6 likes

Toen ik gisteren de vlog aan het kijken was dacht ik even heel naïef ‘tot nu toe nog geen geklaag over de prijzen gehoord, misschien valt het mee’ en toen op dat moment begon het. Ik snap dat pretparken duur zijn, dat ze een marge hebben van heb ik jou daar, maar ergens kun je dat ook wel verwachten toch? Soms komt Bonnie echt onder een steen vandaan. Eerst dacht ik dat ze het erom deed, maar ze is dus gewoon zo.

5 likes

Ik weet het: leven en laten leven maar loopt Bonnie nu serieus met Mickey Mouse oren door Disney? Zij is toch… dertig(!)
Misschien ga ik nu iets heel controversieels zeggen maar: ik begrijp écht niet wat je in Disney te zoeken hebt als je 16+ bent. Ik begrijp die hele fascinatie die mensen hebben met dat park niet.

21 likes

Ja vgm doet iedere 16 plusser die disney leuk vind dat.

14 likes

:sweat_smile:

5 likes

Want als je 30 bent vind je opeens achtbanen niet meer leuk? Het is toch gewoon een attractiepark?
Sommige mensen vinden dat leuk en andere niet, kan toch.

Ik woon praktisch naast Disneyland en ga er af en toe met vriendinnen heen en dan hebben we een gezellige dag waarin we in attracties gaan, pretzels en churros eten en cocktails drinken. Ik houd niet zo van Disney films maar ik vind zo’n dag wel gezellig.

87 likes

Een dagje uit begrijp ik. Maar ik doel op de hysterie van volwassenen rondom dat park.

4 likes

Dit kun je over alles toch wel zeggen? Mogen volwassenen dan niks meer leuk vinden wat voor kinderen bedoeld is? Wat een saai leven

78 likes

Vond t wel funny dat Bonnie zei dat je toch op je 30ste niet meer met een knúffel rondliep :face_with_peeking_eye:

3 likes

Keukenhof natuurlijk

12 likes

En anders is er altijd nog jeu de boules :grin:

7 likes

Lekker bridgen met de meiden :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Lekker advocaatje d’r bij

8 likes

Heb denk ik even de memo gemist dat je als 30+'er je moet gedragen alsof je al met 1 been in het graf staat.

39 likes