Sorry voor deze late reactie maar ik maak 1x in het half jaar ofzo een youtubevideo en ik was helemaal vergeten dat mijn laatste over lino ging! Dus ik ga het even schaamteloos linken maarrrr vooral ook omdat je hier echt goed ziet hoe ik het doe dus dat is misschien wel interessant (hoop dat dit mag, is verder geen promotie ofzo want ik verdien hier geen geld aan, hoef niet meer views :’))
Wat leuk! Dankjewel voor het tippen!
Mijn bestelling is inmiddels binnen, alleen de mesjes worden nageleverd . Wat wel gek is want staat gewoon nog op voorraad. Nog maar even geduld hebben dus.
Oh dat is suf! Hopelijk komt het snel
Had even gemaild omdat ik even een indicatie wilde. Ze gaven aan dat er opeens meer bestellingen dan normaal zijn gedaan. Als het goed is komt het volgende week.
Duss, wie gaat er nog meer beginnen?
Wat leuk dat er ineens allemaal mensen met lino aan de slag gaan! Ik ook
Ik mis echt het inzicht om me een voorstelling te kunnen maken van het eindresultaat, maar het is wel echt leuk om mee te prutsen. Vandaag een beetje geoefend:
Kan iemand een goeie Europese webshop aanraden voor kunst- en knutselbenodigdheden? Liefst met een ruim gamma en goeie prijzen. Ik ben specifiek op zoek naar acrylverf en acrylmarkers maar ga wellicht nog wat andere dingen kopen.
Mijn favoriete webshop is Craftelier. Zitten in Spanje maar leveren redelijk snel binnen Europa. Ruim assortiment ook.
Splendith misschien?
Ik bestel vaak bij Gerstaecker.nl. Komt wel uit Duitsland en duurt soms wel een week ofzo maar daar zijn ze vaak wel het voordeligst (de dingen die ik dan zoek, linospul enzo)
Ooh, lino wil ik ook graag eens proberen. Heb je misschien aanraders voor een totale beginner (zowel qua tutorials oid als producten)?
Zijn er meer hier die van kaarten maken houden en deze bijvoorbeeld delen op IG? Ik maak voornamelijk kaarten met stempels en copic markers.
Ik heb geen ervaring met je plannen maar modge podge is in NL gewoon te koop hoor.
Modpodge is in Nederland te koop. Er bestaat een speciale lak van Modpodge om je projecten af te lakken en deze is er ook in de variant voor anti water.
Wat de anderen hierboven ook zeggen. Ik heb het zelf laatst gekocht via bol, maar volgens mij kun je het zelfs in van die knutsel winkel ketens kopen.
Ik heb ooit mod podge bij de action gekocht, maar weet niet zeker of ze dat nu nog hebben. Maar volgens mij is mod podge hetzelfde als gewone hobbylijm vermengd met de helft water.
Ik zou er inderdaad wel iets overheen sprayen, maar weet niet of blanke lak het slimste is, denk dat dat misschien af gaat bladderen als je beweegt. Misschien eerder een textiel vernis ofzo? Of gewoon zo’n schoenenspray die je schoenen waterdicht maken.
Ben wel benieuwd naar je eindresultaat!
Vroegâh verkocht de Xenos dat. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Oh die eerste is trouwens met verschillende lagen! Dus voor elke kleur een aparte lino gemaakt
Ik wil graag zoiets maken, ik heb de globe al af maar kom er eeecht niet uit hoe ik die letters erop kan krijgen… iemand hier een idee?
Heb je een cricut of een silhouette?
Dit is vinyl wat dan uitgesneden is met een van die apparaten.