Dure items die t echt waard zijn

Ik zeg altijd:

Een lik verf op m’n gezicht doen
Het halve drogisterijschap op m’n gezicht smeren
Mezelf door de wasstraat halen

4 likes

Nieuw bed, lattenbodems en matras. Ik slaap aan een stuk door nu ‘s nachts en vriend ook :heart_eyes: Beste aankoop so far :blush:

1 like

Een paar sessies met een personal trainer. Het bleek dat ik allerlei oefeningen net niet helemaal goed deed. Met de tips en aanwijzingen, en de nieuwe oefeningen die ik kreeg, voelde ik eindelijk waar alles nou voor bedoeld was en kreeg ik ineens wel spierpijn haha.

5 likes

En hoe bevalt je chi g2? :slight_smile:

1 like

ja super goed! super snel klaar
wel heel erg glans, waardoor ik denk dat mijn haar vetter lijkt ofzo maar volgens mij is het juist de bedoeling dat het zo gaat glanzen hahah

Jaa mooi he!
In vergelijking met de gewone chi merk ik dat mijn haar ook meer glanst. de vorige was wel sneller warm en had bredere platen

1 like


De satisfyer pro.
Niet eens zo duur, maar omdat ik eigenlijk niets te klagen heb, vond ik het nog wel een uitgave. Maarrr potverdikke, ik kan nooit meer normaal naar pinguïns kijken

27 likes

Nogal een late reactie maar ik kom ook uit deze regio en wil ook definitief laten ontharen. Is het bij jou helemaal weg? En hoelang duurde de behandelingen ongeveer? En deed het erg pijn?

Sorry voor alle vragen maar ik heb besloten dat ik ook definitief wil ontharen en ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die dat heeft laten doen…

Geen probleem!
Ja het is echt helemaal weg! Af en toe een verdwaald haartje maar dat trek ik er gewoon uit met een pincet. Het is echt blijvend verdwenen.

Ik zal er niet om liegen: het is geen fijn gevoel. Vooral op plekken waar aderen dicht onder je huid zit zijn gemeen, in je lies bijvoorbeeld. Maar het zijn steeds flitsen, dus het is geen langdurige pijn op steeds dezelfde plek. Ik vond het vervelend, maar wel in verhouding staan tot het resultaat. Het is het waard zeg maar.

Een behandeling duurt effectief een minuut of 20 denk ik, maar het is bij mij alweer een tijdje geleden dus check het nog even met Laura van Bare Beauty voor de zekerheid. Er komt ook nog wat tijd bij omdat ze het gebied goed koelt achteraf zodat het daarna minder gevoelig is.
De dag van de behandeling voelt het nog wat branderig maar de dag erna al bijna niet meer. Het werd bij mij ook niet rood ofzo.

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel!

2 likes

Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik heb haar gebeld en ga een afspraak maken voor een intake. Zin in! Nogmaals bedankt, door je eerdere berichtje en je reactie heb je mij over de streep getrokken.

3 likes

Ik up dit topic even voor een ode aan mijn dure epilator, waarmee ik sinds gisteren na een lange pauze van bijna 2 maanden (omdat ik hem vergeten was bij mijn schoonouders) eindelijk herenigd ben.

Vergeleken met andere epilatiemethodes is mijn Silk Epil 9 zooo makkelijk, snel, handzaam, relatief pijnloos en effectief! In de afgelopen twee maanden heb ik mijn benen laten harsen, wat vrij duur is en waarvoor het haar langer dan ik fijn vind moet groeien, en heb ik mijn oude, goedkopere epilator gebruikt. Ik heb echt een wereld van verschil gemerkt! Ik ben bijna 10 jaar blij geweest met mijn oude epilator, maar het grotere epileeroppervlak, het lampje en het feit dat hij onder water te gebruiken is maken de SE9 veel sneller en efficienter. Ik ben er weer helemaal blij mee!

(80 euro voor 2 jaar epileren zonder andere methodes te hoeven gebruiken en met potentieel nog jaren te gaan is totaal duur, maar het is wel een investering, natuurlijk.)

3 likes

oke door jou ga ik er nu een bestellen! merk je ook verschil qua pijn met je oude epilator?

2 likes

Ik moet zeggen dat ik epileren sowieso niet meer pijnlijk vind, maar droog epileren voel ik wel een stuk meer dan nat epileren! Ik vind het superfijn om onder een zachte warme waterstraal te epileren, dan voel ik het water meer dan het epileren. Voor mij is het grootste voordeel sowieso dat epileren door de grote kop letterlijk dubbel zo snel gaat! Ik heb mijn wekelijkse routine van scrubben, epileren, scheren (over de geëpileerde zone heen, om te voorkomen dat de kortste en zachtste haartjes ingroeien, heel belangrijk als je alleen epileer in mijn ervaring) en bodybutter aanbrengen voor een superzachte huid en ik vind het heel fijn dat het met mijn geliefde epilator allemaal in de douchecabine kan en binnen een halfuur. :relieved:

1 like

Extensions die je haar niet verlengen maar juist verdikken. Heb ze nu sinds oktober vorig jaar en gisteren weer eens omhoog laten plaatsen en hoewel het echt best wel duur is ben ik er zo blij mee! Ik hoor/lees vaak dat mensen extensions lelijk en zichtbaar vinden, maar in mijn ervaring is dat alleen als ze je haar verlengen. Mijn eigen haar is dezelfde lengte als de extensions dus dan valt het bijna niet op :slight_smile:

In diezelfde categorie: haren permanent stijlen met een keratine behandeling. Ben zo blij dat ik van mijn pluiskrullen af ben voor het grootste deel van het jaar!

4 likes

Mag ik vragen waar jij je extensions hebt laten doen? Ik heb al vrij dik haar, maar ik wil het eigenlijk verlengen, maar vind idd die voor verlenging een beetje neppig.

Oeh ik ben ook benieuwd waar je dit hebt laten doen.

@Peligrosa @flwhrs ik pm jullie zo even :slight_smile:

1 like

Sure!

De Dyson airwrap. Heb heel lang getwijfeld maar echt de beste aankoop ooit. Gebruik sinds ik hem heb niks anders meer. En heb ook het idee dat mijn haar er gezonder uitziet.

Ik heb heel donkerbruin haar en dat had ik gewoon geverfd (met zo’n pakje) toen ze het gingen behandelen. Je haar moet er wel sterk genoeg voor zijn, maar als ze daaraan twijfelen doet mijn kapper eerst een andere behandeling en dan kan het daarna wel gewoon. Ik was m’n haar nu wel met speciale shampoo en laat het alleen nog maar daar verven en omdat ik grijze haren heb moet dat echt om de zoveel weken. Heb voor volgende maand m’n 4e kerarinebehandeling gepland staan (uitgroei) en dat kan allemaal gewoon!