Dure items die t echt waard zijn

Oh dat kan ik niet. Ik heb wel echt een oudere versie, ziet er ook anders uit. Maar ik heb de wekker vaak na de eerste tonen al uit haha, irriteer me nog niet omdat ik ze dus amper hoor.

1 like

Wauw wat mooi!!

Mijn wake-up light is ook Ă©Ă©n van mijn beste aankopen.
Werd alleen in de zomer, toen de vogeltjes vroeg opstonden, wakker van het gefluit van de vogels omdat ik dacht dat het mijn wekker was hahah

3 likes

Ik gebruik altijd Mac Lipconditioner. Ken je die ook? Ben nu wel benieuwd naar het verschil.

1 like

MacBook
Bose Quiet Comfort 25
Dr. Martens
Xbox
Nintendo Switch
Sony A5000
Superdry truien (koop ze wel vaak in de sale)
Le Creuset fluitketel

Ik gebruik altijd de blistex blauwe stick. En als het echt een ramp is met m’n lippen het ‘wonderpotje’ van Yves Rocher. Volgens mij heet het tendercare maar m’n moeder zei altijd wonderpotje :slight_smile:

4 likes

Oriflame denk? Mijn moeder noemt die dingen namelijk wonderpotjes haha.

Oooooh ja. Die :sweat_smile:

1 like

Marshall speaker (mooi en mooi geluid)

1 like

Brabantia prullenbak, al 12 jaar trotse eigenaar en is goed schoon te maken. De veer werkt perfect :+1:

4 likes

Met beide eens!

1 like

Deze vind ik ook heeeeel goed. Bij douglas probeerde de winkelmedewerker een lipstick bij me uit en had eerst de lip primer bij me opgedaan en het voelde zo gehydrateerd. En MAC lipsticks zijn vaak uitdrogend, dus het gleed ook veel makkelijker over mijn lippen.

On topic:
Voor mij zijn dure jeans het echt waard. Ik hou echt van mijn Diesel broeken. Ze lopen namelijk niet uit (dus je moet echt kijken of je de juiste maat hebt want anders zitten ze veels te strak) en ‘liften’ je kont. Met de jeans van h&m of zara lijkt mijn klont plat en mijn benen lijken veel dikker, terwijl ik dunne benen heb. Een wat minder duurdere alternatief zijn de jeans van River Island, die geven ook een mooie liftende effect. Ik vind de kwaliteit van RI kleding sowieso wel goed, dus ik baal dat ze de winkels gaan sluiten in Nederland.

1 like

Fjallraven kanken tas, valt niet in de categorie superduur, maar hij is het geld meer dan waard.

Hij is na 3 jaar nog steeds waterdicht en hij is ook niet super lelijk geworden.

Kun je de namen van de Diesel broeken die je fijn vindt nog herinneren? Ik zoek precies zulke broeken als jij beschrijft.

En in diezelfde categorie: mn northface rugzak en mn rains jas! Beide niet megaduur, maar nu al twee jaar zoveel plezier van.

En mn nutribullet! Gebruik m bijna dagelijks.

1 like

Ik heb onder andere deze:

  • Skinzee super slim-skinny regular waist
  • Slandy super slim-skinny regular waist (favo)
  • Livier super slim-jegging low waist
1 like

Global messen. Snijden is zo veel minder werk als je goede, scherpe messen hebt.

2 likes

Top, bedankt! Ik ga het proberen :smiley:

  • Dr. Martens
  • Air Maxen
  • Eau de parfum
  • Goede keukenmessen
  • Mijn Tweezerman pincet
  • Philips Hue lampen, echt duur voor een paar lampen maar het geeft je interieur en kamer zo’n ander gezicht. Nooit gedacht dat dat lampen en vooral de kleuren die ze afgeven zoveel verschil kunnen maken. Heb het ook altijd ‘warmer’ voor mijn gevoel omdat ik gewoon warme kleuren kan instellen. Heel handig voor een koukleum zoals ik en het is gewoon leuk om met kleuren te spelen.
  • Een auto, die vrijheid dat je altijd overal heen kan vind ik echt fantastisch. Slecht voor het milieu, dat wel
  • Boxspringbed, ga het niet eens uitleggen maar mijn leven is zoveel mooier geworden sinds we een boxspring hebben
  • Mijn Nespresso apparaat! Ik heb echt de goedkoopste versie ervan dus zo duur is het niet eens, en ooit wil ik nog wel zo’n vol automaat maar voor nu ben ik er zo blij mee. Hiervoor had ik een filterapparaat van €10 en nu is het echt iedere ochtend genieten van de lekkere koffie!