Die heb ik gister ook gezien. Zo heftig. En dat t gewoon nog steeds kan zonder gevolgen. Arme familie
Ik ben echt gewoon ontdaan ervan vooral het stuk dat beata zelfmoord heeft gepleegd en die geluidsfragmenten erbij , echt heftig
Denk echt dat ze dat als oplossing zag om dr dochter thuis te krijgen. Als je ziet hoe ze alles bij hield enzo. Vond de appjes van de dokters onderling daarna echt fuckin walgelijk, hoe kan je zoiets zeggen.
My o my, wat vreselijk heftig. Hoe kunnen deze mensen ooit nog vertrouwen hebben in een overheid
Vreselijk en hartverscheurend
Vreselijk! Heb ook zo moeten huilen bij het kijken van deze documentaire. Wat een onmacht zeg.
Ik heb deze naar aanleiding van jullie berichten ook gekeken en wat een film. Los van het hartverscheurende verhaal is dit ook nog eens echt op een prachtige manier in elkaar gezet. Echt diep respect voor de familie en de makers van deze film.
Zo die nieuwe serie van Jessica Villerius is ook wel echt weer goed
Hoe heet de serie en waar gaat het over?
Zitten en zwijgen over misbruik in vrouwengevangenissen
Pfoe, net die trailer bekeken, dat hakt er wel in. Vooral die vrouw die over haar misbruiker zoiets zegt als âze zullen zijn naam wetenâ.
Dit fragment valt ook niet mee trouwens.
Ik vind haar documentaires altijd erg sterk en je merkt gewoon dat er hart en empathie in zit.
Take Care of Maya gezien, ik vond het verhaal heel aangrijpend maar de documentaire niet zo goed? Sommige stukjes, zoals de andere families en de rechtzaak gingen zo snel. Het âgrotere verhaalâ werd niet goed uitgelegd imo.
Ik had heel toevallig gister opgezocht waar het ongeveer over ging na de berichten hier, om vanavond te kijken. Toen las ik deze review, sluit wel aan bij wat je zegt?
Ja met de laatste alinea ben ik het wel eens. Het is heel schrijnend maar ik mis een soort overview van wat er nou precies mis gaat in het grote geheel
Random vraag, maar ik ben heel erg gefascineerd door hoe Noorse huizen gebouwd zijn. Ik heb al gezocht naar documentaires erover maar ik vind dit eigenlijk niet direct. Weet iemand hier toevallig iets?
wat voor noorse huizen bedoel je? moet vast wel wat voor je kunnen vinden maar ik weet niet zo goed wat je als een stereotype noors huis bedoelt haha
Heeft iemand tips voor interessante/vermakelijke docuâs? Bijvoorbeeld in de categorie FYRE of andere oplichters.
Heb na allerlei docuâs over oorlogen en terroristische aanslagen wel weer zin in iets luchtigers. Ik heb Netflix, HBO, Prime en NPO Plus.
Geen idee wat je hier al van hebt gezien, maar:
Heb net The Bling Ring gezien op Netflix, vond ik wel vermakelijk.
Verder is Pray and Obey ook fascinerend, over een sekte.
En niet echt een documentaire, maar Inventing Anna (over die con artist Anna Sorokin).
Over Elizabeth Holmes zijn ook div documentaires. Zij is ook een scammer
The telemarketeers, wel beetje saai maar bizar dat hele systeem daar.