Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Dit laatste heb ik ook gedaan, om precies dezelfde reden haha. Zo toevallig

1 like

Oh, ik heb ook een keer op een knop van de roltrap gedrukt! Toen kwam er een bewaker van het winkelcentrum die HEEL boos werd :joy: Was dat al helemaal vergeten.

2 likes

Ik heb een keer op een grote rode knop in de sauna gedrukt :sob: Omdat ik dacht dat daar dan stoom van zou komen ofzo. Dat was natuurlijk de hulp knop en terwijl ik en mijn zussen daar naakt zaten kwamen opeens 3 mensen van het hotel binnen stormen. Heb toen maar mn mond gehouden :see_no_evil:

5 likes

Ik heb samen met een vriendinnetje vroeger best veel dingen uitgespookt.

Zo hadden we een keer allerlei beschermers onder onze kleding gedaan en gingen we skeeleren naar een trappetje waar we ons vervolgens van af lieten vallen als er iemand langskwam. Gewoon om te kijken wat er gebeurde, of de passant schrok en stopte of gewoon doorfietste. Mijn moeder vond de kapotte kleding wat minder, maar we hadden zoveel lol.

Een andere keer vonden we een grote, flexibele buis, echt iets van 4/5 meter lang. Toen gingen we in een steegje die buis deels over een schutting gooien om er vervolgens heel hard doorheen te schreeuwen naar de mensen die in de tuin zaten. Die mensen schrokken zich echt rot, zo grappig.

Oh, en van de buurvrouw mochten we nooit in de bomen klimmen voor huis. Die buurvrouw heette Babs en omdat ze altijd zo grappig boos werd, gingen we expres in de boom pal voor haar huis klimmen (gemeentelijke bosjes, niet die in haar tuin) en heel hard BAAAABS roepen. Zo sneu voor die vrouw eigenlijkā€¦

44 likes

Niet perse dom maar wel heel gemeen. Vroeger had je op de basisschool van die matjes en daar moest je een tekening op leggen en dan allemaal gaatjes prikken in de tekening. Ik deed een keer dat matje onder mijn shirt en stak de prikker erin (door mijn shirt heen) en zei tegen de juf ā€œkijk ik heb in mijn buik gestoken!ā€ :flushed:

41 likes

Hahaha :rofl: Ik deed met mā€™n buurmeisjes ook altijd dat soort dingen: met afstandbediening langs huizen lopen tijdens het WK voetbal ofzo en dan de tvā€™s uitdoen, of een portemonnee aan een visdraadje maken en dan op straat leggen en snel wegtrekken als iemand ā€˜m op wilde rapen

10 likes

ik wilde heel graag een x maandverband in omdat ik wilde weten hoe ongesteld zijn voelde. Was toen 9 ofzo. Heb de hele avond met een maandverband in mijn onderbroek op de bank gezeten. Vond het maar niks.

50 likes

Meer gemeen dan dom: in groep 8 gingen wij een moeder van een klasgenootje bellen die midden in een scheiding zat.
ā€œMet stichting veilig vrijen, vrijt u ook veilig?ā€

8 likes

Ik had met een vriendinnetje een soort van flyers gemaakt (gewoon getekend) waar op stond dat het aanstaande donderdag markt zou zijn in het dorp in een bepaalde straat. Die flyers hebben we toen rondgebracht en we zijn nog naar ongeveer 30 extra huizen geweest om te zeggen dat ze zeker moesten komen. Uiteraard bestond die hele markt niet maar ben zo benieuwd of er echt mensen naartoe zijn gekomen uiteindelijk haha. Slaat echt nergens op

11 likes

Bij mijn opa in de straat stonden een aantal bomen waar pruimen aan groeide. De buurmeisjes en ik maakte er altijd een wedstrijdje van wie de meeste pruimen kon plukken. Ik dacht toen heel slim te zijn door allemaal schoenen van mijn opa de boom in te gooien zodat er pruimen naar beneden kwamen. Uiteraard was dit geen goed plan en bleven er een aantal hangen in de boom.

9 likes

late reactie maar dit heb ik dus ook weleens met een tampon gedaan die gratis bij de fancy ofzo zatā€¦ kan je je voorstellen zoā€™n tampon zo droog erin stoppen haha, ik wilde echt super graag ongesteld worden toen, little did i know :persevere:

11 likes

Hahaha karmaā€™s a bitch

2 likes

Omg hoe heb je die er Ć¼berhaupt ingekregen

1 like

Ik haalde vroeger met een vriendinnetje altijd flessen op om in te leveren en dan zeiden we dat het voor het goede doel was maar het geld hielden wel zelf

9 likes

Ach is ook een soort van goed doel toch?

Aah, zo lief wel

@Damnatio lees dit topic net bij en moest hardop lachen om jouw superdroge posts. Heerlijk beschreven ook hahahahahaha, prachtkinderen zijn jullie

2 likes

Toen ik op de basisschool ziek was kreeg ik van mijn moeder zetpillen, maar wilde ik die zelf indoen want eh ja ik was al 8 of zelfs 9 misschien, dus te oud om iemand anders mijn blote kont te laten zien. Ik dacht dat me dat supergoed lukte en was ook verbaasd dat het zo makkelijk ging, tot ik 's avonds opstond en twee zetpillen langs mijn benen voelde rollen. Ik had blijkbaar gewoon de hele dag met die zetpillen tussen mā€™n billen gelegen/gezeten. :woman_shrugging::woman_shrugging:

(Geen idee overigens waar zetpil 1 naartoe was gemigreerd toen ik zetpil 2 tussen mijn billen schoof, ik heb me dat nog erg lang afgevraagd.)

36 likes

Niet per se dom, maar ik moet er opeens aan denken en ik vind het wel grappig. Vroeger als wij op vakantie gingen dan kregen mn ouders ALTIJD ruzie op de peripherique rondom Parijs. Omdat mn vader gestresst werd door het verkeer en mijn moeder dan de foute dingen zegt.

Ik en mijn zusje leerde al snel: als je ergens een bord periferique ziet ga je NIET KUTTEN. Nee, dan houd je je bek en je dissocieert zoveel mogelijk. Liefst in capuchon met muziek op. Elke jaar weer hetzelfde.

Op een gegeven moment gingen we met elkaar smsā€™ en achterin (omdat we mn vader dus niet wilden laten afgaan door te praten) en dat waren altijd zoā€™n mooie gesprekken. Na het bord periferique smste mijn zusje dan:

  • Damnatio, ruik je het al?
    Wat? Naderend onheil?
  • Ja de geur van fiasco

En dan zei mn moeder weer iets als: Goh naam vader, het lijkt wel alsof die andere baan veel sneller gaat, we zitten verkeerdā€

En dan kreeg ik: In 3, 2, 1!

En dan ging het loos. We hebben ons altijd verbaasd over de non-existente leercurve van mijn moeder in dezen. Onbegrijpelijk.

82 likes

Ik moet hier zo om lachen, want enorm herkenbaar haha

4 likes