Ook gekeken naar All inclusive love:
Wauw ik vind het enorm knap van haar dat zij dit alsnog met haar ouders bespreekt en die man ermee confronteert. Hopelijk brengt dit haar wat rust.
eigen ervaring als puber
Was zelf ook als 15-jarige eens naar een resort in Turkije, in Antalya of Alanya. Daar was ook een knappe barman, precies hetzelfde gedrag qua complimentjes en continu in de buurt zijn. Liefst als ik ergens âalleenâ was, terwijl mijn ouders ergens verderop waren. En appjes met lovebombing etc. Vind haar verhaal ook heel herkenbaar, je bent jong en onzeker, wow deze MAN vindt mij knap en mooi⊠Ik kan nog zo het spannende aspect weer voelen, wanneer zou hij weer knipogen of een berichtje naar me sturen?
We hebben een paar keer gezoend en daarna kreeg ik het toch wat benauwd van al die aandacht. Volgens mij vroeg hij mij ook mee om 's avond naar de discotheek mee te gaan. Maar ik wist zeker dat mijn ouders dat never nooit gingen goedkeuren, en ik durfde zelf ook niet weg te gaan van het resort alleen met hem⊠Achteraf ben ik daar nu zo blij mee, had zo heel anders kunnen lopenâŠ
Hij gaf mij nog een foto met een zwijmeltekst achterop toen we gingen vertrekken, zoende mij (voor mijn ouders neus, omg de SCHAAMTE) nog gedag⊠En ik was zó opgelucht dat we naar huis gingen. Daarna stuurden we volgens mij nog wat berichtjes, maar waarschijnlijk was mijn beltegoed op 
.
Ik ga eens zoeken of ik nog fotoâs heb, memories unlocked
.