Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Mijn zusje heeft iedereen verteld dat ze geadopteerd was. Keek mn vader ook vreemd van op toen iemand er een keer over begon.

edit: ik heb haar overigens ook een keer verteld dat ze geadopteerd was, en dat ze het kind van een non was en dat ze daarom een Bijbelse naam heeft, omdat mijn ouders op die manier haar biologische moeder wilden eren, maar dat ze eigenlijk Rita heet. T Was reuze vermakelijk, maar ik kreeg wel echt op mijn donder van mijn ouders. Maar dat had ze niet eens aangehouden, ze had mensen verteld dat ze geadopteerd was uit IJsland? Echt heel raar.

31 likes

Oh wow dit doet me eraan denken dat ik mijn oudste broertje ook heel vaak heb verteld dat hij eigenlijk geadopteerd was en dat zijn echte ouders hem “vandaag” zouden komen ophalen en dat hij vast heel gelukkig met ze zou worden. Ik was echt gemeen.

27 likes

Ik zei altijd dat mijn zusje gevonden was en dat we niet wisten wie haar echte ouders waren. Heeft ze nog een paar keer om moeten janken, want ik hield het echt lang vol

7 likes

Ik heb mijn zusje een keertje verkocht voor 2eu aan de moeder van een van haar vriendinnetjes. Die maakte een grapje natuurlijk maar ik ben gewoon met m’n fortuin naar huis gegaan en heb m’n zusje daar achtergelaten :see_no_evil: savonds moesten m’n ouders haar toch maar ophalen van de moeder van dat vriendinnetje haha

62 likes

Mijn zus heeft een keer het omgekeerde gedaan. Wij zaten samen aan de eettafel, en toen zei ze tegen mijn ouders dat ze even moeten komen zitten, want we moesten ze iets vertellen.
Dus mijn ouders gingen een beetje nerveus zitten, zij kijkt ze aan met een uitgestreken gezicht en zegt: ‘Pap, mam, we moeten jullie iets vertellen. We zijn geadopteerd’

104 likes

Mijn jongere zus kreeg van mijn moeder de koosnaam “kloon”, wat volgens haar verwees naar clown, want ze zei het enkel als mijn zusje een beetje gek deed of grapjes maakte. Mijn zusje en ik leken heel erg op elkaar in onze heel jeugdige jaren, in die mate dat zelfs onze ouders en wijzelf niet meer weten wie wie is op de fotos van destijds.

Op een bepaald moment huilde mijn zusje zo hard toen mijn moeder haar weer “kloon” noemde, want ze was helemaal geen kloon van mij en gewoon haarzelf. T kind dacht tot haar 8ste dat ze in een lab was gekloond :joy:

Gelukkig lijken we tegenwoordig hélemaal niet meer op elkaar.

33 likes

Mijn zusjes hebben een keer een close-up gefilmd hoe een van hun aan het schijten was. Zodat ze wisten hoe het uit je reet kwam, zegmaar.

I just can’t.

60 likes

Hahaha je arme ouders

1 like

Wow :astonished: :rofl:

1 like

Ik begreep het concept van een verjaardagskalender niet. Dus op die kalender staat wanneer mijn opa en oma dood zijn gegaan met het jaartal en een kruisje erbij :upside_down_face:

Mijn moeder heeft dit idd ook op de verjaardagskalender staan. Niet van ‘iedereen’ maar van de opa’s en oma’s bijv wel

4 likes

Oh echt? Is het dan wel gebruikelijk? Misschien vindt mijn moeder het niet gebruikelijk

1 like

Mijn moeder zette wel een kruisje achter de persoon als diegene overleden was. Maar dan dus gewoon bij de verjaardag van die persoon, waar die naam dus al stond. Niet later op de datum van overlijden die naam er neer zetten.

1 like

Opa streepte overledenen door en schreef hun overlijdensdatum achter de naam. Op het eind had opa nog twee levende mensen (van zijn vrienden, dus niet jongeren familieleden) erop staan. Hing op de wc. Dus ieder bezoek en toiletbezoek daar was treuriger.

15 likes

Hahahaha dat blind fietsen deden wij ook! :joy: Wel vaak mee gevallen maar nooit zo heftig als jij. Hoe bedenk je het ook haha

1 like

Mijn ouders maakten ons altijd wijs dat er een rood kruis op je voorhoofd verscheen als je liegt.

Mijn broertje had ooit een keer iets gedaan wat niet mocht, en toen stond hij dus met zijn hand zn voorhoofd te bedekken en zei hij met een stalen gezicht ‘nee, ik heb het niet gedaan!’.

41 likes

Ik ging een keer blind fietsen. Fietste de sloot in terwijl mijn moeder er naast fietste. Gelukkig woonde een vriendin van mijn moeder dichtbij en kon ik daar douchen. Zat echt onder het kroos :joy:

29 likes

Ik heb hardop moeten lachen hierom. Ik zie het helemaal voor me dat je moeder niets doorheeft en opeens d’r kind rustig de sloot in ziet fietsen.

31 likes

Hahaha ik fietste een meter voor haar inderdaad. Het was nog wel “dikkekip? DIKKEKIP!!!” Maarja toen was de plons er ook al :joy:

Doet het nog altijd goed op feestjes.

31 likes

Ik snap dat ze ipv DikkeKip je echte naam riep, maar zie nu voor me dat ze dat echt zou roepen hahaha hardop lachen

45 likes