Documentaires

Ik vond het bij die gast vooral heel bijzonder dat hij in eerste instantie het raar vond om als man bij je dochter ””””daar beneden”””” schoon te maken. Hij ging daar ook best lang over door.

3 likes

Die vent is gewoon een en al cringe. Echt alles wat hij zei was zo dom.

Ik hou normaal veel van series/docuseries over zwanger zijn en babies enzo maar deze serie was gewoon echt een kwelling.
Het spirituele stel vond ik echt vreselijk maar na de bevalling toen ze erop terug keken vond ik ze veel leuker, ze spraken toen ook niet zo zweverig en deden gewoon normaal. Denk dat ze flink van hun zweefwolk af zijn gedonderd door alles.

6 likes

Ik ben net begonnen met de pufclub en ik vind het vooral een opgave om er doorheen te komen?

Vind het wel heel heftig met het lesbische stel dat ze een kindje hebben die overleden is. Wat verdrietig…

2 likes

Iemand al de docu van mark rutte gezien? Ik ben net begonnen. Ondanks dat ik het net altijd eens ben met zijn politieke standpunten lijkt het me een hele sympathieke man. Ben benieuwd!

4 likes

Het kijkt lekker makkelijk weg maar is niet opzienbarend ofzo. Heb niet het gevoel dat ik de beste man nu beter ken. Was vooral heel oppervlakkig. Geen diepgang, geen gesprekken met familie, geen shots in zijn huis etc.

1 like

Het gaat echt over ‘minister president Rutte’, hij houdt alles wat dichterbij komt vakkundig op afstand. Tja is de man zijn goed recht natuurlijk. Voelt wel alsof hij altijd een showtje opvoert met z’n HEEE HOOOOI, alles is LEUK :smiley: :smiley: :smiley: En volgens mij is het echt een beetje een rare kwibus haha. Jort Kelder kan wel mooi vertellen over hem

2 likes

Haha ja, een beetje autisme is hem geen vreemd. Maar inderdaad: een goede show voert die op om aardig gevonden te worden. Dat is 100% aangeleerd, zo is hij denk ik niet van nature.

Ik had gehoopt en verwacht dat zn familie oid aan het woord zouden komen.

3 likes

Ik kijk nu de nieuwe afleveringen van Ewout. Vind de onderwerpen waarover hij afleveringen maakt zo interessant!

Blijf me verbazen over die alternatieve geneeswijzen (afl 3). Mensen doen rare dingen :smiling_face_with_tear: kikkergif op je armen smeren, daarna een emmer vol kotsen en zeggen dat je je zo goed voelt :sob:?

2 likes

Nou eerlijk meid die doodleuk zei: nee nooit chemo en mijn moeder ook niet omdat ik van haar hou vond ik echt stuitend.

Al vond ik die kotssessie met die speciaal overgevlogen sjamaan ook bijzonder. Een of andere viezige ruimte met matrasjes waar iedereen knetterhard aan de diarree gaat en begint te kotsen. Wil niet weten hoe het daar ruikt. Nog erger dat ze dan daar staan te kotsen in de bosjes en het de dag erna natuurlijk weer lekker 30 graden wordt, zal heerlijk zitten zijn daar in de tuin :face_vomiting:

Maar echt!

Kijk nu de aflevering over doodsoorzaken, ook heftig joh… Wel heel interessant inderdaad, maar moet ‘m soms ook even stop zeggen :sweat_smile:

1 like

Ja, heel interessant. Ik had wel wat meer van Nederland willen zien denk ik. Maar misschien is dat omdat de cijfers in Amerika veel hoger zijn en Nederland strenger is mbt privacywetgeving?

4 likes

Nav deze poll begonnen met die docu. Ik wist wel dat er van alles mis gaat in die wereld maar het is toch interessant om te kijken en leuk in elkaar gezet. Grappig om Silke voorbij te zien komen, die deed ook mee in models in paris. Al dacht ik dat daar de appartementen enzo wel wat beter waren maar misschien klopt mijn herinnering wel niet.

4 likes

Ja, gisteren gezien, hele goede docuserie (4 delen).

2 likes

Ik heb de 3doc Misslukt gekeken, over een vrouw die nogal is doorgeslagen met plastische chirurgie. ik zag die docu ineens overal voor bij komen, maar vond hem best wel slecht eigenlijk.

Je ziet bijna alleen die meid zelf (en haar moeder even, dat is wel een mooi stukje) en het blijft heel erg aan de oppervlakte. Ja oké ze vindt uiterlijk heel belangrijk en het is nooit perfect genoeg, maar wat zit daar dan onder? Wel sneu om te zien hoe erg zij zich laat leiden door de male gaze en dit voor laat gaan op haar gezondheid. Op het eind heeft ze dan toch weer nieuwe borsten genomen ondanks haar eigen twijfels erover. En die liposuctie is echt naar om te zien :scream:

5 likes

Bedoel je de docu over Stephanie Tency? Zag het inderdaad voorbij komen. Heftig, maar toch een tegenstrijdig einde.

1 like

Klopt die is het.

Vond hem ook tegenvallen inderdaad. Had iemand geïnterviewd die verstand heeft van lichaamsbeelden oid. Het bleef erg oppervlakkig zo. Hoop dat Stephanie over een paar jaar ook wat verder is in haar proces en niet meer beauty boven gezondheid zet. Wat dat betreft deed het me ook denken aan de documentaire van Dionne over de gevaren van borstimplantaten. Dionne besloot ze ook uiteindelijk alsnog te houden :smiling_face_with_tear:

4 likes

Wat ik wel echt een tip vind is de docu “All inclusive love”. Gaat over een vrouw die als tiener in een all inclusive resort iets kreeg met een man van het animatieteam. De docu gaat erover hoe ze daar nu op terugkijkt want ze heeft naarmate ze ouder werd meer last gekregen van deze ervaring. Erg kwetsbaar en sterk hoe ze erin staat, ik was behoorlijk onder de indruk.

6 likes

Heb deze vanochtend gekeken na jouw tip en vond het echt pijnlijk en verdrietig. :broken_heart:

All Inclusive

Echt niet oke en vroeg me ook af of hij nu begreep wat het probleem was…? Vond het ook wel bijzonder dat ze meteen zei dat ze hem niets verweet en niet boos op hem was, want ze verwijt hem wel degelijk wat (maar ik denk dat ze dat zei om het gesprek te “redden”, anders had ie misschien gelijk rechtsomkeert gemaakt).

1 like

Ik vind het ook zeer verdrietig maar ik denk wel dat ze na deze docu “verder” kan en dat het een soort stap is geweest in het proces om deze gebeurtenis een soort plek te geven. En die kwetsbaarheid en kracht van haar vind ik dan weer heel sterk.

Samenvatting

Ze was heel mild tegen hem inderdaad. Ik denk wel dat dit gesprek voor hem alsnog al heel heftig was. Hij wist niet wat hem overkwam. En er is nu een vrij letterlijke documentaire over hem gemaakt waar hij als leugenaar en misbruiker wordt afgeschilderd van minderjarigen (wat ik terecht vind hoor). Maar de docu is dus groter dan enkel het confronterende gesprek. Dit zou ook zo maar eens de eerste keer kunnen zijn dat iemand hem uberhaupt een keer confronteert met dit soort daden. Dus hopelijk gaat hij zich toch achter de oren krabben.

4 likes