DIY / knutselen

Ik heb de silhouette cameo, fantastisch ding, ik gebruik hem heel veel. Met de cricut snijplotter heb ik geen ervaring, ik heb wel twee easypressen van cricut, daar ben ik ook heel tevreden mee. Wat @whoopdidoo zegt hoor ik ook veel.

2 likes

Hoort het ook mappen van meubels ook hier? Ik heb een tering lelijk kastje gekocht en lijkt me leuk om het opknappen te delen.

5 likes

Jaaa

3 likes

Leuk! Het gaat om dit kitscherige kastje.

5 likes

Wow die is echt lelijk met het zwart en zilver. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

3 likes

Niksmismee :laughing:

Ben heel benieuwd wat je er mee gaat doen! Zijn het nou 2 aparte kastjes aan elkaar vastgemaakt?

1 like

Zijn inderdaad twee aparte kastjes, zitten ook niet vast zodat het bovenste stuk eventueel kan hangen. Ik vind dat beslag ook echt heel lelijk. Heb wel echt superleuk behang om de binnenkant mee te doen gekocht vandaag!

En dit is de huidige status

16 likes

Ik ben gestart met zo’n miniatuur huisje. Ze hadden er wel een waarschuwing bij mogen geven dat het moeilijker is dan je denkt. :joy: Maar het resultaat zo bij elkaar zien is wel heel leuk haha.

12 likes

Aah leuk!! Ik maak ze ook maar de eerste werden echt mega lelijk :joy::joy: mijn truc is vooral echt hele goede en sneldrogende lijm en goede kleine tangetjes. Ik ben nu met deze bezig

12 likes

Wat voor lijm gebruik je nu? :innocent:

Ja ik gebruik gewoon de lijm en pincet die met het bouwpakket zijn meegeleverd haha. Eerst maar eens kijken of ik dit leuk genoeg (blijf) vinden voor ik investeer in spullen. :yum:

De seconde lijm van de action, die van volgens mij 0,99 cent waar er 2 kleine tubetjes in 1 verpakking zitten. Echt mega sterk en droogt super snel. Niet die van 1,99 1 tube in verpakking kopen… duurder maar werkt echt voor geen meter :unamused:

3 likes

Oooh voor die prijs kan ik hem wel kopen haha

2 likes

Ik heb hem af! Hoe gaat het met die van jou @Cookie?!

14 likes

Wow jeetje wat snel joh haha. Hij is leuk geworden!

Mijne is nog onveranderd, ik heb geen tijd meer gehad. :yum:

1 like

Vandaag pas weer echt tijd/zin gehad om verder te gaan met het miniatuur huisje. Ben niet verder gekomen dan 2 kastjes. :joy:

8 likes

Ik wil een kartonnen doos in een bepaalde kleur verven maar de doos heeft allemaal zwarte letters er op en denk dat het door de verf heen gaat schijnen.
Kan ik een bepaalde dekkende verf als primer gebruiken of misschien iets van grondverf achtig iets? En zo ja, hebben jullie tips voor een bepaalde verf of merk?

1 like

Eerste wat in mij opkomt is gesso, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

3 likes

Dit is best een goed idee, ik ga het proberen!

1 like

Iemand nog een slim/creatief idee om deze kapstok iets praktischer te maken?

Alles glijdt er nu vanaf. Hebben we niet echt over nagedacht :sweat_smile:

1 like