Dure items die t echt waard zijn

voor de mensen die mij toen een chi tang hebben aangeraden, wat is het verschil tussen de ‘gewone’ en de chi g2? zoals ik lees is de g2 iets luxer of niet?

1 like

Wat ik al jaren met regelmaat blijf kopen is dagcreme en facewash van Philosophy. Kost me meestal weer 45-50 euro voor een dagcreme maar het gaat wel 3 mnd mee en vind het fantastisch voor mijn huid.

Ik zou het niet weten, ik weet ook niet welke de gewone is. Ik heb zelf de G2 in ieder geval. Heb die bij John Beerens gekocht want daar was hij goedkoper dan bij de haarshop (daar bestel ik normaal al m’n haarproducten) dus het loont ook nog wel om een beetje het internet af te zoeken!

1 like

ja ik heb er nu ook een op het oog bij john beerens en wil 'm vanavond gaan bestellen! ben echt benieuwd man, ben te gierig voor zoiets, terwijl ik het wekelijks gebruik. dus mag er ook wel in investeren haha

Ik heb verschillende Chi-tangen gebruikt maar ben toch weer teruggekomen bij de G2 omdat ik die echt verreweg het fijnst vind. Die werkt bij mij het makkelijkst en het snelst, m’n haar blijft bij deze ook het langst mooi zitten!

2 likes

Heb je al besteld? Ben erg benieuwd, hopelijk voldoet het aan de verwachtingen die we hier geschept hebben haha!

2 likes

Besteld komt deze week binnen ik ga reviewen :metal:t3:

1 like

Ben ook mega benieuwd na al die jaren ermee te wachten :joy:

1 like

Haha bij schminken denk ik echt aan dit soort looks.
Unknown
Maar neem aan dat je gewoon make-up bedoelt, toch?

5 likes

Vreselijk!! Ik heb dat jaren geleden ook gehad, ineens allergisch voor parabenen. Weet je waar jij allergisch voor bent?

Mijn oude chi is stuk gegaan na 6,5 jaar en had dus gisteren een nieuwe besteld. Maar naar aanleiding van jouw bericht toch de g2 besteld en dan ga ik de andere retourneren! Hoop dat ik verschil merk Haha. Ik zie wel dat de platen wat smaller zijn maar ben benieuwd

Hij is al sinds woensdagavond binnen (maar bij mijn vriend thuis) en ik zie hem pas morgen weer hahah ben zooo benieuwd

Heb je de chi g2 besteld?

Ja! Morgen uitproberen

Nee “ik ga me opmaken” zou ik zeggen dat de Nederlandse zin is.

2 likes

Nee, ‘ik ga me opmaken’

Edit: sorry spuit 11 :joy:

2 likes

Plamuren

11 likes

M’n bek volplamuren idd.

7 likes

Zeg ik ook altijd haha.
Maar, maar… ik moet Mn hoofd nog helemaal opdoen!

2 likes

Relatief gezien ‘duur’. Brood.
Ik kan echt genieten van lekker vers bakkersbrood en ik vind voorverpakt, goedkoper brood echt niet te nassen.

15 likes