Oké even update haha! Paracord it is! Het is lastiger werken, maar het lukt wel. Echt leuk, want kan nu helemaal los met kleurtjes
Geoefend met een dienblad. Volgende stap is een ikea tafeltje doen!
Edit: moet nog voegen natuurlijk
Breek je al die stukjes ook zelf?
Nee. Ik heb weinig kracht in mijn handen en heb het ooit wel zelf gedaan maar een week plezier van gehad haha.
Ik heb op MP 3 kilo mix steentjes gekocht
Oh. Wat een slim idee. Leuk! Lijkt me dus leuk om te doen, maar zag mezelf niet alles zelf breken.
Heel tof, die wierookhouders! Welke materialen heb je hiervoor gebruikt? Ik heb een keer klei van de action met wat verf en een vernis gebruikt maar dat zag er niet so ‘smooth’ uit als de jouwe. Kan uiteraard ook aan mijn skills liggen.
Dank je wel voor je uitgebreide reactie en tips, daar heb ik zeker wat aan. Ik ga binnenkort weer een poging wagen, dit keer met meer water en geduld haha.
Bezig met een bouwpakket van de action.
Dit zijn de eerste onderderdelen van een kas. Hij wordt 21 x 18 cm
Oh ik ben allang klaar met de cursus maar heb sindskort eindelijk die pot er achter in gebruik, die zo lelijk is dat ik 'm weer mooi vind. Soort van. Of niet, maar wil 'm toch even in actie laten zien. Print er naast ook zelfgemaakt trouwens.
Ik vind m mooi!!
Ik wil heel graag dit effect zelf proberen na te maken op een schilderij. Iemand misschien een tip hoe dat te doen? Het lijkt een soort papier denk ik? Misschien knipsels door verf heen mengen? Of gewoon structuurverf nemen en daar overheen schilderen?
Het ziet er uit al papier mache vind ik
Vind het ook een beetje op raufaser behang lijken
Ga denk ik maar gewoon is wat proberen binnenkort. Dat effect moet toch na te maken zijn.
Bedankt voor het meedenken.
Heeft iemand ervaring met een cricut of silhouette snijplotter? Welke heeft jullie voorkeur en waarom?
Geen onderbouwing maar wat ik in mn zoektocht ben tegengekomen is dat cricut minder goed is/ vaker problemen geeft dan silhouette.
Silhouette heeft mijn voorkeur, omdat ik hem zelf heb.
Software werkt fijn en is makkelijk en het apparaat ook. Ik heb de Silhouette portrait 2, kleiner apparaat dan de grote cameo. Voor mij is dat prima omdat ik zelf dingen print vooral en deze wil uitsnijden. Voor projecten groter dan a4 is deze dan wel te klein. Dus daarin even kijken.
Aantal vriendinnen hebben de cricut joy, maar is echt een mini apparaat. 1 vriendin heeft een grote cricut maar heeft hem weer verkocht voor de silhouette want de software van cricut vond ze niets.
Wat wil je er precies mee doen?
Dankje @Whoopdidoo !
Ik wil vooral stickers maken, kaarten etc. Dat kan dus prima met een niet al te groot apparaat.
Ik denk dat ik idd voor de silhouette portrait ga. Wat voor dingen maak jij er mee? Volgens is er heel veel mee mogelijk waar ik niet eens aan denk.
Ja dan kan het prima met de portrait!
Ik maak stickers, die cuts, kaartjes en met vinyl vaker naamstickers of bijvoorbeeld raamstickers. Laatst flex folie gesneden voor een print op een trui. Dus ja je kan vanalles en ik red me prima met dit formaat ook.