Documentaires

nee

4 likes

Ik heb de docu nu afgekeken en ik vind wel dat de mannen erg ā€œzieligā€ doen. Zij hadden al die seizoenen de kans om er wat van te zeggen of zich terug te trekken, maar dat deden ze niet. En in tegenstelling tot de deelnemers hadden zij nog een baan waar ze op terug konden vallen dus er was 0 risico als ze het tegen de productie hadden opgenomen.
Zij zetten zichzelf nu neer als slachtoffer, maar ze zijn echt niet zo onschuldig als ze doen lijken. Ze profiteren nog steeds van ANTM

10 likes

En toen heeeelemaal verontwaardigd toen ze net zo koud aan de kant werden gezet als al die deelnemers :laughing:

Miss J die maar blijft zeggen dat het een harde wereld is en niet iedereen kan het redden maar wel helemaal boos toen zij zomaar ontslagen werden

6 likes

Hahaha ja vooral Jay Manuel deed zo zielig terwijl ik dacht… je wilde stoppen bij seizoen 9 ofzo en uiteindelijk ging hij door tot 18?? (Heb de exacte nummers niet helder). Snap dat het makkelijk praten is als buitenstaander, maar kreeg echt het idee dat het geld hem wel aanstond maar hij nu tegen Tyra keert omdat zij het makkelijkste zondebok is in dit verhaal. Vind al die mannen zeker niet onschuldig.

4 likes

Ik kijk die docu van ferry en man man mannnn wat een junken gedrag vertoont hij. Gewoon vanaf de eerste aflevering al en wat hebben de mensen om hem heen oogkleppen op!! Ze houden zijn verslaving alleen maar in stand. Niet dat het hun schuld is hoor dat absoluut niet! Knap van zn familie om geen contact meer te hebben en het enige juiste

2 likes

Was net naar ā€˜Meer dan babi pangang’, prachtig gemaakt! Aanrader

https://www.google.com/search?q=meer+dan+babi+pangang&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari#ebo=0

7 likes

Ik kijk de docu Hoodfights en wat een gasten joh :joy: Zit dit echt met verbazing te kijken

Aflevering 1:

3 likes

Inside the manosphere van Louis Theroux staat op Netflix, weet nog niet of ik zin heb in een potje ergeren, maar ben wel benieuwd!

5 likes

Ik vond het een goede docu, natuurlijk wel de uitspraken die ik verwacht had van die tering debielen maar het schokte me wel.

6 likes

Ik vond het vooral schokkend hoe die groepjes jonge jongens steeds naar hun toe kwamen om met hun held op de foto te gaan.
Please zeg me dat echt niet elk groepje tienerjongens zo is. :cry:

8 likes

Ik vond de docu wel ok maar had wat meer diepgang verwacht ofzo. Louis hoefde niet veel te doen en die influencers zetten zichzelf wel voor schut. Ik had graag meer willen zien wat ten grondslag ligt aan dit probleem, meer gesprekken om hun visie uit te dagen ofzo idk ik vond het een kleeeein beetje oppervlakkig vergeleken andere docu’s van hem. Nog steeds interessant om te kijken tho en regelmatig met open mond gezeten van verbazing.

17 likes

Echt heel frustrerend om te zien wat een idioten er zijn en die ook nog veel jonge volgers hebben. Ik had wel meer willen zien, bijvoorbeeld wat de gevolgen voor vrouwen zijn van dit gedachtengoed.

3 likes

Ja ik vond hem goed, maar wat mij betreft mocht er ook nog meer diepgang in. Bijvoorbeeld door meer jonge fans te volgen. Ik kreeg er wel een naar gevoel van want het voelt allemaal zo inhoudsloos. De hele dag livestreamen en steeds verder gaan alleen maar om volgers te krijgen. Alsof niks er meer toe doet.

En ik ben groot fan van sam smith. Ik wist helemaal niet dat daar ook allemaal theorien over waren.

2 likes

Ik heb net gekeken. De vrouwen ook in het leven van die mannen… de lichaamstaal van Angie, de vrouw van die Justin (moeder van 2 van zijn kinderen en zwanger van de derde) en de manier waarop zij snel zegt dat ze getrouwd zijn en hij dat ontkracht met een kontverhaal over hoe hij zo gelukkig in het leven is terwijl zij 0 zekerheid heeft. Ik moest wel lachen om dat juice stukje met de moeder van Harrison aan het einde, toch een vrouw die de broek aan heeft in zijn leven.

Wel eens dat het wat meer inhoud had kunnen hebben, nu was het zoals @Nysmn zegt een beetje aapjes filmen die hun kunstje toch wel doen.

Toch een beetje naar er van ofzo, dat er mannen zijn die zo naar ons kijken.

3 likes

Ja eens met dat het wel wat meer diepgang mocht hebben maar dat vind ik eigenlijk altijd bij Louis, dat is ook wel zijn hele stijl juist natuurlijk: de mensen gewoon aan het woord laten en zichzelf voor lul zetten. Denk ook wel dat de diepgang niet in 1 film had gepast maar gewoon nog zeker wel 2 ā€˜afleveringen’ had kunnen gebruiken.
Wel interessant en vooral vreselijk om te zien natuurlijk… die moeder ook van die HS. Het zal je kind maar zijn… hoe ze het voor zichzelf goedpraat… pfft heftig wel!

4 likes

Tuurlijk niet!

2 likes

Zijn er toevallig al meer begonnen in de docu serie van Israel van Dorsten?

6 likes

Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien. Echt heftig dat zulke dingen ā€˜gewoon’ gebeuren zonder dat je dat als buitenstaander door hebt

1 like

Nog niet gezien, ben wel benieuwd. Te vinden op NPO trouwens, hoeven anderen niet te googlen;

Heb je dit gezien? - Klinkt als een sekte

2 likes

Is Mr. Nobody against Putin hier nog helemaal niet genoemd en besproken? Ik heb hem net eindelijk gekeken. Fascinerend en heel goed gemaakt.

Voor wie hem nog niet van alle kanten getipt heeft gekregen: de docu is gemaakt door Pasha, die als leraar op een school in Rusland werkt. Als Putin de oorlog start, moet de school verplicht allerlei propaganda-lessen geven. Deze leraar is ook videograaf op de school en documenteert dit allemaal. Het begint nog luchtig en met enige humor, maar het gaat ook over het spanningsveld dat de hele situatie en het naar buiten brengen hiervan voor hem oplevert en hoe het de levens van degenen om hen heen beĆÆnvloedt. Sterk dat hij een heel gewone man, maar wel met het talent om dit verhaal te vertellen. En ik vind hem heel sympathiek overkomen.

Draait in de filmhuizen en online te huur via Pathe Picl (want dan steun je blijkbaar een filmhuis!). Komt eind april ook via npo, maar is de 5 euro meer dan waard.

7 likes