Dure items die t echt waard zijn

Ik vind een chi tang echt het geld waard, stijlen gaat zoveel sneller dan met een goedkope tang

1 like

Ook ik heb de chi al meer dan 10 jaar en hij maakt je haar zo fijn glanzend glad! Hij werkt ook nog steeds even goed als in het begin. Echt een aanrader.

1 like

Ik heb hiervoor ook een Chi tang gehad en inderdaad fijne stijltang, nu helaas wel kapot (zelf laten vallen, dus gewoon stom). Hierna een Jose Eber tang gekocht en die vibreert, wat ervoor zorgt dat je tang niet zo blijft hangen in je haar, dat had ik met mijn Chi tang namelijk wel af en toe, dat hij zegmaar niet verder glijdt (dit klinkt heel raar). Ik ben iniedergeval super blij met mijn Jose Eber stijltang en ik vind die fijner dan mijn Chi stijltang + mijn Jose Eber tang houdt fijner vast.

1 like

Wimper extension! Het kost wat, maar je wordt gewoon wakker met een mooie open blik, nooit meer mascara opdoen en het beste: nooit meer afhalen!!

Ik ben er zo blij mee! Voorheen had ik korte rechte wimpers, die zelfs met lagen mascara amper te zien waren, en nu heb ik prachtige lange wimpers. En het hoeft niet onnatuurlijk te zijn! Ze kunnen het ook natuurlijk plaatsen. Bij mij zien veel mensen bijvoorbeeld niet dat het nep is!

8 likes

Mijn Chi tang ging na 5 jaar kapot, nu heb ik een Max pro tang (want levenslang garantie) maar ik mis de Chi toch wel. Daarmee was m’n haar veel sneller steil en mooi glanzend

1 like

Mijn Chi ging na zo’n 4 jaar ook kapot, hij ’ ontplofte’ in het stopcontact
 Heb nu al 6 jaar een GHD die ik persoonlijk net iets beter vind. :smile: Maar beide zeker het geld waard!

1 like

Dankjullie dit weekend maar even aanschaffen als het me lukt!

1 like

Ik twijfel al zo lang of ik een chi tang moet komen maar door al deze verhalen ga ik het denk ik toch maar gewoon doen

Black Opium parfum! Ik koop hem eens per jaar en krijg er altijd zoveel complimenten over. Ook blijft hij lekker lang zitten. Al doet het altijd weer pijn als ik het bedrag voor zo’n flesje zie.

4 likes

Fijn om te lezen, want ik heb deze gisteren binnen gekregen, ruikt echt heerlijk!

Ik ben extreem blij met m’n nieuwe Apple Watch (series 4, had een series 0) en Bose noicecancelling. Ik kan echt niet meer zonder!

2 likes

@Boommm had gelijk, en mijn nieuwe Tweezerman verdient met recht een plekje in dit topic :smiley: Ik had hiervoor wel eens wondjes bij mijn wenkbrauwen omdat het pincet het haartje niet kon vastpakken en daardoor een stukje huid meetrok, maar dat is nu verleden tijd.

Stom dat ik niet eerder geĂŻnvesteerd heb in een beter pincet, omdat ik toch wel elke dag mijn wenkbrauwen epileer.

2 likes

iPhone 8 plus
MacBook
Mijn auto( Total löss gereden, binnenkort op zoek naar een nieuwe)
Leren jassen en schoenen
Jo Malone parfum
Etam Lingerie
Flessenwater( enkel Spa Blauw of Mont Roucous)
Steampod

UGGs

Oh ik heb nu de floral shock en ga juist weer over op de originele, vind de floral toch te bloemig voor mij.

De ‘La nuit blanche’ versie is ook heel erg lekker!

3 likes

Die wil ik ja! Vorige week nog ff aan geroken en denk dat ik die wel de lekkerste vind.
Tweezerman ook laatst nieuw gekocht omdat van mn oude al jaren het beschermdopje kwijt was, merk echt wel verschil in hoe scherp die is.

Ik vind liquiproof ook de moeite waard. Beschermende spray voor schoenen en tassen. Niet steeds herhalen, maar na 1x sprayen is t gewoon goed.

1 like

Welke hittebeschermer gebruik jij?

Ontopic: love love love mijn Timberland enkellaarsjes (met hak)

In maart krijg ik een blokjesbeugel, hopelijk is dat het ook waard

1 like

Wat grappig dat je alleen bronwater drinkt, merk je daar zoveel verschil in? Ik proef zelf ook wel verschil tussen kraanwater en Spa, maar niet zĂłveel dat ik alleen maar spa zou drinken (vind trouwens kraanwater in NL lekkerder ook haha).

2 likes

Ja ik kan perfect verschillende merken onderscheiden van elkaar en dan kraantjeswater er ook nog uit drinken.
Ik vind het zelf een vervelende gewoonte omdat het 1 veel kost en door al het plastic. Ik merk gewoon dat ik veel minder drink met kraantjeswater tov 2 a 3l Spa elke dag.

1 like

Ik vind juist al het water lekker (kraan en flesjes), maar Spa echt een aparte smaak hebben en veel minder lekker. Ben echt blij dat er in restaurants nu vooral andere soorten water worden geschonken dan Spa.

15 likes