Dure items die t echt waard zijn

Ugg sloffen
Elektrische tandenborstel van Philips
Acne sjaal
:ok_hand:

1 like

Ted baker mantel
Diamond point ringen, die zijn zo naar mijn smaak en ik blijf er iedere dag naar kijken en zo blij mee
Mijn make up, Echt beduidend mooier dan goedkope merken
Mijn chanel beige parfum

2 likes

Zadig & voltaire parfum. 1 keertje sprayen en een dag later ruik je het nog steeds een beetje.

2 likes

Ik moet ook weer zeggen dat ik mijn Acne Studios sjaal echt het geld waard vind, want ik heb er inmiddels 3 en met deze kou komen ze goed van pas

1 like

Die UGG pantoffels gaan op de kerst wishlist!

2 likes

Ja goeie vraag want eigenlijk is en blijft het gewoon een sjaal natuurlijk. Maar hij valt heel mooi en vol en is lekker warm en pluist en kriebelt niet. Zijn vast ook andere merken die ook zulke sjaals maken voor een goedkopere prijs maar ik heb toevallig deze en ben er gewoon heel blij mee dus vind ik het geld wel waard haha :see_no_evil:

2 likes

Mijn dr. Martens laarsjes die ik onlangs kocht. Heeft me wat blaren gekost maar lopen nu heerlijk en kunnen vrijwel overal bij. Ideaal want ik vind schoenen verder niet boeiend.

1 like

Ik ben zo blij met mijn rains rugtas, al helemaal met dit weer. Ik vind hem niet eens heel duur, het was op het moment van aankoop wel een rib uit mijn lijf, maar echt iedere cent waard.

1 like

Heb je last van de straps, aangezien ze niet padded zijn? Ik heb een nieuwe tas nodig maar ik neem wel bijna elke dag m’n laptop mee

1 like

Ik heb er eigenlijk geen last van en ik neem ook vrijwel altijd mijn laptop of andere zware dingen mee. Kan me voorstellen dat het in de zomer, zonder jas, wel wat in je schouders kan gaan snijden maar met een jas aan heb ik me er nooit aan gestoord.

1 like

Ik heb ook een rains rugtas, maar heb wel last van de straps als ik mijn 15" laptop meeneem en mijn tas langere tijd draag. En met langere tijd bedoel ik zo’n 1-1,5uur.

2 likes

je hebt me geinfluenced. Stond al 'n tijdje op m’n verlanglijstje, toen ik je berichtje zag meteen besteld :smiley:

Sorry echt een beautynoob hier, maar meng je het dan met de creme op je hand oid?

Ik vind het dus heel erg tegenvallen, ik wordt bruiner van een pompje l’oreal door mn dagcreme

Mijn SMEG koelkast. Ze zijn belachelijk duur voor een koelkast maar ik geniet er nog elke dag van. Geeft mijn keuken zo’n gave vintage en toch ook luxe sfeer. Ik heb een zwarte trouwens.

9 likes

@voortaan misschien een stomme vraag hoor, maar ik twijfel ook al een tijd over dat product. Krijg je dan niet een (groot) verschil in teint tussen je hoofd en je nek? Of tot hoe ver smeer je dat?

Ah zo. Ja dan wordt het erg duur haha, maar denk wel het mooiste resultaat! Thanks voor je reactie :biggrin: toch nog maar even over nadenken

1 like

Ik heb de dark versie en gooi er 4-5 druppels doorheen elke dag :see_no_evil: Stom he. Maar ik reinig m’n gezicht ook elke dag goed dus heb sowieso het idee dat ik de helft er weer afboen

1 like

Ik heb een Cartier ring gekregen super super mooi, heel duur maar zo de moeite waard vind ik. Hij is tijdloos en iedereen vindt hem gewoon mooi. Hij is heel minimalistisch.

Kiehls formula glow, ideaal.

Producten van origins

Voor mijn dochter koop ik gray label jurkjes en kleding. Het is zo belachelijk duur maar zo simpel en daarom zo mooi en tijdloos. De stof blijft mooi en voelt zo zacht.

3 likes

Heb je een plaatje van je Cartier ring?

2 likes