Ohgod ik heb Mn vader ook een keer om een “filmsterzoen” gevraagd gadverdamme wat gênant ook
Oh wat ben ik blij om dit te lezen zeg. Toen mijn moeder en stiefvader net bij elkaar waren zag ik ze weleens tongzoenen en dat wilde ik natuurlijk ook. Sinds ik me die momenten weer herinner cringe ik helemaal van binnen.
Leuk om mensen mee te laten schrikken. Ik heb ze ook (de enige in de hele familie geloof ik, net als dat mijn moeder en ik de enige zijn met groen/bruine ogen) en heb een paar keer gedaan alsof mijn pink gebroken was
Oh god wat ben ik blij dat ik niet de enige was die dat geprobeerd heeft hahahah
Niet perse heel dom, maar ik bladerde laatst door mijn poesiealbum en toen zag ik dat ik namens onze kat (ze was toen al 19 jaar) iets had geschreven:
“Voor -mijn naam-!
Ik ben een heel oud poesje
Ik schrijf hier mijn naam -naam kat-
Hoor je mijn botjes kraken
Wees dan niet bang dat ik dood zal gaan”
Lekker dramatisch ook weer, haha!
Heel zielig maar: ik heb een keer mijn kat een zetje uit het raam gegeven om te kijken of hij kon vliegen. Gelukkig was er niks aan de hand.
- ik had een obsessie met knopjes. Ik ging niet de telefoonwinkel uit voor ik elk knopje had ingedrukt. Zo heb ik dus ook een keer het knopje op de roltrap in de bijenkorf ingedrukt. Volgens mn ma stopte alle roltrappen en vielen mensen bijna om.
-Verf onder mijn voeten gesmeerd en een zak over mijn schouder gedaan en het hele huis rondgelopen denkend dat ik Robin hood was. Alles zat onder de groene voetstappen.
-Tijdens het hutten bouwen zat mijn haar lok in de weg. Deze had ik opgerold en helemaal afgeknipt. Heb heel lang met stekeltjes mij mijn pony rondgelopen.
Blijkbaar jatte ik vroeger dingen van mn basisschool.
Kwam net onderstaand boekje tegen en nog wat andere spullen.
Door mij viel een keer een heel brillenrek om die buiten stond op vakantie. Ik schrok heel erg en de eigenaar van de winkel kwam stormend naar buiten. Mijn zus moest huilen en vroeg of we nu naar de gevangenis gingen. Gelukkig is dat niet gebeurd en gingen we daarna in een bootje varen op zee.
Dit laatste heb ik ook gedaan, om precies dezelfde reden haha. Zo toevallig
Oh, ik heb ook een keer op een knop van de roltrap gedrukt! Toen kwam er een bewaker van het winkelcentrum die HEEL boos werd Was dat al helemaal vergeten.
Ik heb een keer op een grote rode knop in de sauna gedrukt Omdat ik dacht dat daar dan stoom van zou komen ofzo. Dat was natuurlijk de hulp knop en terwijl ik en mijn zussen daar naakt zaten kwamen opeens 3 mensen van het hotel binnen stormen. Heb toen maar mn mond gehouden
Niet perse dom maar wel heel gemeen. Vroeger had je op de basisschool van die matjes en daar moest je een tekening op leggen en dan allemaal gaatjes prikken in de tekening. Ik deed een keer dat matje onder mijn shirt en stak de prikker erin (door mijn shirt heen) en zei tegen de juf “kijk ik heb in mijn buik gestoken!”
Hahaha Ik deed met m’n buurmeisjes ook altijd dat soort dingen: met afstandbediening langs huizen lopen tijdens het WK voetbal ofzo en dan de tv’s uitdoen, of een portemonnee aan een visdraadje maken en dan op straat leggen en snel wegtrekken als iemand ‘m op wilde rapen
ik wilde heel graag een x maandverband in omdat ik wilde weten hoe ongesteld zijn voelde. Was toen 9 ofzo. Heb de hele avond met een maandverband in mijn onderbroek op de bank gezeten. Vond het maar niks.
Meer gemeen dan dom: in groep 8 gingen wij een moeder van een klasgenootje bellen die midden in een scheiding zat.
“Met stichting veilig vrijen, vrijt u ook veilig?”
Ik had met een vriendinnetje een soort van flyers gemaakt (gewoon getekend) waar op stond dat het aanstaande donderdag markt zou zijn in het dorp in een bepaalde straat. Die flyers hebben we toen rondgebracht en we zijn nog naar ongeveer 30 extra huizen geweest om te zeggen dat ze zeker moesten komen. Uiteraard bestond die hele markt niet maar ben zo benieuwd of er echt mensen naartoe zijn gekomen uiteindelijk haha. Slaat echt nergens op
Bij mijn opa in de straat stonden een aantal bomen waar pruimen aan groeide. De buurmeisjes en ik maakte er altijd een wedstrijdje van wie de meeste pruimen kon plukken. Ik dacht toen heel slim te zijn door allemaal schoenen van mijn opa de boom in te gooien zodat er pruimen naar beneden kwamen. Uiteraard was dit geen goed plan en bleven er een aantal hangen in de boom.
late reactie maar dit heb ik dus ook weleens met een tampon gedaan die gratis bij de fancy ofzo zat… kan je je voorstellen zo’n tampon zo droog erin stoppen haha, ik wilde echt super graag ongesteld worden toen, little did i know
Hahaha karma’s a bitch
Omg hoe heb je die er überhaupt ingekregen
Ik haalde vroeger met een vriendinnetje altijd flessen op om in te leveren en dan zeiden we dat het voor het goede doel was maar het geld hielden wel zelf