Documentaires

Ik heb pas geleden zijn allereerste docuseries gezien ‘Louis Theroux Weird Weekends’, hij was toen 27 of 28 ofzo, en hij was toen al zo! Maar ik vond jonge Louis nog leuker omdat hij veel onbehouwener en spontaner was, minder bedachtzaam.

Waar heb je hem gevonden?

3 likes

Je kunt ‘m hier kijken
https://www.filmsforaction.org/watch/louis-theroux-the-settlers/

6 likes

iemand ook De Opvolging gezien? bijzonder om zo mee te kunnen kijken in zo’n zaak. en natuurlijk super schrijnend dat jonnie overleden is wanneer ze zo bezig waren met de toekomst van het bedrijf goed te regelen, juist om meer te kunnen genieten van t leven

2 likes

Vgm een wat oudere documentaire, maar vind Moederhart op NPO plus een mooie docu. Gaat over een vrouw op leeftijd (91) met een meervoudig gehandicapte zoon. Aanrader

3 likes

Ik wil ook een NPO docu (serie) tippen: Zorgen.
Hierin worden een aantal jongeren gevolgd die een MBO opleiding in de zorg volgen en oa stage gaan lopen.

8 likes

Billy & Molly: An Otter Love Story op Disney+ gisteren gezien. Is echt een van de liefste feelgood dingen wat ik de laatste tijd gezien hebben! Gaat over een man die een otter vindt op een steiger en daar ‘vrienden’ mee wordt. Echt een aanrader :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes