Dure items die het echt NIET waard zijn

Zilver wordt inderdaad donkerder. Zodra ik m’n kettingen gepoetst heb glimmen ze weer als nieuw

2 likes

Van die epileer-apparaten. Al twee verschillende gehad maar het werkt voor geen meter. Het wordt niet glad, en er zijn binnen drie dagen weer zichtbare haren. Heel jammer.

(Overigens was de keer waxen via Groupon ook het geld niet waard, eerste en tweede dag bultjes, derde dag glad, vierde dag kwam er weer haar.)

En ik ben echt niet over-behaard ofzo :smirk:

2 likes

Maar met waxen is juist het idee dat als je het vaker doet de haartjes steeds langer wegblijven en dunner terugkomen. De eerste keer is het misschien snel terug maar ik heb het drie jaar lang gedaan en na een jaar ofzo bleven de haren 2 weken weg.

2 likes

Bij mij bleef het direct 2 weken weg, vanaf het begin. Na 3/4 dagen terugkomen klinkt meer alsof de haren zijn afgebroken ipv met haarzakje eruit getrokken zijn

2 likes

Michael Kors tassen, de hardware verkleurd en de tassen worden snel lelijk ondanks dat ik er vrij zuinig mee om ga.

3 likes

Dat er binnen twee dagen weer zichtbare haren zijn komt omdat je haar niet tegelijk groeit. Die haartjes waren dan op het moment van epileren nog te kort/te onzichtbaar om te pakken. Zelfde met waxen. Je bent pas helemaal glad na een paar x/maanden.

IPhones 100%, al die maaltijd box abonnementen waar elke Blogger op dit moment reclame voor maakt

2 likes

Hm, dus dan moet je er eigenlijk in het begin gewoon veel geld er tegen aan gooien, en erop vertrouwen dat het uiteindelijk werkt. Als ik ooit rijk(er) ben misschien toch wel de moeite waard dan, maar voorlopig hou ik het bij scheermesjes!

Hiervoor zijn die w7 paletten goed. Tip voor iedereen die naked oogschaduw wil maar het maar af en toe gebruikt

2 likes

Die nieuwe zijn ook nice! Ik gebruik de nieuwe volume waterproof.

1 like

Nou ik heb het twee jaar geprobeerd. Nooit echt glad geweest en altijd alles onder de bulten en ontstekingen. En echt niet dat het zacht en dun terug groeit hoor.
Shit man wat een geldverspilling is dat geweest. Nu laser en super happy

4 likes

Op termijn zijn ze het niet waard. In het begin groeien je haartjes anders en moet je het regelmatig doen om haarloos te blijven. Op een gegeven moment komen de haartjes steeds zachter terug, doet het epileren minder pijn en blijf je langer haarloos. Die fase is fantastisch. Daarna komen je haartjes zo super zacht terug dat ze niet meer door de huid komen zodat je onderhuidse puisten* krijgt. Als iemand mij dat ooit verteld had weet ik niet of ik ooit opgehouden zou zijn met scheren.

*scrubben en alle middeltjes die beloven dat je van je ingegroeide haren af komt werken niet. Alle middeltjes die beloven dat je van je ingegroeide haren af komt zijn het geld sowieso niet waard.

3 likes

Wanneer kom je in die laatste fase? Die klinkt heel kut! Ik denk dat ik half jaar harsen/epileren maar met scheren af ga wisselen dan…

1 like

Ik epileer al zeker tien jaar, maar ik heb echt nul ingegroeide haren, ook niet bij Mn bikinilijn. Is denk ik ook een kwestie van pech of geluk…

2 likes

Denk dat ik nu vijf jaar aan het epileer. Wat Krekel zegt kan ook. Vind het alleen wel toevallig dat ik toen ik het er met mensen over begon te hebben vrij veel er ook last van hadden. Niet alleen mijn bikinilijn, heb er ook last van op mijn armen en benen. Ben nou ook aan het afwisselen met scheren en hoop dat dat helpt

2 likes

Ik hoop het voor je, want het klinkt heel naar! Ik bedoelde natuurlijk niet te zeggen dat jouw ervaring fake-nieuws is, maar dat was al wel duidelijk misschien :). Ervaringen verschillen, laseren doet bv vrijwel niks bij mij, terwijl anderen er lyrisch over zijn.

Ik heb dit volgens mij al in een ander topic gezegd, maar: probeer epileren af te wisselen met scheren! Ik epileer inmiddels al bijna 10 jaar en ik heb nooit meer last van ingegroeide haartjes, terwijl ik er wel heel gevoelig voor ben. Ik epileer, scheer na drie weken en epileer na een week, wanneer alle haartjes zijn doorgekomen, weer. Hierdoor krijgen de haartjes wel een dikkere bovenkant waardoor ze makkelijk door de huid heen prikken, maar groeien ze toch een heel stuk minder snel terug.

Ik kan me voorstellen dat dit te veel gedoe is als scheren prima voor je werkt, maar ik heb veel, donker en dik haar en ben als ik me scheer maar één dag echt glad. D.m.v. epileren was ik binnen een halfjaar consistent te werk gaan altijd een paar weken glad.

6 likes

Een Celine zonnebril, ik heb die van mij via zalando lounge aan de helft van de prijs gekocht, waardoor de prijs vergelijkbaar was met een Ray-Ban. De outletprijs vind ik hem wel waard want leuk model, stevig, de glazen blijven goed. Maar de volle prijs (ong. 300 euro) vind ik veel te veel voor een bril van acetaat. Mixed feelings over deze aankoop.

2 likes

OK, dan ga ik dat eens proberen.

2 likes

Ik heb dit ook met m’n Bvlgari zonnebril. Hij blijft opzich wel mooi en het staat allemaal wel fancy, maar all in all is het gewoon een plastic montuur met glazen.

Geen €380 waard