DIY / knutselen

Wat een onwijs leuke paddenstoel! Als ik het me goed herinner van toen ik vroeger veel met Fimo deed, gebruikten anderen vaak babydoekjes om je handen tussendoor aan af te vegen.

babydoekjes idd! niet heel milieuvriendelijk helaas, maar wel de beste oplossing als je niet steeds tussendoor je handen grondig wil wassen. niks zo irritant als wanneer die kleuren mengen…
ik heb ook een tijdje dingen gemaakt van fimoklei, mss maar weer eens oppakken :slight_smile: heb jij specifieke dingen die je wilt maken, of ben je gewoon wat aan het uitproberen?

Wij hebben heel veel pasjes over waar herinneringen bij zitten. Deze willen we dus niet weggooien maar op een leuke manier verwerken. Alleen ik kom niet verder dan inlijsten oid. Hebben jullie misschien een idee?

Ja het zijn een soort bankpasjes idd. Ik vind je idee wel heel leuk, maar ben bang dat het dan weer in de kast blijft liggen.

Zou je het leuk vinden om er iets praktisch mee te doen? Ik ben niet zo goed in knutselen, maar misschien kun je er een dienblad oid mee maken/bedekken, op die manier zie je het misschien vaker

1 like

Dat is wel een tof idee idd.


Ik heb een nieuwe hobby haha. Ik heb schaaltjes gemaakt van gips! Ben nog een beetje aan het uitproberen wat het beste werkt om ze af te lakken. Heb een vernis maar dat wordt in sommig licht een beetje vlekkerig. Heb nu een spray vernis gekocht, benieuwd of dat beter werkt

21 likes

Oh wat cool zeg! Heb je van die malletjes ervoor?

1 like

Ja, die heb ik op aliexpress besteld. Voor die paar euro niet teleurgesteld over de kwaliteit. De gips heb ik van Knauff (modelgips).

1 like

Het is bijna af. Eerst even laten drogen en kijken of het nog een lik verf nodig heeft. Verder nog highlights op de letters doen

16 likes

Leuk!!! Moet dat gewoon aan de lucht drogen of? Ik weet niets over gips.

Dit droogt aan de lucht ja!

1 like

En af. Tenminste af genoeg anders blijf je klooien

18 likes

Deze kant is bijna af evt een extra laag verf op sommige plekken. Aan de andere kant komt Zoet met aardbeien erop

22 likes

Echt heel leuk!!

2 likes

Dankjewel

En het is af

17 likes

Wat tof!!!

2 likes

Voorkant is bijna af. Alleen moet ik de letters nog zwart maken. Op de achterkant doe ik spiegeleieren

4 likes

De achterkant in proces

5 likes