Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Heb als kind eens de badkamermuren gepoetst als verassing voor mijn moeder, super leuk alleen was de poetsdoek haar douche spons.

Dag erna zat ze helemaal onder de uitslag en is ze zelfs nog naar het ziekenhuis kunnen gaan omdat het alleen maar erger werd. Ik durfde het niet te vertellen. Jaaaaren later eens verteld, echt gelachen hebben we toen.

38 likes

Ik heb in de 1e kauwgom in iemands trui geplakt onder het mom: he grappig, wat zou er dan gebeuren?

Kostte me 2 maand zakgeld voor een nieuwe trui

7 likes

Goed van je ouders, dat ze dit zo aangepakt hebben! :+1: Als meer ouders zo waren zouden er veel minder kinderen geplaagd of gepest worden.

1 like

Ik vind het ook goed dat @Loretje zelf de trui moest vergoeden van haar zakgeld, maar ik betwijfel of het echt tegen pesten helpt
 De gemene opmerkingen en fysieke shit is veel naarder dan een trui die verpest is kan ik je vertellen, en dat los je echt niet even op door zakgeld in te houden.

1 like

Great minds think a like haha! Was bij ons in de klas sowieso wel een populaire bezigheid, beetje mensen op zo’n manier voor de gek houden

1 like

Ah nee ik bedoelde ook niet pesten in het algemeen hierdoor zou stoppen o.i.d., maar een dergelijke adequate reactie van ouders kan wel verschil maken. Natuurlijk zijn er nog veel ergere vormen van pesten
 Ik twijfelde ook of dit wel onder pesten viel, vandaar dat ik ook nog plagen genoemd had. Feit blijft wel dat dit soort dingen allemaal bijdragen aan een nare en onveilige sfeer op school en in andere sociale situaties, dus alle beetjes helpen.

1 like

Deze ken ik idd ook. Wat waren dat voor zieke liedjes eigenlijk en wie bedacht ze??

1 like

Ik was een jaar of 8, en het was Sint Maarten. Nadat we hadden gegeten mocht ik langs de deuren, maar tijdens het eten werd er al aangebeld bij onszelf aan de deur. Ik mocht opendoen. Er was een heel klein jongetje van een jaar of 3, met zijn opa en oma, die heel lief zijn liedje ging zingen voor me en ik liet hem gewoon zijn gang gaan. Toen ie klaar was zei ik iets als: “echt heel mooi, maar we zijn nog aan het eten misschien kan je straks terugkomen” en toen heb ik gedag gezegd en de deur dichtgedaan zonder hem iets te geven


61 likes

Ik herinnerde me laatst ineens zo’n filmpje dat ik weleens met mijn zus had opgenomen met barbies. Gewoon zo’n stom filmpje wat je als kind maakt. En ik zit dan op een gegeven moment te praten als die barbie, en ik weet nog zo goed wat er in mijn hoofd om ging in dat filmpje, maar als je het terugziet, is het echt zo erg hahaha.

Ik was iig een heel verhaal aan het ophangen met die barbie, en ik wou toen eigenlijk zeggen:’ Ik wil dood’ , maar mijn ouders zijn best wel moeilijke, conservatieve mensen, dus ik dacht toen als kind van
 ohhh dat moet ik waarschijnlijk niet zeggen, dus het eindresultaat was uiteraard een veeeeel beter alternatief
Dus na een lang gedachteproces in mijn hoofd, komt er het volgende uit: Ik wil dooooooo
gedomineerd worden! Hoor je me! Ik wil gedomineerd worden!’. ECHT WTF DACHT IK :joy::joy::joy: Ik kan me het ook nog zo goed herinneren dat ik toen dacht dat dat beter was om te zeggen dan gewoon ‘ik wil dood’.

61 likes

Ik zou echt heel graag hebben gezien hoe dat in zijn werk is gegaan, een meisje die expres haar kin aan de stoeprand wil gaan schuren. Ging je dan eerst op de grond liggen? En dan met je hoofd op en neer raspen? Zoveel vragen.

7 likes

Haha ik ga echt stuk om deze mental image.

3 likes

ik had vroeger een kistje met al mijn tekenspullen, maar die was ik dus altijd kwijt. Ik als kind vraag dan aan iedereen waar die was. Als ik het aan m’n zus of broer vroeg dan zeiden ze altijd dingen als: ‘die zit tussen je tenen / vingers / bilspleet (ja echt) / onder je oksels’. Ik als klein meisje ging dus oprecht kijken en voelen of het daar was. Maar dat kistje was dus best wel groot. Hoe dom kan je als kind zijn hahah.

9 likes

De domme dingen die ik als kind gedaan heb zijn teveel om op te noemen, maar hierbij Ă©Ă©n van mijn vele idiote acties:
Ik wilde een keer laten zien dat ik het stuur van mijn fiets heus wel kon besturen met mijn voeten (wtf?!). Wij woonden in een heuvelachtige omgeving, dus bij bergaf leek het me wel een goed moment om te proberen (dan hoef je niet te trappen). Dus ok, daar ging ik dan met mijn voeten op het stuur. Het ging denk ik minder dan 5 seconden goed voordat ik genadeloos hard onderuit ging. Vreselijke blauwe plekken op de binnenkant van mijn benen, en mijn ouders maar niet begrijpen hoe ik zĂł hard gevallen kon zijn (ik had natuurlijk niet verteld dat het door mijn idiote stunt kwam!).

19 likes

Hahaha ik vraag me soms af hoe we vroeger zulke dingen bedachten. 1 van mijn domme acties (ook te veel): op een keukendeurtje zitten om te kijken hoe het zit (??) en intens verbaasd zijn dat die afbreekt.

21 likes

Hahaha geweldig! Die had ook best uit mijn eigen repertoire kunnen komen!

1 like

Ik keek altijd Wie is de Chef met mijn ouders. En aan het einde van de week werd dan bekendgemaakt wie de echte chef was, door het gerecht dat zij/hij gekookt had te onthullen. Dat stond dan onder een cloche, dan telde de presentator af en zei hij: decloche! En in plaats daarvan riep ik een keer heel enthousiast: decolleté! :woman_facepalming: Ouders helemaal in een scheur en ik schaamde me dood. Had geen idee wat ik zei

17 likes

Zo vond ik het eens een goed idee om op de wasbak in mijn slaapkamer te gaan staan, die kon dat niet aan, en brak af. Keihard op de grond gevallen. 10 jarige ik maar volhouden dat ik uitgleed en daarbin de wasbak probeerde vast te pakken

27 likes

Ik probeerde eens te fietsen met gekruiste armen :woman_facepalming: Van een berg af. Ik ging naar huis met een schaafwond die over mn hele gezicht liep, net een week voordat ik naar een nieuwe school in groep 8 (!!) ging

7 likes

Ooh nu moet ik denken aan dat ik op de dichte wc-bril stond te dansen zodat ik goed in de spiegel kon kijken, maar dat hield ie ook niet :joy:

7 likes

ohh deze verhalen doen me denken aan toen ik een stukje met mn ogen dicht wilde fietsen. Dat ging natuurlijk ook niet goed en mega hard gevallen terwijl ik toch eigenlijk veel te oud was om zomaar met de fiets te vallen. Ook nooit gezegd wat de echt reden van de val was volgens mij.

2 likes