Documentaires

nee

4 likes

Ik heb de docu nu afgekeken en ik vind wel dat de mannen erg ā€œzieligā€ doen. Zij hadden al die seizoenen de kans om er wat van te zeggen of zich terug te trekken, maar dat deden ze niet. En in tegenstelling tot de deelnemers hadden zij nog een baan waar ze op terug konden vallen dus er was 0 risico als ze het tegen de productie hadden opgenomen.
Zij zetten zichzelf nu neer als slachtoffer, maar ze zijn echt niet zo onschuldig als ze doen lijken. Ze profiteren nog steeds van ANTM

9 likes

En toen heeeelemaal verontwaardigd toen ze net zo koud aan de kant werden gezet als al die deelnemers :laughing:

Miss J die maar blijft zeggen dat het een harde wereld is en niet iedereen kan het redden maar wel helemaal boos toen zij zomaar ontslagen werden

5 likes

Hahaha ja vooral Jay Manuel deed zo zielig terwijl ik dacht… je wilde stoppen bij seizoen 9 ofzo en uiteindelijk ging hij door tot 18?? (Heb de exacte nummers niet helder). Snap dat het makkelijk praten is als buitenstaander, maar kreeg echt het idee dat het geld hem wel aanstond maar hij nu tegen Tyra keert omdat zij het makkelijkste zondebok is in dit verhaal. Vind al die mannen zeker niet onschuldig.

4 likes

Ik kijk die docu van ferry en man man mannnn wat een junken gedrag vertoont hij. Gewoon vanaf de eerste aflevering al en wat hebben de mensen om hem heen oogkleppen op!! Ze houden zijn verslaving alleen maar in stand. Niet dat het hun schuld is hoor dat absoluut niet! Knap van zn familie om geen contact meer te hebben en het enige juiste

1 like

Was net naar ā€˜Meer dan babi pangang’, prachtig gemaakt! Aanrader

https://www.google.com/search?q=meer+dan+babi+pangang&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari#ebo=0

6 likes

Ik kijk de docu Hoodfights en wat een gasten joh :joy: Zit dit echt met verbazing te kijken

1 like