Dure items die t echt waard zijn

Ik zou deze zo graag een keer willen uitproberen! Eigenlijk vooral in de hoop dat ie dan tegenvalt zodat ik em niet meer wil hebben, muahaha.

Haha die hoop had ik ook. Had hem bij de site van Dyson besteld omdat je hem daar kan uitproberen en als hij niet bevalt kan je hem terugsturen. Helaas wou ik hem niet meer terugsturen haha

3 likes

Ik twijfel om deze mezelf kado te doen. Hij is dus echt goed? Maakt het veel lawaai en blijft de krul goed zitten?
Heb wat vragen want is veel geld voor die set.

Dionne had wel een goede video op YT (met eerste indruk)!

2 likes

Ja ik vind hem echt fantastisch. https://youtu.be/aoxTq27Hywk
Door dit filmpje wilde ik hem heel graag proberen. Ik gebruik hem ook op haar manier, dus zelfde manier als je een krultang gebruikt. Op de manier van de beach waves zakken ze wel iets uit (al blijf je dan volume houden) maar op de andere manier blijven de krullen echt 2 dagen zitten. En ik heb fijn haar waar normaal de krul vrij snel uitzakt. De föhn vind ik ook fijn en de gladmakende borstel gebruik ik ook veel. Als je hem bij Dyson zelf besteld kun je hem uitproberen en dan altijd weer terugsturen als hij je niet bevalt.

1 like

@Bergson en @Clarity bedankt overtuigd me wel. Ga vanavond die filmpjes kijken en dan beslissen. Vond alleen maar sponsor filmpjes vam xelly.

4 likes

Wowww is dat ding omhuld met bladgoud? Ik was benieuwd dus ging het even opzoeken. 700 euro! :neutral_face: Moet wel echt een topapparaat zijn dan!

1 like

De complete set is 499,-. Belachelijk duur inderdaad, maar ik persoonlijk vind het hem echt waard.

Ik zag 700 op bol.com maar 500 is alsnog belachelijk inderdaad. Wat is er dan zó veel beter aan?

1 like

Waar heb jij de jouwe besteld? Ik zie verschillende modellen, wel allemaal 9, op bijvoorbeeld bol.com.

En hoe lang blijven de haartjes weg? :slight_smile:

Hij wordt een stuk minder warm dan bv een krultang/stijltang, dus beter voor je haar. Ik ben een stuk sneller klaar omdat je hem op handdoek droog kan gebruiken en het blijft stukken beter zitten.

Aah oke, ik snap het! Hoop dat hij lang meegaat dan!

1 like

Verkeerde topic! Maar ben het met je eens, vond het niet lekkerder dan andere koffie en die civetkatten zitten in superkleine kooitjes :frowning:

5 likes

Oooh ik was ook helemaal influenced door @Clarity. Ik wil namelijk én een krultang én zo’n ronde fohnborstel hebben. Maar 500 euro meine gute, dat is wel echt heel duur.

2 likes

Ik zat ook al te kijken inderdaad, maar €500 gaat me toch echt te ver voor zoiets!

Waarom lees ik dit , nu wil ik hem ook!

1 like

Ik heb hem ook en ben er ook echt blij mee! Wel iets minder met het prijskaartje.

1 like

Ik vind hem wel redelijk veel lawaai maken, maar het is te doen.

1 like

Welke Silk Epil 9 heb jij? Ik wil echt al een tijdje overstappen van scheermesjes naar een epilator en deze klinkt goed :blush:

1 like

Jaybirh tarah pro sport oortjes!

1 like