Domme dingen die je als kind hebt gedaan

Haha, ik ook! Kan me niet herinneren dat ik zoiets heb gedaan hoor. Probeerde weleens met m’n broers meubels te vragen aan anderen, maar verder :woman_shrugging:

Ik voel de pijn!

In Nederland sinds 2004!

aaah wel echt vet leuk dat je erin kan! Ik heb mijn wachtwoord ook opgevraagd, maar moet nu mijn geboorte datum invullen en die weet ik niet… Was toen sowieso te jong dus heb vast een of ander random datum ingevuld. Jij hebt zeker ook geen idee hoe ik aan zo’n datum kom? Die staat niet ergens vermeld op een of ander profiel zeker?

1 like

Oh geen idee nee, ik had wel die van mezelf, maar ik zie dat ik 11 was toen ik mijn account aanmaakte. Geen idee hoe oud je minimaal moest zijn eigenlijk

1 like

Ahh ik mis die oude Habbo tijden echt, met al die spelletjes zoals bingo en stoelendans. Ik had ook in zo’n groep een vaste vriendengroep op het forum daar.

Ben ook echt verslaafd geweest aan Panfu, maar dat bestaat niet meer🥺

3 likes

Ik ook aan Panfu! En Clubpenguin, Webpet en Digidier.

Edit: Oh en hupsakee, ik ben nu online op mijn habbo account! Januari 2006 inderdaad haha

1 like

Neeee, geen scamtrucjes!

Dit doet me eraan denken dat mijn vriendin ooit van Neopets werd verbannen omdat ze in een privébericht (of hoe dat ook heette) het woord ‘fuck’ zei :joy:

3 likes

Ik ben ooit een keer verbannen omdat ik op het forum iets als verdulleme zei :thumbsup: het is inmiddels 13 jaar geleden en ben er nog steeds verontwaardigd over.

9 likes

Bij Neopets moest je 12 zijn om op het forum te mogen! Bij Habbo heb ik eigenlijk geen idee.

2 likes

Oh Habbo Hotel was echt mijn leven vroeger. Belde ook altijd stiekem met de telefoon en dacht dat mijn moeder dat toch niet door zou hebben. Niet bij stil gestaan dat iemand dat moest betalen :sweat_smile:

Maar het allermooiste was dat ik mee deed aan zo’n wedstrijd dat je bij de clip opname kon zijn van The Partysquad en Brainpower. Non stop heet dat nummer. En ik kreeg een mail dat ik gewonnen had maar ik geloofde het niet. Maar heb terug gebeld en het bleek echt zo te zijn. Dus door Habbo Hotel ben ik gewoon echt bij een clip opname geweest :grin: sta nog met hun allemaal op de foto. En met Miljuschka want die kwam ook langs haha

41 likes

Ik heb nooit Habbo hotel gespeeld, maar een vriendin van mij wel en die belde geloof ik ook wat af.
Ik weet nog wel dat er een item in radar over was. Dat kinderen geen idee hadden dat er zoveel kosten bij kwamen kijken. Mijn ouders waren zo blij dat ik het niet speelde

1 like

Met het sleuteltje van SMAK (zo’n blikje leverworst) proberen auto’s en fietsen open te maken.

6 likes

Ik had samen met mijn zusje een account, maar ons account werd toen verbannen vanwege een onduidelijke reden en zou in 2020 weer vrij komen. Voor ons gevoel mega lang natuurlijk. Toen ik jouw bericht zag, dacht ik laat ik eens kijken of hij het doet! Helaas schijn je met een e-mailadres te moeten inloggen ipv met een gebruikersnaam, dus nu kunnen we alsnog niet inloggen😭 (want ik heb geen idee op welk e-mailadres dat account stond). Ik zou habbo er bijna een mail voor sturen om te vragen hoe ik kan inloggen😂

4 likes

Super lekker nummer ook trouwens

Nog iets van Habbo wat wel past in dit topic, op een gegeven moment hadden ze dat je enquetes in kon vullen in ruil voor credits. Ik wilde natuurlijk maar al te graag gratis credits dus ik deed dat steeds, vulde ook mijn echte voor en achternaam in. Bij adres deedik dan 1 huisnummer verder want ik dacht dat ik dan slim was dat er nooit iets zou komen.

Nou wel dus, de buren (en mijn ouders) waren echt boos omdat ik mezelf onbewust voor allerlei abbonementen had ingeschreven en hun daar steeds post van kregen. Ik snap ook nog steeds niet wie had bedacht dat soort enquetes op een kindersite neer te zetten maar wellicht was dit juist de bedoeling

13 likes

Hahahaha zo erg, ik had precies hetzelfde!! 1 huisnummer verder en mijn eigen achternaam maar dan iets anders geschreven. Helemaal leuk die gratis credits, maar op een dag kwam die buurvrouw inderdaad langs met een stapel post :sweat_smile:

5 likes

Jaaa dit heb ik ook gedaan! Kan me alleen niet herinneren dat de buren ooit daadwerkelijk post hebben gehad

1 like

Haha deze verhalen zijn heel gek.
Bij de eerste wachtte ik op de clue over de snoepjes en bij de tweede op de clue over de hamster?

6 likes

Je kent het wel, je doet nieuwe nietjes in de machine, maar krijgt dat taffesding niet goed in elkaar geklikt. Domme ik duw dus met mijn duim op het nietgat om die bovenkant er weer op te krijgen. Gevolg: nietje in m’n duim en dan ook nét met het hoekje om erin.

(Needless to say dat ik toen 15? ofzo was, bij een vriendin thuis en mijn papa belde om het eruit te komen halen :woman_shrugging:)

13 likes

Dit gebeurde mij eens op m’n werk toen ik eind 20 was :laughing:

6 likes