Origineel merk vinyl is altijd duur…
Ik heb een aantal jaar geleden heel wat vinyl op een beurs gekocht (paperpassion in Tilburg) en daar maak ik nog gebruik van. De action heeft ook soms wel wat dingen die je kan gebruiken, glitter sticker papier enzo.
Zelf maak ik vaker met statisch vinyl raamstickers, dat kun je hergebruiken op ramen. (Thema’s voor op het raam voor herfst/sint ofzo) Met flex kun je textiel bedrukken, ook erg leuk.
De volledige toolkit is inderdaad niet nodig, zo’n haak voor te pellen is wel handig. De mat doe je best lang mee. Ik heb een spray van silhouette waar ik hem weer sticky mee kan maken. Heb zelf meerdere matten zodat ik sneller kan werken.
Let wel op dat je met de joy echt maar kleine projectjes kan doen! Voor die prijs kun je ook de silhouette portrait krijgen die een slag groter is en waar je dus nog meer mee kunt. *beetje bevooroordeeld natuurlijk omdat ik zelf de silhouette heb. Ik ontwerp vaak zelf stickers (op stickerpapier) die ik print en de silhouette laat uitsnijden. Dat kan de joy niet.
Maar wil je vooral met vinyl aan de slag en leuk wat kleine dingen decoreren dan is de joy zeker leuk!