Ik zag laatst dit op het schoolplein bij mijn dochter. Badass maar toch net niet
Misschien bedoelden ze een naam? Ik ken iemand die Caner heet
Nee, gelukkig niet Forth we go in anonimity!
Ik ken ook iemand die zo heet
Oja dat zou nog kunnen! Dat ja een Turkse naam toch? Die ken ik alleen met een C. Maar het kan. Jammer voor het verhaal haha
Dan moet je als dierenarts toch ook even je lach inhouden:joy:
Ja de Caner die ik ken is inderdaad Turks! Ik ken het ook alleen met een C. Ach, we weten niet wat er precies bedoeld werd dus laten we ervan uitgaan dat het verhaal gewoon klopt
Ik was vroeger vaak aan het skaten met destijds mijn beste vriend, we hadden een mega vette helling gevonden (garage dek afrit dus super steil) we durfden alleen niet, dus hebben we zijn kleine broertje die nooit met ons mocht meespelen, meegenomen en van de helling af geduwd met zijn skates om te kijken of die niet viel. Ja best rot achteraf
Ja die was best goed gevallen en open
Daar zijn broertjes en zusjes toch voor? Eerste stap naar wetenschappelijke onderzoek
Ik knipte vaak als experiment ergens in, bv nagelknipper in laken
Die drang voel ik nog steeds
haha ik had dat nog als ik in de les voor me iemand met zo n heel perfecte, bouncy paardenstaart zag zitten… gelukkig nooit uitgevoerd
Ik bladerde laatst door een rekenschrift van groep 3 of 4, en de meester schreef toen steeds overal met rode pen commentaar bij. Blijkbaar moesten wij zelf ons werk nakijken met een nakijkboekje, maar ik was heel slecht in rekenen en je moest alles wat je fout had opnieuw maken. Toen dacht ik dus slim te zijn en had ik overal grote rode krullen neergezet en ‘0 fout!’ zodat ik er vanaf was. Helaas voor mij keek de meester het alsnog na en stond er boos met rode pen bij; ‘Falula, je kunt niet overal maar ‘0 fout!’ bij zetten! Nu moet ik alsnog alles nakijken, kom straks na de les maar naar mijn bureau.’
Groeit dat terug?
Ik heb ooit als kind bij onze onderbuurvrouw aangebeld omdat ik een dopje van een bacardi breezer van ons balkon in haar tuin had laten vallen, zo’n groene met een vleermuis. Hahah, echt een uniek verzamelobject hoor? Mijn buurvrouw nog heel lief: “ja, zo’n mooie dop, ik snap wel dat je die terug wilt hebben.”
Ik denk nog regelmatig terug aan een verhaal wat iemand eens deelde op het EGF : Ze liet toen haar broertje of zusje bungeejumpen van de bovenste etage naar beneden oid. Ik weet niet precies meer wie het wat en hoe het ging, maar het was echt net goed gegaan.
Ik heb helaas geen leuke anekdote maar wellicht iemand anders? Moet altijd zó lachen om dit topic Ik ga het gewoon opnieuw lezen nu.
Ik heb als kind de achtertuin op de camping in de fik gezet. Brandweer moest eraan te pas komen. Had de tekenfilm van Tom Sawyer gezien en Tom ging samen met Huckleberry Finn een kampvuur maken en drie keer raden wie dat ook wou doen met alle gevolgen van dien…
Ik weet niet of ik dit al een keer in dit topic heb gezet, maar wij hadden het hier laatst thuis nog over. Mijn kleine broertje wilde toen hij 4 was ofzo opeens heel graag Nikes, omdat de ‘grote jongens’ in de buurt dat ook hadden. Toen hebben mijn zusje en ik het Nike logo op een wit papiertje getekend, uitgeknipt en met huis tuin en keukenplakband op zijn schoenen geplakt. Hij ging super trots naar de speeltuin ermee, maar werd helemaal uitgelachen, zo zielig