Dure items die t echt waard zijn

Voor een foundation wel duur vind ik maar

Estee Lauder Double Wear

Wel echt dekkend maar krijg altijd complimenten dat ik er zo stralend uitzie, als ik deze draag.
Plus je geeft niet af aan je jas, ook fijn!

9 likes

@Juuldie @WBJNE Brengen jullie deze foundation aan met een beautyblender of een kwast?

Een goedkope beautyblender van Essence gebruik ik.

1 like

Ik vind met een kwast veel fijner! Maar echt top foundation. Heeft iemand ook die double wear light al geprobeerd? Lijkt me wel wat voor in de zomer (ja dan draag ik ook foundation, doei)

4 likes

Ik vertrouw de verkoopsters bij de Douglas ook niet meer. Toen ik voor die foundation kwam, adviseerde ze die blauwe tube met gouden dop. Nou, die is dus extreem dekkend, wordt vaak gebruikt om tatoeages te bedekken. Daarbij had ze me ook nog een paar tinten te donker aangesmeerd, waardoor ik er in daglicht uitzag als een sinaasappel (ik ben vrij bleek).

2 likes

welke zijn dit en waarom zijn ze zo fijn

Er staat toch boven welke het zijn? :blush:

ohh helemaal over heen gelezen :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Zijn fijn omdat ze goed blijven zitten, hele goede geluidskwaliteit. Er zit ook een app bij waar je van alles kan instellen. Had eerst sport oortjes van Böse maar merk echt verschil

Dankje! Misschien ga ik ze ook halen

1 like

Deze wil ik ook zo graag! Ik vroeg me trouwens af hoe het zit met over ears zit als je make up draagt, komen er dan geen vlekken op? En ik weet niet of jij ermee sport, maar ik zie ze veel bij mensen in mijn sportschool, gaat er dan niet allemaal zweet in zitten?

Niet perse duur, maar lange tijd vond ik het een te groot bedrag per maand voor muziek> Spotify! Sinds ik een abbonement heb gebruik ik niets anders meer, laatst ontdekte ik dat je er ook podcasts mee kan luisteren yay.

Daarnaast heb ik vooral veel dure woondingen in huis, designstoelen, kasten, lampen e.d. absoluut m’n geld waard <3 Behang op maat van €350, zou het meteen weer doen. Love it.

4 likes

Ik heb een over ear hoofdtelefoon en bij mij zie je op de kussentjes inderdaad wel foundation zitten jammer genoeg. Af en toe maak ik hem schoon met wat watjes met miccelair water. Dat is voor mij het enige nadeel aan over ear. Verder vind ik dat echt top omdat het meer geluid tegen houdt en voor mij comfortabeler voelt. Ik gebruik hem ook met sporten en als ik gezweet heb, maak ik hem gewoon weer schoon met m’n handdoek.

2 likes

Ik weet niet of je je haar verft… maar dan krijg je dus wel vlekken erop die je er niet meer uit krijgt. Zo zonde, baal er ontzettend van. :frowning:

1 like

Wat zonde! Ook niet met zo’n vlekkentovenaar?
Is wel een nadeel van die koptelefoons dan, vooral als je hem veel met sporten gebruikt :frowning:

Producten van Jetske Ulee. Ik heb de exfoliant, de moisturizer, de spf15 en de nieuwe bodylotion. Zo heerlijk en zacht allemaal
Een Dyson stofzuiger
Chanel Le Volume mascara, hoewel de Scandal Lash van BE creative (eigen merk ICI Paris) ook heel goed is
Wimerserum van Revitalash. Die van het Kruidvat was net zo goed, maarja die hebben ze niet meer. Toen toch maar deze dure gekocht en het is zijn geld waard
Goede shampoo’s en conditioners voor mijn krullen. Alles zonder parabenen en andere troep, (CG-methode)mijn haar zit zoveel beter
Mijn crossbody-tasje van See By Chloe
Zonnebril van Céline
Lipfillers
Kleding van Tommy Hilfiger (ga 2 keer per naar jaar de sample sale, dus het scheelt wel geld)
iPhone xs
Tweezerman

2 likes

Die tan spray van marc inbane, is deze het waard?

Vlekkentovenaar? :hushed: is dit een wondermiddel waarvan ik het bestaan niet af weet?

Is de Tommy Hilfiger sample sale alleen op uitnodiging? Indien vrij toegankelijk, erg interessant: wat voor prijzen worden er gehanteerd en waar is het? :grin:

1 like

Het is alleen op uitnodiging. Eerst werkte m’n moeder er, dan kon ik wel een kaartje voor je regelen. Maar zij doet het niet meer en nu krijg ik er altijd eentje van haar oud-collega.

Enkellaarsjes zijn geloof ik € 45,00, spijkerbroeken ook rond die prijs. Bloesjes hetzelfde. Hoge leren laarzen rond de € 75,00. T-shirts € 30,00? Weet het niet helemaal precies. Wel de moeite waard dus! Het is in een loods in Hoofddorp.

1 like