DIY / knutselen

En af. Voor alle Hagenezen, dyslecten en dyslectische Hagenezen onder ons


8 likes

Heb je al bij het merk Montana gekeken? Zij hebben echt heel veel kleuren.

1 like

Even voor je opgezocht. Montana metallic Rose, moet je ieder geval hebben

Oh wacht even je zocht geen Rose, dan sluit ik mij aan dat je bij Montana in hun metallic lijn moet kijken

1 like

Voor de rotterdammers onder ons

14 likes

(ik denk dat dit het juiste topic is)

Mijn moeder is bezig met 1000 kraanvogels vouwen. Op dit moment doet ze die in een vaas, maar mijn vader en ik willen eigenlijk een mooiere manier van opbergen/tentoonstellen geven voor haar verjaardag. Heeft iemand ideeën? Pinterest gaf me vooral kroonluchters, vinden we zelf niet zo praktisch om op te hangen.

Ik weet dat Chantall van Climaximaal/maanisch heeft er toen een soort wandhanger van gemaakt.
Ze heeft geloof ik iets van 3000 van die krengen gevouwen

1 like

Weer voor mezelf en een beetje voor m’n shop lopen kleien.
Had vorig jaar een grotere kunst kerstboom gekocht maar had toen niet het budget ook alle decoratie te kopen dus was toen zelf aan de slag gegaan, dus nu weer een beetje erbij geknutseld want vind t wel leuk zo. :christmas_tree:




7 likes

Ik heb voor het eerst zelf een junk journal gemaakt. De kaft heb ik gemaakt van een taco doos (haha) bekleed met stofjes. Heb er vier hoofdstukken ingenaaid.

(Wees mild, het is m’n eerste en echt niet perfect)

Samenvatting








11 likes

Ik heb wel eens zoiets gemaakt:

In plaats van ze op te hangen kun je ze ook aan de takken bevestigen als een soort blaadjes
image

9 likes

Ik vind het juist knap dat je dat gemaakt hebt. Ik heb een keer een boek ingebonden, wat haatte ik dat. Ik ben er niet geschikt voor met mijn beroerde fijne motoriek.

Ben altijd jaloers op mensen die dit soort dingen kunnen

Zijn er meer mensen die miniatuurhuisjes (en andere miniatuurdingen) bouwen? Dit leek me het beste topic ervoor.

Ik ben al een tijd met deze bezig:

Heb totnutoe dit:

10 likes

Het lijkt mij leuk om linosnedes te maken. Ik was al heel enthousiast begonnen mijn winkelmandje online te vullen maar qua materiaal tikt het behoorlijk aan. Aangezien ik nog niet weet of het echt wat voor me is ben ik benieuwd of hier meer mensen dit doen.
En of jullie misschien tips hebben met webshops waar jullie dit bestellen?

Zag ook wel wat proefsetjes van Essdee welke je kan bestellen maar dat vond ik er een beetje fragiel uitzien. Dat vind ik dan ook weer zonde stel ik ga er wel mee door.

2 likes

Oh super leuk! Ik zit daar ook een poosje over na te denken. Ik zag laatst bij de Søstrene Grene ook gutsen en linoleum liggen. Het voelde redelijk stevig aan, maar ik heb er niet veel verstand van haha. Echt te lang geleden dat ik het eens gedaan heb. Ik lees graag mee wat betreft de tips.

3 likes

Pipoos heeft hier ook dingetjes voor. Want ik ging ook zoeken naar aanleiding van tiktok. Maar kon me inhouden

2 likes

Ja dat had ik ook gezien! Maar online helaas allemaal uitverkocht en zit er geen in mijn buurt.

Als ik nog wat tegenkom zal ik het ook even laten weten!

@Whoopdidoo, thanks! Ga daar ook nog even kijken.

2 likes

Volgens mij doet @schorem dit!

1 like

He leuk dat je me noemt!

Ik maak inderdaad linosnedes. Ik bestel bij Heutink en Pippoos. Ik heb wel eerst zo’n proefsetje gekocht om te kijken of ik het wel leuk vond. En uiteindelijk wat aanvullingen en andere dingen gekocht.

1 like

Heb je voorbeelden van wat je hebt gemaakt?

Zeker!

Samenvatting


16 likes

Ach die onderste, zo schattig!!! Heel leuk, zou het graag eens proberen.

3 likes