Dure items die t echt waard zijn

Therapie
Fijne sportschool met goede lessen en een sauna mmm

4 likes

Ja!! Ik ga nog steeds veels te weinig maar het sporten doe ik echt met veel plezier! En daarna in de sauna chill en <3

1 like

Ik zit te twijfelen om er ook een aan te schaffen, welke heb jij als ik vragen mag?

Wij hebben deze:

Puur omdat ik niet inzie waarom de Stanmore II een betere keuze is.
Ik Bluetooth prima vind en geen meerdere boxen in huis hoef en daarom geen WiFi
En deze omdat er een RCA aansluiting op zit voor de platenspeler!

Dankje, dit is ook precies degene die ik op het oog had! Is afgeprijsd bij bol momenteel namelijk
Klinkt allemaal goed :blush:

1 like

Krijg je geen spijt van!

1 like

Daylight power daglichtlamp van Philips, erg fijn in de donkere dagen.

1 like

Vind je dit licht fijn om aan te hebben of krijg je er ook daadwerkelijk energie van?

Krijg er inderdaad energie van, vooral als ik het een paar dagen achter elkaar doe. Als er een paar dagen alleen maar grijze bewolking is vind ik het ook fijn.

1 like

Niet per se duur, maar wel relatief duur voor een knoflookpers, maar echt dit wil je. Zo’n fijn ding:

https://www.bol.com/nl/p/oxo-good-grips-knoflookpers-zilver-zwart/9200000035006052/?suggestionType=typedsearch&bltgh=hdXsX2p-Bs90U59lVBdMcA.1.3.ProductImage

2 likes

Hun maatbekers zijn ook echt één van mijn beste keukenaankopen ooit!

1 like

Een goede winterjas! Ik heb er 2 jaar geleden een bij Sissy Boy gekocht voor 200,- en dat deed echt ff zeer, maar ik heb er nooit spijt van gehad. Hij is zooooo heerlijk warm en een deel van de voering is uitneembaar dus wanneer het minder koud is is het ook een super regenjas!

4 likes

Mijn illy koffiemachine, meer dan 300 euro, maar elke dag zo intens gelukkig met mijn cappucino ~ na mijn vakantie liet ik bijna een traantje van vreugde toen ik thuiskwam en er weer eentje kon zetten voor mezelf.

15 likes

Jaaaa deze heb ik ook, zo fijn! Nooit meer gedoe en heb hem al jaren. Echt een topding.

Brazilian wax en wenkbrauwen waxen/epileren. Nooit meer ingegroeide haartjes:).

Steampod 2.0!
Heb ook jarenlang een Steampod 1.0 gebruikt, en nog voor veel geld doorverkocht.
Je hoeft maar 1x over je lokken en ze worden meteen glad en zacht en glanzend, en blijven zo totdat je je haren weer wast. Het stylen kost nu maar 10 min ofzo, terwijl ik met een stijltang zowat een 30-40 min bezig was en meerdere keren over het haar moest en het er dan nog gaar uitzag. Ik heb lang zwart haar.
Wel liefst gebruiken met steampod creme en of serum.

Philips wake up light
Lekker wakker worden met licht.

4 likes

Niet echt duur, maar wel voor een shopping bag: Susan Bijl tassen! Echt niet kapot te krijgen en gewoon handig.

4 likes

Naar aanleiding van je bericht hier heb ik ook een water flosser gekocht. Echt zo intens fijn!!

Wat een toeval, ik dacht hier gisteravond ineens aan. Ik dacht alleen dat die dingen 15 jaar geleden een ding waren? Maar ze bestaan dus nog. Enfin, ze lijken me inderdaad ideaal als het ‘gat’ groot genoeg is om er een forse arm/ schouder + winterjas doorheen te steken. Is dat zo?

Ik heb hier nog een paar vragen over:
Hoeveel was je hieraan kwijt?
Waar heb je het laten doen?
Hoe heb je een salon gekozen/waar heb je op gelet bij het kiezen van salon?
Je zegt je schaamstreek, is dat inclusief je schaamlippen en tussen je billen?