Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Hahahahaha ik zie het al voor me dat het arme kind in de sloot valt en moeder uit onmacht: “JEZUS DikkeKIP” erachteraan roept :joy: :joy: :joy:

21 likes

Zelfde idee: met mijn zus deed ik vroeger aan blind wandelen. Tot zij een keer dacht dat we al klaar waren en ik vervolgens vol met mijn gezicht tegen een lantaarnpaal aan liep. Bloeden en alles, moesten hechtingen aan te pas komen. Jammerrr.

4 likes

Mijn opa deed dit met klassenfoto’s. “Kijk Blush, ik sta tussen twee dooien” :face_with_hand_over_mouth:

17 likes

Hahahah wat chil

Ik ging een keer samen met een vriendinnetje op 1 fiets. Ik achterop en trappen, zij op het zadel, voeten op het frame en sturen. Dat ging ook fout en ik moest naar de dokter om mijn kin te laten hechten.

3 likes

Oh haha dit deden wij vroeger ook. Alleen werden onze kinnen wel bespaard. Enige wat bij mij een keer echt finaal fout ging was het briljante moment dat ik in mijn eentje op de fiets zat en vervolgens vanaf het zadel op de bagagedrager wilde gaan zitten en zo wilde fietsen. Dat ging ook, totdat ik weer terug het zadel op moest, toen trok ik te hard aan het stuur waardoor dat zichzelf optilde, ik achter van mijn fiets afviel en mijn fiets zo in de heg lanceerde

Sowieso ging fietsen nooit zo top toen ik nog jong was. Ik heb bijvoorbeeld mijn vader een keer overhoop gefietst waardoor we beiden midden op straat lagen én heb ik tijdens fietsexamen een klasgenoot aangereden :grimacing:

11 likes

Ik je hele verhaal lezen, maar ik ken Habbo niet dus geen idee waar dit allemaal over gaat :joy:

8 likes

Ik heb dit ook. Wanneer was habbo een hype? Misschien een leeftijdsverschil?

Ik speelde Habbo vanaf 2004! Maar bij ons op school was het ook niet bij iedereen een ding volgens mij.

1 like

Volgens mij bestaat het nog, 4 jaar geleden heb ik tenminste nog ingelogd op mijn account uit 2006.

Ik was echt nog een kind toen ik het speelde, we hadden thuis toen nog niet eens een computer met internetaansluiting dus ik speelde het bij mijn oma die internet had of bij vriendinnetjes thuis. Op een woensdagmiddag (weet het nog zo goed) zaten een vriendinnetje en ik te klieren, random schelden en inderdaad ook zogenaamd seksen op die bedden. Toen kreeg ik opeens een waarschuwing in beeld voor het schelden en kreeg ik een tijdelijke ban voor een week ofzo. Een paar dagen later werd ik opeens aangesproken door mijn vader die vroeg of ik rare dingen op internet had gedaan. Dus ik eerst proberen te ontkennen, waarna hij me natuurlijk vertelde dat hij een mail van Habbo had gehad met details van wat ik allemaal had getypt, omdat ik als kind natuurlijk braaf het emailadres van een ouder had ingevuld bij het maken van mijn account :joy: :joy: :joy: Toen moest ik heel hard huilen en heb ik jaaaaren niet meer in durven loggen. In 2009 durfde ik het pas weer aan en heb ik het nog even gespeeld en in 2015/2016 ben ik er met oude vrienden nog een paar keer op wezen kijken haha.

34 likes

Jaaaaa Habbo!

Ik herken alles :joy: Lotus was inderdaad echt dé shit.

Ik ben een tijd lang moderator geweest op een retro. Heb toen ook echt vrienden gemaakt en we hebben toen ook meetings gehad. Echt een top tijd!

Ik ben nu 23 @Ladybug

3 likes

Wooooow Lotus. Blast from the past.

3 likes

Habbo bestaat al 20 jaar?! :frowning:

Lotus was de baas/regiomanager van habbo Nederland! Ze heet eigenlijk Nathalie, heb nog eens interviews met haar gelezen, was echt haar werk

6 likes

Nu het hier over habbo gaat, ik heb dat nooit gedaan. Wel neopets en ik heb een aantal jaar geleden geprobeerd weer eens in te loggen en dat kan niet meer omdat ik dat te lang niet had gedaan. Stond bij dat je naar een bepaald emailadres moest mailen, had ik gedaan en nooit reactie op gehad. En ik had zo’n mega groot huis met allemaal themakamers en zeldzame meubels. Ik ging super vaak logeren met een vriendinnetje en dan gingen we altijd midden in de nacht de wekker zetten voor zeldzame meubels (en ook omdat h&m de webshop dan bijvulde hahaha)

5 likes

Jaaaaa ik had ook zo’n huis met themakamers! En die spelletjes die je kon spelen op Neopets waren ook echt super leuk!


Heb ook zoveel geld uitgegeven aan habbo. Inderdaad stiekem bellen en van die wallie kaarten kopen

1 like

Ik kreeg net een ingeving over mijn neopets gebruikersnaam en ik kon mijn wachtwoord daardoor opvragen en inloggen. Is dat neohuisgebeuren veranderd en aaaal mijn spullen en kamers zijn weg :sob::sob::sob:

Omg ik vind nu een link naar mijn oude huis!!! En alle meubels zijn er nog. Ik weet wat ik dinsdag na mijn her ga doen :joy:

8 likes

Ik ging nav deze posts eens inloggen op Habbo sinds jaren. Dat was een succes.

57 likes

Hahaha, ben heel benieuwd wat je hebt uitgespookt :joy:

Ik heb dit ook. :sob:
Iemand vroeg een keer om mijn wachtwoord en die heb ik niet gegeven en toen had diegene melding gemaakt van dat IK degene was die om wachtwoorden vroeg en werd ik verbannen. Had net een hond gekocht waar ik helemaal blij mee was.

2 likes