Documentaires

2Doc Onvoorwaardelijk:

Ik ben het nu net aan het kijken en ik denk hele tijd: hoe kan deze vrouw slechts 4 jaar ouder zijn dan ik, haha ze heeft het kapsel, de garderobe, de inrichting, en gewoon de hele uitstraling van iemand van 62. :smiling_face_with_tear: Ik mis ook wat achtergrondinformatie over deze vrouw, er moeten redenen zijn waarom je hier zo full delulu voor kan gaan.

18 likes

Ja ja en ja!! Zoveel vragen nog.

2 likes

We would have sex, oh yes we would.

Haha ik moest hardop lachen.

9 likes

Ze is nu dan ook 50+ toch? Die eerste brieven schreef ze in 2014, toen was ze 42

Vind het echt iets zieligs hebben eigenlijk

2 likes

Oh dan heb ik dat niet goed begrepen! Al ziet ze er op al haar foto’s van vroeger tot nu ongeveer hetzelfde uit, haha.

Wow ik kijk nu ook Onvoorwaardelijk… fascinerend :sweat_smile:
Maar inderdaad ik mis ook wel wat achtergrondverhaal van haar leven.

2 likes

Ik had het vandaag over die Onvoorwaardelijk docu met een vriendin en zij zei dat ze laatst een aflevering Grenzeloos Verliefd had gekeken over ook zoiets (maar ik denk wel minder heftig). Nogal random en niet echt een documentaire (en totaal andere kwaliteit natuurlijk haha) maar ik gooi het er toch even in voor als je ook zo gefascineerd door deze keuze bent:

2 likes

Is dit die meid die ƩƩn heel brood meenam want ons brood was lekkerder dan in Amerika :clown_face:?

4 likes

ik lees niets raars hier

16 likes

Hahahaha ja wit tijgerbrood :joy:

3 likes

En dan steeds tussendoor al die fragmenten waaruit blijkt dat deze vent extreem gewelddadig is, maar droom lekker verder over hoe goed de seks gaat zijn als deze man vrijkomt.

Samenvatting

Dat ie dan voor de derde keer iemand (bijna) de dood in mishandeld en dat zij vooral benieuwd is hoe het met hem is.

8 likes

Maar hij heeft een hersenbeschadiging en ze moeten hem altijd met 2 mensen begeleiden!!!

Ik heb hem net gekeken en wat erg. Ik ben ook heel benieuwd naar de rest, hoeveel geld ze hem stuurt, heeft billy nog andere liefjes, ect. Ik begrijp wel dat het haar eerste relatie is.

2 likes

Het lijkt ook wel of ze van elk verhaal nog meer aan het genieten is. Ook tijdens dat tattoo moment, ze glijd nog net niet van dr stoel. Echt triest dat zo’n vrouw een enorm blok voor haar kop heeft en hier ook intrapt joh.

1 like

Fascinerende documentaire. Vind het contact dat ze hebben wel bijzonder, zo veel brieven. En echt ontzettend mooi gemaakt. Maar ik begrijp echt niet dat deze vrouw niet ziet dat dit een extreem geweldadige en gevaarlijke man is. Misschien hoeft ze zich dat niet volledig te realiseren omdat hij toch nooit vrij komt? Dat je daarom kunt blijven hangen in die fantasie?

15 likes

Ja dat denk ik ook. Hij blijft altijd op afstand en daarmee kan ze toch heel veel op hem projecteren. Een beetje zoals een onbereikbare liefde waar je jn je hoofd dan een leven mee creƫert.

7 likes

Vond het heel veelzeggend toen ze op het einde zei: wat ik bij Billy vind, wil ik niet kwijt. Want als ik hem niet meer heb dan ben ik gewoon weer alleen.

Ook omdat je verder nul familie/vriendin/iets van haar leven in NL zag. Hij is haar totale levensinvulling lijkt wel. Idd helemaal in een soort fantasiewereld die ze bewust zo gecreƫerd heeft om wel iets te kunnen voelen maar je weet dat het nooit echt gaat gebeuren.

12 likes

Ik denk dat ze ook echt gelooft dat hij buiten de gevangenis een ander mens zou zijn.

4 likes

Ik vind het vooral interessant om te bedenken hoe makkelijk Billy nog 5 van dit soort vrouwen kan hebben (disclaimer: weet niet of het zo is maar ging erover nadenken en kan denk vrij gemakkelijk).

3 likes

Ik vind het ook wel mooi hoe zij zich allebei volledig vasthouden aan dat contact. Los van wat hij gedaan heeft (en daar volledig terecht voor vastzit) moet het een afschuwelijk en uitzichtloos leven zijn daar in de gevangenis. Ik kreeg de indruk dat hij verder geen familie oid heeft. En wat zij hem bied aan onvoorwaardelijke aandacht heeft wel iets moois.

1 like

Ik ken persoonlijk (!) twee vrouwen die allebei zijn gaan schrijven met een gevangene in Amerika en allebei verliefd zijn geworden op diegene. Met 1 is het niets geworden, zij is ook nooit zelf naar Amerika toe gereisd, maar de andere vrouw heeft jaren een relatie gehad met hem en was zelfs verloofd, meermaals daar op bezoek geweest ook (verloving was ook vooral zodat je dan afgezonderd in een kamer elkaar mag zien i.p.v. in de bezoekersruimte en je elkaar dan ook mag aanraken haha) Maar uiteindelijk heeft ze het toch uitgemaakt… ik vond het ook wel fascinerend!

8 likes