Dure items die t echt waard zijn

Airpods! Nooit meer de verkeerde oordopjes mee en draadjes die in de knoop zitten.

6 likes

Niet in heel Brabant blijkbaar :joy:

Zuid-oost haha.
Verschilt wel echt al per dorpje merk ik.

Waar ik nu woon hoor ik het nooit, trouwens.

Helemaal mee eens! Ik was eerst een beetje sceptisch, bang dat ik ze zou verliezen. Maar nu heb ik ze voor sinterklaas gekregen, wil niets anders meer :heart_eyes:

1 like

Ik ben door dit topic geïnfluenced een pincet van Tweezerman te bestellen en ik ben erg benieuwd of het inderdaad zo goed werkt (heb de mini-variant besteld, die nu overigens in de aanbieding is bij De Bijenkorf voor €13 inclusief bijpassend spiegeltje) :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben Ă©Ă©n van die mensen die recent een tweezerman in het aankopen-topic heeft laten zien haha. Ik had al een fijne pincet, maar deze pakt de haartjes nog beter! Ik moet er persoonlijk wel aan wennen dat deze schuin afgesneden is, omdat ik al jaren een rechte gebruik! Wel een goede deal trouwens 13euro!

Ik heb alleen gister per ongeluk het “beschermhoesje” voor het puntje opgezogen :-1: En de pincet die ik eerst dus in gebruik had is een paar dagen nadat ik m’n nieuwe binnen had spoorloos verdwenen. Snap er niks van want had altijd een vaste plek, maar goed :stuck_out_tongue: Blij met de tweezerman iig!

1 like

Oh wat fijn dat hij zo goed bevalt!! Mijn huidige pincet is ook al schuin, dus ik verwacht op dat vlak bij mij geen problemen!

Misschien kun je ergens anders nog een beschermhoesje vandaan halen? van een ander pincet bijvoorbeeld? Hopelijk gaat de Tweezerman ook zonder beschermhoesje lang genoeg mee.

Dit is de link naar de Bijenkorf aanbieding trouwens https://www.debijenkorf.nl/tweezerman-moroccan-oasis-mini-slant-tweezer-set-pincet-met-spiegel-in-set-2148080012

Mijn vorige pincet had er geen, die zat in een manicuredoosje. Maar bij deze zit wel ook een plastic doosje, dus daar kan ik 'm evt indoen mocht ik 'm moeten “beschermen”. Maar dat plastic opzetstukje was wel handig!
Ah ik vind zelf de “klassieke” variant mooier! Al is dat een kwestie van smaak natuurlijk en is het ook maar een pincet :wink: Ik heb deze;

image

2 likes

Wat bescherming lijkt me sowieso wel fijn als een pincet zo duur is :sweat_smile:

Ik vind de basic variant ook mooier, maar ik heb voornamelijk voor die bontgekleurde gekozen omdat die goedkoper was en omdat je er nog iets bij kreeg hahaha

Ja het was me alleen de moeite niet om in m’n stofzuigerzak te gaan graaien haha. Allesbehalve verstandig ook met m’n zware allergie voor stof :sweat_smile:

Hopelijk gaat ie jou ook goed bevallen!

2 likes

Met een allergie voor stof zou ik dat ook zeker niet doen!!

Zodra ik hem uitgeprobeerd heb zie je me waarschijnlijk weer terug in dit topic

1 like

@Boommm Ik gooi mijn Tweezerman altijd zonder bescherming in m’n toilettas en hij is al jaren gewoon nog scherp!

Bobbi Brown Shimmer Bricks. Net gekocht en het is zoooooo mooi!

3 likes

Oh ik was er zelf ook niet bang voor dat ie daardoor minder scherp zou worden hoor! Vond het alleen wel handig om te voorkomen dat m’n pincet andere dingen beschadigt :stuck_out_tongue: Zo heb ik ooit op een pincet gezeten op de leren bank die ik toen had (in my defense, voelde m’n benen nog niet 100% na een ruggenprik dus daardoor niet door gehad dat ik erop zat haha). Begon met 2 simpele krassen, wat al zonde genoeg was daar niet van, maar door het leer spreidde dit zich steeds verder en verder uit. Is m’n bank toen dus goed door naar de klote gegaan haha.

Haha zo had ik er helemaal niet over nagedacht, ook omdat @Berlijn iets zei over de prijs.
Slim wel ja!

Ja @Berlijn was degene die dat zei, maar denk zelf dat ie wel gewoon scherp blijft hoor :wink:
Maar nu dat plasticje is opgezogen en ik nu al steeds te laks ben/het onhandig vind 'm steeds op te bergen in het kunststof doosje is het gewoon fingers crossed dat ik er niks mee beschadig dit x haha :wink:

iemand een tip voor een goede (mag dus duur zijn) stijltang? is de chi-tang echt zo goed?

Ik heb die van mij al 10 jaar en doet het nog steeds, maar geen idee of het nou echt beter is dan een goedkope stijltang.

1 like

Duur is misschien relatief, maar ik ben zo blij met mijn stevige the northface borealis tas! Echt beste aanschaf ooit.

4 likes

Ja. Ik gebruik mijn chi-tang al zeker 10jr elke dag, werkt nog steeds als een zonnetje. Vanzelfsprekend een goede hittebeschermer gebruiken. Kwaliteit van mijn haar is niet super, maar dat komt vnl door blonderen. Toen ik dat nog niet deed (en wel stijltang gebruikte) was het duidelijk beter.

tl;dr Ja, kan ‘m aanraden.

2 likes