Ik heb het even voor je opgezocht, het is hoekbank le Noir en de kleur is kiss 66!
Lief, dankjewel!!
Welke heb jij?
Hij is al 4 of 5 jaar oud dus ik weet niet precies welke⊠maar hij lijkt op de Philips Wake-up Light HF3510/01. Ik zag ook je vragen in het andere topic. Ik vind hem super fijn omdat ik ook vaak wakker word van het licht. Bedpartners vinden het niet altijd chill, maar die snoozen graag en dat is minder handig met dat ding (verliest ook zn doel dan een beetje). Ik word wakker met vogeltjesgeluid als ik nog niet wakker ben. Je kunt ook s avonds het licht uit laten gaan, vind ik ook wel fijn om te zorgen dat ik niet te lang op telefoon oid zit.
Ja eens! Ik heb zelf deze (weet niet of dat dezelfde is:
Vind vooral de zonsondergang + regengeluid erg chill. Ik heb 'm iets meer dan een jaar denk ik, en nu beginnen de standaard geluiden voor het wakker worden me wel te irriteren, maar volgens mij kan je je telefoon er aan hangen en dus ander geluid instellen.
Oh dat kan ik niet. Ik heb wel echt een oudere versie, ziet er ook anders uit. Maar ik heb de wekker vaak na de eerste tonen al uit haha, irriteer me nog niet omdat ik ze dus amper hoor.
Wauw wat mooi!!
Mijn wake-up light is ook één van mijn beste aankopen.
Werd alleen in de zomer, toen de vogeltjes vroeg opstonden, wakker van het gefluit van de vogels omdat ik dacht dat het mijn wekker was hahah
Ik gebruik altijd Mac Lipconditioner. Ken je die ook? Ben nu wel benieuwd naar het verschil.
MacBook
Bose Quiet Comfort 25
Dr. Martens
Xbox
Nintendo Switch
Sony A5000
Superdry truien (koop ze wel vaak in de sale)
Le Creuset fluitketel
Ik gebruik altijd de blistex blauwe stick. En als het echt een ramp is met mân lippen het âwonderpotjeâ van Yves Rocher. Volgens mij heet het tendercare maar mân moeder zei altijd wonderpotje
Oriflame denk? Mijn moeder noemt die dingen namelijk wonderpotjes haha.
Oooooh ja. Die
Marshall speaker (mooi en mooi geluid)
Brabantia prullenbak, al 12 jaar trotse eigenaar en is goed schoon te maken. De veer werkt perfect
Met beide eens!
Deze vind ik ook heeeeel goed. Bij douglas probeerde de winkelmedewerker een lipstick bij me uit en had eerst de lip primer bij me opgedaan en het voelde zo gehydrateerd. En MAC lipsticks zijn vaak uitdrogend, dus het gleed ook veel makkelijker over mijn lippen.
On topic:
Voor mij zijn dure jeans het echt waard. Ik hou echt van mijn Diesel broeken. Ze lopen namelijk niet uit (dus je moet echt kijken of je de juiste maat hebt want anders zitten ze veels te strak) en âliftenâ je kont. Met de jeans van h&m of zara lijkt mijn klont plat en mijn benen lijken veel dikker, terwijl ik dunne benen heb. Een wat minder duurdere alternatief zijn de jeans van River Island, die geven ook een mooie liftende effect. Ik vind de kwaliteit van RI kleding sowieso wel goed, dus ik baal dat ze de winkels gaan sluiten in Nederland.
Fjallraven kanken tas, valt niet in de categorie superduur, maar hij is het geld meer dan waard.
Hij is na 3 jaar nog steeds waterdicht en hij is ook niet super lelijk geworden.
Kun je de namen van de Diesel broeken die je fijn vindt nog herinneren? Ik zoek precies zulke broeken als jij beschrijft.
En in diezelfde categorie: mn northface rugzak en mn rains jas! Beide niet megaduur, maar nu al twee jaar zoveel plezier van.
En mn nutribullet! Gebruik m bijna dagelijks.