Dure items die t echt waard zijn

Ik heb precies hetzelfde. Spa blauw vind ik niet lekker, Evian wel. Maar vanwege plastic enzo koop ik echt nooit water

4 likes

Ik heb vandaag Airpods gekocht

20 likes

Ja! Heb er al jaren één en het is echt handig als je veel bakt zoals ik. Heb ook het pasta-opzetstuk en hoewel die al een paar jaar in de kast stond te verstoffen heb ik 'm weer eens gebruikt en heel veel verse pasta gemaakt afgelopen week.

1 like

Jaaa!!! Ik heb een hak en snijd opzetstuk en een op hummus of (vega)worst mee te maken. Ik vind hem echt superfijn en hij is heel robuust en krachtig. Ik gebruik hem minder nu ik geen vaatwasser heb, omdat ik get haat om gardes en messen met de hand schoon te maken, maar echt een superding.

Victoria secret bh’s, en gelukkig met de sale nog ontzettend betaalbaar of zeg maar gerust goedkoop. Maar anders vind ik ze het geld dubbel en dwars waard

2 likes

Moleskine notitieboeken (maar denk dat dat een impopulaire mening is haha). Het formaat is gewoon zo ideaal? En het papier schrijft heerlijk

11 likes

Ja absoluut deze en ook de agenda

2 likes

oke dus ik heb besloten een chi tang voor mezelf te kopen, alleen je het zo veel varianten? omg :no_mouth:

Juliette has a gun parfum
Adidas sportbroek
Kiehsl recover midnight serum
Mijn auto nog steeds super blij mee, klein zuinig maar wel het idee in een stevige auto te rijden, mijn vorige auto was zo blik van binnen alsof hij niet af was.
Voetreflex massage echt iedereen aan te raden! Mijn hoofdpijn is van vaak naar echt minimaal gegaan… Voel mij sinds de massages zoveel beter en bij mij wordt het vergoed door zorgverzekeraars tot 40 euro dus 20 euro voor eigen rekening

2 likes

AirPods
Goede skincare (ik zweer bij Kiehls Cucumber)
iPhones
Adidas sportbroek inderdaad, die met die naad in het midden :heart:
Kleding maar ook handdoekjes van Ralph Lauren :heart_eyes: maar goed meer een kwestie van smaak

BROOD! Kan echt genieten van lekker vers brood van de bakker tov de voorverpakte vd super.

1 like

Wat doet die Kiehsl. Cucumber en welke heb jij?

Ik heb de toner en de cleanser. Het is een lijn voor de gevoelige huid en er zit geen alcohol in.
Wat het iig niet doet is mijn huid trekkerig of rood maken en dan heb je mij haha. Heb een vochtarme en gevoelige huid en ik vind deze lijn dus chill.

2 likes
  • Geurkaarsen en geurstokjes. Goedkope versies ruiken alleen net erboven en verspreiden niet door de ruimte.
  • Echt houten meubels: blijven gewoon veel langer goed dan de Ikea MDF meubels. Zeker meubels met lades.
3 likes

-Een goede dikke winterjas
-Mijn Tedbaker jas die ik nu 4jr nog mooi vind (alleen niet zo warm)

  • boucheron Iris de Syracuse parfum (zo lekker)
    -Mac book air
    -Chi tang (gebruik m al 6 jr met liefde)
  • Balmain horloge
1 like

Ik heb de g2 en die gaat al bijna 5 jaar mee!

2 likes

Niet duur maar wel de duurdere variant van een product: Kettle chips in plaats van gewone chips :raised_hands:

13 likes

Ik heb net een Ipad aangeschaft, wat een fantastisch ding!

7 likes

Haha veel plezier ervan. Ik ben nog steeds zo blij met m’n iPad! Hij volgt me overal mee naartoe

3 likes

Ik denk er juist over om die van mij te verkopen/weg te geven! Ik wilde hem zooo graag maar ik heb hem alweer 5 jaar ofzo en ik heb er eigenlijk heel weinig mee gedaan :flushed:. Waar gebruiken jullie hem allemaal voor?

Wat maakt een iPad dan zoveel beter dan een tablet van een ander merk?

2 likes