Dure items die t echt waard zijn

Ja dat zou idd ook wel kunnen! Ik had dus de hammam, die vind ik sowieso altijd wel binnenkomen haha.

@Planeet zo te lezen werk je bij rituals (jaloers haha :smile:) weet jij misschien of er wat aan de stokjes veranderd is?
Ik weet nog dat je een aantal jaar geleden ook wat geurstokjes had die qua naam en geur niet overeen kwamen met de geurlijnen, zoals Spring Garden en Pure Rose enzo. Die vond ik ook zo lekker! En die gingen dus heel lang mee en rook je goed

M’n nep wenkbrauwen aka microblading.

Thanks voor je antwoord! Goed om te horen, misschien iets voor een verjaardag ofzo :smiley:

1 like

Wenkbrauwpoeder en kwast van Anastasia
Heb het echt 4(!!) jaar geleden gekocht en hij is nu pas bijna op

1 like

Ik vind mijn Philips Hue lampen hun geld echt dubbel en dwars waard, zo heerlijk om alles precies op de juiste felheid en kleur te zetten, en te koppelen aan allerlei apps.

Elke keer als ik mijn auto het parkeerterrein op rij gaan m’n lampen aan en ik vind het nog elke keer geweldig :smiley:

12 likes

M’n stoomreiniger voor letterlijk alles in huis, vloeren, meubilair, etc. Heb niet meteen een dure gekocht maar man, dit kan ik iedereen aanraden!

1 like

haha ja same here!

1 like

Welke heb je?

1 like

https://www.bol.com/nl/p/vileda-steam-stoomreiniger/9200000035432636/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-60120279113-S-498294598780-9200000035432636&gclid=EAIaIQobChMIlbbT3sbg4AIVEkTTCh2gbQ_-EAQYAiABEgJ0x_D_BwE

Ik heb deze destijds bij Lidl gekocht, werkt prima! Was bij Lidl ook +/- 60 euro.

5 likes

Ah thanks! Lijkt me ook ideaal om het vloerkleed schoon te maken. (Zit echt vol met fijngestampte hagelslag en dat soort zaken.)

1 like

Deze, enige minpuntje is dat het snoer niet zo lang is.

Hij was €45 trouwens

2 likes

Ja deze is top! Inderdaad kort snoer, ik gebruik een verlengsnoer in de grotere ruimtes

1 like

Ik heb mijn stoomreiniger bij de action gekocht. Topding!

Tell me more tell me more. Hoe duur en wel een beetje kwaliteit??

2 likes

Denk 40 euro dat hij was? en t snoer is wel wat kort, maar ja, verlengsnoer en t is opgelost. Werkt prima voor het geld!

1 like

yes!!

Nu wil ik ook een stoomreiniger terwijl ik niet eens zelf het huis schoonmaak :’).

5 likes

Zie het als een carrieremove naar gelukkige huisvrouw of professioneel reiniger. :stuck_out_tongue:

1 like

Haha we hebben een schoonmaakster, maar misschien wordt zij er wel gelukkig van? Kan ik het dan als diepte investering zien? (ik wil zeggen in mijn personeel of medewerker maar ik word er naar van hoe elitair dat klinkt voor iemand die om de week 2,5 uur komt)

4 likes

Dure stofzuiger met lampjes! Maar nooit meer zo’n bakbeest achter je aanslepen, wat heerlijk

5 likes