Thanks voor je antwoord! Goed om te horen, misschien iets voor een verjaardag ofzo
Wenkbrauwpoeder en kwast van Anastasia
Heb het echt 4(!!) jaar geleden gekocht en hij is nu pas bijna op
Ik vind mijn Philips Hue lampen hun geld echt dubbel en dwars waard, zo heerlijk om alles precies op de juiste felheid en kleur te zetten, en te koppelen aan allerlei apps.
Elke keer als ik mijn auto het parkeerterrein op rij gaan m’n lampen aan en ik vind het nog elke keer geweldig
M’n stoomreiniger voor letterlijk alles in huis, vloeren, meubilair, etc. Heb niet meteen een dure gekocht maar man, dit kan ik iedereen aanraden!
haha ja same here!
Welke heb je?
Ik heb deze destijds bij Lidl gekocht, werkt prima! Was bij Lidl ook +/- 60 euro.
Ah thanks! Lijkt me ook ideaal om het vloerkleed schoon te maken. (Zit echt vol met fijngestampte hagelslag en dat soort zaken.)
Ja deze is top! Inderdaad kort snoer, ik gebruik een verlengsnoer in de grotere ruimtes
Ik heb mijn stoomreiniger bij de action gekocht. Topding!
Tell me more tell me more. Hoe duur en wel een beetje kwaliteit??
Denk 40 euro dat hij was? en t snoer is wel wat kort, maar ja, verlengsnoer en t is opgelost. Werkt prima voor het geld!
yes!!
Nu wil ik ook een stoomreiniger terwijl ik niet eens zelf het huis schoonmaak :’).
Zie het als een carrieremove naar gelukkige huisvrouw of professioneel reiniger.
Haha we hebben een schoonmaakster, maar misschien wordt zij er wel gelukkig van? Kan ik het dan als diepte investering zien? (ik wil zeggen in mijn personeel of medewerker maar ik word er naar van hoe elitair dat klinkt voor iemand die om de week 2,5 uur komt)
Dure stofzuiger met lampjes! Maar nooit meer zo’n bakbeest achter je aanslepen, wat heerlijk
voor de mensen die mij toen een chi tang hebben aangeraden, wat is het verschil tussen de ‘gewone’ en de chi g2? zoals ik lees is de g2 iets luxer of niet?
Wat ik al jaren met regelmaat blijf kopen is dagcreme en facewash van Philosophy. Kost me meestal weer 45-50 euro voor een dagcreme maar het gaat wel 3 mnd mee en vind het fantastisch voor mijn huid.