Documentaires

ik post dit even hier want het is te zwaar voor het serietopic. ik heb net 3 afleveringen gekeken van die nickelodeon documentaire (quiet on set) en het is echt nog veel erger dan ik had verwacht. hoe vinden al die mensen elkaar vraag ik me af

tw seksueel misbruik

dat dan schneider een creep is wisten we al maar ik ben nu nog ‘voor zijn hoogtepunt’ in de tijdlijn en er zijn al twee pedo’s veroordeeld. en drake bell is jarenlang seksueel misbruikt door een dialoogtrainer. en zijn vader had alles door en wilde het voorkomen, maar daarom isoleerde die man drake en creëerde hij een afstand tussen hem en zijn vader zodat hij z’n gang kon gaan. ik moest echt bijna huilen pfff

1 like

Waar kijk je deze?

4 likes

ik heb gewoon op zo’n sketchy website gekeken maar hij staat op discovery plus (geloof ik) dus je kan daar altijd een proefabo nemen

2 likes

Naar aanleiding van de krantenartikelen over moeder die veroordeeld is tot celstraf omdat ze haar kinderen willens en wetens ziek maakt kijk ik nu naar verdachte ouders van Zembla. En ik schrik er gewoon zo van. Ik heb er gewoon een heel naar gevoel over.

1 like

De moeder uit de rechtszaak ís de moeder uit verdachte ouders bij Zembla, dat maakt het nog naarder.

11 likes

ff antwoord op mezelf maar ik heb de laatste aflevering ook gekeken en ik vind het zo bizar. en ik herinner me nog uit jennette mccurdy’s boek dat ze smeergeld aangeboden had gekregen om haar mond te houden. want zij schreef ook vanalles over dan en noemde hem dan ‘the director’, maar ze heeft wel 1x zijn naam genoemd (waardoor je zeker wist dat het over hem ging ook al dacht iedereen dat al).

maar ik vraag me hierdoor echt af wat er nog meer is gebeurd dat we niet weten. want misschien is dit nog maar de top van de ijsberg. echt zooo bizar hoe vinden al die pedos elkaar ook altijd in hollywood wtf

Hoe heftig voor die arts ook. Die voelt dat er iets niet klopt, wil het niet los laten. Vervolgens wordt die arts de halve docu afgekraakt en nu blijkt het toch zo te zijn en is er een poging tot moord op een kindje.

3 likes

Het kindje leeft toch nog?

Ik pas het gelijk aan! Zie idd poging tot moord staan.

2 likes

Dank voor de tip.
Ben het ook gaan kijken en ik had de naam vooraf niet gezien maar had meteen al een gevoel bij die moeder weet niet waarom. Vraag me ook af wat de rol van de vader is/was?

Afschuwelijk dat ze het hierna dan ook nog bij een ander kind heeft kunnen doen

1 like

Die 2doc onvoorwaardelijk :face_with_spiral_eyes: die vrouw is echt knetterleip

8 likes

Ja ik heb die net ook gekeken! Heel goed geëdit dat je haar liefdesverklaringen hoort/ziet afgewisseld met de ijzingwekkende agressieve daden van haar ‘man’.
Heb toch altijd het idee dat deze vrouwen zware bindingsangst hebben en zich alleen zo durven hechten aan iemand die toch nooit écht dichtbij kan komen.

7 likes

O wow wat een zielig vreemd vogeltje die vrouw

1 like

Elke keer als ik denk t kan niet erger dan word t gewoon nog erger.

3 likes

Jeetje ja. Vooral heel triest dat ze alles gelooft en voor waar aanneemt. Overal maar een reden voor bedenken waarom hij dingen heeft gedaan en mensen heeft vermoord (of poging tot…).

N.a.v. deze docu keek ik trouwens op write a prisoner want ik snap het idee wel, maar het lijkt in sommige bio’s op een verkapte datingsite.

3 likes

Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je zou willen schrijven met iemand die in een Amerikaanse gevangenis zit voor moord. Wat haal je daar uit? Zou ook echt niet in me opkomen.

Ik heb deze docu met veel verbazing zitten kijken. Maar ben ook wel benieuwd naar de achtergrond van deze vrouw en naar hoe haar omgeving hiernaar kijkt.

3 likes

Dat schrijven doen heel veel mensen, is best populair, denk uit een soort sensatie ofzo.

1 like

Omdat het dan interessant is om contact te hebben met iemand die vreselijke dingen gedaan heeft? Of wat voor psychologie zit daar achter?

3 likes

Dit is wel een leuk artikel daarover

3 likes

Het zal vast voor mensen een stukje spanning en sensatie zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen een gevangene nog een soort van humaan leven gunnen?
En ik denk bij bijv. deze vrouw vast ook eenzaamheid en behoefte aan contact met iemand. Ik vind het ook wel jammer dat haar achtergrond niet zo naar voren kwam.

3 likes