Dure items die t echt waard zijn

4 likes

Wauw die is inderdaad echt mega mooi :heart_eyes:

Bedankt!! Lief van je :slight_smile: ik ben er nog elke dag super blij mee. Hij glimt veel minder dan op de foto en dat vind ik persoonlijk wel mooi dat het meer een klassieke ring is dan een bling bling

Ik ben heel erg blij met mijn Airpods. Ik heb ze sinds juni en gebruik ze bijna elke dag. Ze zitten lekker, het geluid is mooi, de batterij gaat lang mee, ze verbinden automatisch met je apparaat… Ondanks dat ik ze al een paar keer uit mijn oren heb getrokken doordat ze in mijn haar bleven haken (een keer zelfs middenin de metro) vind ik ze verder heel praktisch.

Hoe lang gaat de batterij ongeveer mee?

Ik geloof zo’n 5/6 uur. Maar ze laden ook erg snel op. Als je ze terug in het doosje doet zijn ze na 15min ook weer vol. Het doosje laad ik één keer per week op, ongeveer.

2 likes

Ze is 2.5 jaar. Ik koop liever iets minder kleding dan een kast vol h&m etc. Niets mis mee absoluut niet maar ik vind het zelf leuk om wat exclusievere kinderkleding te kopen. Ze groeien er altijd snel uit maar dat neem ik voor lief. Ik verkoop dingen altijd vrij goed weer. Ook kijk ik erg in de sale en koop dan al vaak dingen iets groter qua maat zodat ze het later aan kan.

Heb je misschien een link van die jas?

1 like

Dus jij draagt die jas gewoon onder andere jassen? Dit klinkt ideaal voor bij van die mantels die vaak wat minder dik zijn!

Voor zon lichtgewicht donsjasje zou ik ook eens bij Uniqlo kijken! Die kan je ook superklein opvouwen en in veel kleuren en maten verkrijgbaar. Betaalbaarder dan the north face ook wel.

https://www.uniqlo.com/eu/en/product/women-ultra-light-down-jacket-409112.html

3 likes

Deze heb ik even opgeslagen want dat is wel slim! Die mantels zien er mooi en fancy uit, maar nooit warm :frowning:

Mijn Shabbies
Borgvestjes van Z8 voor mijn dochter
Ons nieuwe huis haha.

Mijn wollen jas van Filippa K

Pas toen ik buiten Limburg ging studeren kwam ik erachter dat beurs geen Nederlands woord is, maar een Limburgs woord. Heeft maar 17 jaar geduurd voordat ik daar achter kwam. :woman_shrugging:

5 likes

In Friesland gebruiken we beurs ook! :grimacing:

5 likes

Wel gewoon een NL woord. Ben zelf Limburger maar zeg noooooit beurs, tenzij ik het over de beurs heb met aandelen haha

Ja dit wilde ik net zeggen, hoorde het in Friesland en Groningen ook veel! In de Randstad inderdaad niet echt.

1 like

@mikselke @grace In Brabant keken ze me echt super raar aan, maar dat ligt dus blijkbaar aan hun en niet aan mij :joy:

Ted Baker! Prachtig en heerlijk warm.

Wij gebruiken in Brabant ook beurs.