Dure items die t echt waard zijn

Een waterontharder! Echt ideaal!
Partytent (die we jaarlijks voor feestjes gebruiken in de tuin)

  • ik betaalde iets van 100 euro per keer en ben 4x geweest
  • ik heb het laten doen bij Bare Beauty in Assendelft, omdat ik van meerdere mensen uit mijn omgeving heel goede verhalen hoorde over haar. Ze werkt met een type laser waar haartjes echt weg door blijven, itt bijvoorbeeld IPL wat vaak ook wordt gebruikt maar veel minder goed en lang resultaat geeft
  • ja inclusief schaamlippen en anus-area

Thanks! Klinkt goed! Ik ben bijna evenveel geld kwijt aan een jaar waxen en daarmee is het meer dan de helft van de tijd hartstikke terug.

1 like

Nee. Kan wel, maar dan zit die tas strak onder je oksel. Ik heb het grootste en een kleiner model en daar gaat het allebei niet mee. Ik kom niet verder dan die tas dragen aan de hand/als een boodschappentas

41555110_255164298475205_7065551021424648016_n

Ik vind dat iig niet chill zitten

1 like

Ik had een remmington ofzo. Gewoon een normale goedkope, indd geen Chi. Ik hoef met steampod echt niet meer te stijlen hoor de dag erna of 5 dagen erna. Ideaal!

Ben nieuwsgierig naar waarom je de 8 hour cream het geld waard vindt? Ik ben op zoek naar een nieuwe dagcrème en heb deze door de jaren heen vaak voorbij zien komen!

Die grote kan ik makkelijk over m’n schouder doen. Is wel makkelijk met zware boodschappen.

Ik vind die eigenlijk niet zijn geld waard. Best een sterke geur.
De 8 hour crème is wat mij betreft ook niet geschikt als dagcreme omdat deze best wel vettig ik. Zelf gebruikte ik hem op droge plekjes en dan in de nacht.

2 likes

Rituals geurstokjes!
Al zou ik ze never nooit zelf kopen, maar als cadeau heel chill

2 likes

Inderdaad he… maar ik vind het hem echt waard. Ik heb mijn oude steampod jaren gebruikt en nog kunnen verkopen voor €120 dus mn nieuwe kostte me bijna niks.

Welk type laser is dit? Klinkt ideaal!

1 like

Diodelaser, hier meer info http://barebeauty.nl/index.php/lasertechniek/

2 likes

Ah, klinkt goed en ik woon in de buurt! Wat voor huidtype heb jij en welke kleur haar?

Ze is volgens mij ook niet zo duur

Ik heb een lichte tot medium huid, niet getint en bruin haar. Na de behandeling brandt het even een paar uur maar de volgende dag had ik eigenlijk al geen last meer. Ze doet ook direct na de behandeling ice packs er op om de zwelling en branderigheid te minimaliseren.

Ik kan haar echt aanbevelen, inderdaad qua prijs maar ook qua deskundigheid. Het is niet iemand die het er ff bij doet, ze weet waar ze over praat zeg maar

Ik heb ze ook als cadeau gekregen, maar ze ruiken helaas een pak minder fel dan bij een vriendin. Denk dat mijn kamer net te groot is.

1 like

Ik heb precies hetzelfde, bij mij ruiken ze ook niet zo sterk terwijl ik ze bij anderen thuis juist vaak heel lekker vind ruiken :slightly_frowning_face:

1 like

Ik had nu een flesje bijgevuld en het ruikt minder heftig dan de vorige x? Eigk ruik ik er bijna niks van

1 like

Ik ruik die van Rituals ook bijna niet. wist niet of ik misschien een “slechte” batch had of zo, maar zo te lezen ben ik niet de enige…

1 like

Ik heb wel het idee dat er iets aan de geurstokjes is veranderd zo’n 1,5/2 jaar geleden. Wij hadden eerst de kleine versie op het toilet, daar staat op dat die 2/3 weken mee gaat maar hij ging sowieso wel 6 weken mee, de geur was ook sterk, dus we waren super tevreden. Toen veranderde de verpakking en daarmee volgens mij ook de samenstelling, want opeens ging hij veel minder lang mee en was de geur minder intens.
Voor op mijn kamer had ik de grote versie, daar stond op de oude verpakking dat de stokjes draaien niet nodig was en later opeens dat het aanbevolen was om wel te doen. Er is denk ik iets veranderd helaas.

Oude verpakking waar we tevreden over waren

2 likes

Nou ik had zo’n kleintje voor op de wc (kleine ruimte) en merkte echt bijna niks van die geur. En mijn wc stinkt verder niet ofzo dat het die Rituals geur maskeert haha :stuck_out_tongue: Ook regelmatig omgedraaid enzo… Heb ook geurstokjes van Zara Home gehad en die ruiken echt 100 x sterker :slightly_frowning_face: Wel jammer, want vond het echt een lekkere geur!

@Lavender95 Ah ik heb even gekeken welke verpakking ik had, maar volgens mij had ik die nieuwe (is wel alweer tijdje geleden, maar ik zie dat die wat ik had nog steeds te koop is nu). Misschien is er idd iets veranderd aan de samenstelling. Had trouwens die Sakura geur, misschien dat 'ie sowieso wel wat minder sterk ruikt dan andere lijnen?