De eerste aflevering is al te zien.
Iemand chasing beauty gezien? Man wat heftig… (docu over plastische chirurgie op videoland)
Tip: deze 5-delige docu over Karen Read die ervan wordt beschuldigd haar vriend, een politieagent, te hebben gedood. Maar heeft ze het echt gedaan? Of wordt haar de schuld in de schoenen geschoven zodat anderen buiten schot blijven?
In deze 5 delen wordt je meegenomen in de voorbereiding op rechtszittingen en het uiteindelijke oordeel.
Ik heb dit ook gekeken maar man man man wat duurde dit lang had ook in 1 aflevering gekund
Vond haar er niet al te sympathiek uitkomen maar wel zeer wonderlijk hoe er geen enkel ander scenario is onderzocht, bizar
Nieuwe documentaire van Sunny Bergman. Confronterend. En weer teleurgesteld door de zedenpolitie. Iemand al gekeken?
Ja gezien.
Ik vond het vooral weer heel erg duidelijk maken hoe de wereld om de man draait.
De wetgeving is zo dat het meer dader dan slachtoffer beschermt.
En het idee dat mannen een soort van recht hebben op het lichaam van een vrouw vond ik, ook al weet je het, toch weer confronterend.
Ik heb alleen een snippet op Insta gezien en niet verrast door sommige comments
Ik zit hem nu te kijken en word zo boos. Vrouwen moeten weerbaarder zijn en mannen zijn zielig onder de nieuwe wet. Gatverdamme, hoe krijg je het je strot uit.
Mannen moet zich gewoon gedragen en vrouwen niet verkrachten.
Pff die moeder in die derde aflevering. Zo naar.
Ik ben Natalia Grace - The Final Chapter, aan het kijken en ik ben echt gewoon totaal in de war. Wat een verhaal. Het gaat alle kanten op en je weet gewoon niet meer wat te geloven.
Jaaa echt fascinerend! En het helpt niet dat ze zo vaak een lach op haar gezicht heeft, valt zo weinig te lachen lijkt me?!
Dat ook! Maar ook zo overdreven allemaal dat je bijna gaat denken dat het een slechte soapserie is.
Ja ik vraag me daardoor wel af hoe het afloopt, dus blijf toch kijken ondanks hoe geloofwaardig het bijna is
Ik blijf ook maar heen en weer gaan in wie ik wel en niet vertrouw… binnenkort de serie daarvan ook he met ellen pompeo (meredith uit greys)
Er is laatst bij het spoor terug ook een documentaire uitgezonden over intersekse. De docu is ook uitgezonden door parel radio.
Hebben jullie nog documentaires gekeken de afgelopen tijd die het kijken waard zijn? Het zijn al wat oudere documentaires maar ik heb twee tips
De Platoschool
Writing with fire
Heeft iemand Louis Theroux’ The Settlers ergens kunnen kijken?
YouTube!
Ik zie hem niet op YouTube dus als je hem nog zoekt, ik zie net dat hij op 8 mei midden in de nacht wordt uitgezonden op BBC Two, dus ik ga hem opnemen. Wellicht heb je er iets aan als je ook kunt opnemen.
en @Wiseguy bedankt voor de tips
Ik ben inmiddels aan het kijken. Heel knap hoe Louis Theroux vooral de mensen in zijn docu aan het woord laat, vrij open vragen stelt, en hun ware aard laat zien. Ze spuwen een en al haat, dus wees gewaarschuwd.