Dure items die t echt waard zijn

Hij gaat altijd mee naar de keuken en de badkamer en bed enzo. Maar ik gebruik m ook meer als laptop (heb er een toetsenbord bij) ipv een echte laptop. Vind m wat handzamer.

  • Timberlands
  • Uggs sloffen
  • Lampe Berger geurverspreider
  • Voluspa geurkaarsen en geurstokjes
  • Onze hele fijne grote hoekbank

Deze! Mocht je willen weten welke dit exact is dan zoek ik het even voor je op

27 likes

Wow is dit je huis? :star_struck:

Woodwick bijv. - en heb een paar geurkaarsen van lokale geurkaarsmakers :stuck_out_tongue: niet heel duur hoor, maar wel meer dan een kaars van ikea oid

2 likes
  • waterpik waterflosser
  • noise cancelling koptelefoon
  • macbook air
  • dr martens

wat ik hoop dat het het waard zal zijn:

  • laserbehandeling bikinilijn
  • traangoot fillers
1 like

Inderdaad een noise cancelling headphone. Ik had na maanden gisteren nog eens gewone oordopjes in terwijl ik ik de trein zat, wat vreselijk!:astonished:
Ik hoorde mensen zo duidelijk nog praten! En als ik m’n geluid luider zette, voelde dat onaangenaam aan m’n oren dus dat wilde ik ook niet. Dit is echt mijn beste aankoop van 2018 geweest. Zet die bv ook op als ik mijn kledingkast opruim. Ik erger me anders aan het geluid van kledinghangers en op deze manier heb ik er geen last van :smiley:

6 likes

Ik ook :heart_eyes:

-Ugg pantoffels zijn het zoooo waard, heb een tijdje getwijfeld maar ik draag ze elke dag en heb nooit meer koude voeten.

  • Airpods zijn het geld ook helemaal waard. Ze laden binnen een kwartiertje van 0 % naar 100 %. Het geluid is echt super goed en ze zijn zo licht en comfortabel. Echt een gevoel van vrijheid om gewoon weg te kunnen lopen zonder dat je aan snoertjes vastzit. Het bereik van die dingen is ook bizar, ik kan gewoon naar boven lopen met de Airpods in terwijl mijn telefoon beneden ligt. Ze vallen ook niet uit je oren TOP AANKOOP
5 likes

Ik ben benieuwd waarom je Balmain horloge beter is dan een goedkoper hologe. Kwestie van smaak lijkt, maar het enige wat een horloge doet is tijd afgeven toch?

1 like

Het enige wat ik mij kan bedenken is de duurzaamheid van het materiaal

1 like

Kan me niet voorstellen dat staal duurzaam gewonnen wordt. ^^

Je voelt echt wel verschil in horloges met kwaliteit. Vaak zijn duurdere horloges automatisch (dus geen batterij nodig), blijft de kleur van het metaal mooi en valt de wijzerplaat niet na een half jaar uit elkaar

That could be it!

1 like

Vond het model heel mooi en wat unieker dan anders. Je merkt dat t van goede kwaliteit materiaal is gemaakt. Ben er voornamelijk zo blij mee omdat ik nog elke keer als ik hem aanheb er blij mee ben. Dan heb ik liever een iets duurder model waar ik langer blij mee ben.
Kwa functie is het inderdaad hetzelfde als een goedkoper model maar het ging me niet puur om de tijdsfunctie

Ik heb het even voor je opgezocht, het is hoekbank le Noir en de kleur is kiss 66!

2 likes

Lief, dankjewel!!

1 like

Welke heb jij?

Hij is al 4 of 5 jaar oud dus ik weet niet precies welke… maar hij lijkt op de Philips Wake-up Light HF3510/01. Ik zag ook je vragen in het andere topic. Ik vind hem super fijn omdat ik ook vaak wakker word van het licht. Bedpartners vinden het niet altijd chill, maar die snoozen graag en dat is minder handig met dat ding (verliest ook zn doel dan een beetje). Ik word wakker met vogeltjesgeluid als ik nog niet wakker ben. Je kunt ook s avonds het licht uit laten gaan, vind ik ook wel fijn om te zorgen dat ik niet te lang op telefoon oid zit.

1 like

Ja eens! Ik heb zelf deze (weet niet of dat dezelfde is:

Vind vooral de zonsondergang + regengeluid erg chill. Ik heb 'm iets meer dan een jaar denk ik, en nu beginnen de standaard geluiden voor het wakker worden me wel te irriteren, maar volgens mij kan je je telefoon er aan hangen en dus ander geluid instellen.

1 like