@LegallyBlonde @Bailey @Blush @Eilish Ooh zie nu pas al jullie antwoorden! Heel erg bedankt hiervoor. Ook goed om te weten dat er in het park ook 30% korting is en dat je evt je kaartjes op kan halen de avond van te voren!
Ik weet (helaas) dat het druk is want dat is het altijd in een schoolvakantie, maar ja hebben nu geen andere keus. Vorig jaar zijn wij toevallig ook dezelfde datum geweest en toen viel het nog mee. Lang wachten bij bepaalde populaire attracties moet je daar gewoon altijd of je moet betalen voor die fastpass, maar dat doen wij niet. Wel maken wij idd gebruik van de extra magic time en dan meteen naar de populaire attracties, dan valt het mee. Mijn neefje en zijn vrouw en kinderen gaan ook met ons mee en voor die kinderen is het de 1e keer en voor ouders echt lang geleden. Zo leuk om ze dan mee te kunnen nemen qua “tourguide”.
Dat het wat druk is in het winkelcentrum maakt niet zoveel uit. We willen daar 's avonds wat gaan eten en dan even nog langs die winkels, maar hoef daar niet heel de dag te zijn.
Qua tanken komt het wel goed: mijn man heeft een leaseauto en een internationale tankpas en moet bij bepaalde stations tanken. Dus meestal als we er bijna zijn en die in de buurt zien dan tanken we daar weer meteen, maar toch bedankt voor de waarschuwing!
@Softijs waarschijnlijk ben je nu alweer thuis of ben je er nog net maar hoop dat jullie een leuke tijd hebben gehad. Ja sowieso is het tussen Kerst en Oud en Nieuw super druk. Vooral die oudjaarsdag, dan mogen volgens mij mensen met abbo’s ook komen voor een speciaal evenement. Wel jammer dat je dit dan ook zo ervaart bij the lounge icm net de lege bakken. Je wil gewoon op je gemak kunnen opscheppen en kijken ipv het maar vlug te doen voordat het weg is en gewoon even op je gemak kunnen zitten. Iig nog veel plezier!