Dure items die t echt waard zijn

Daar ben ik nog nooit geweest dus dat weet ik niet! Sommige items die ik koop vind ik nog op Zalando. Vind het altijd leuk op te zoeken wat het in de winkel kost, haha. Sommige kleding zie je een half jaar later op de sample sale weer hangen, maar dus ook recente items. Zoals toen met Bella (of was het Gigi?) Hadid enzo. Dat hangt er dan ook al. Het is een beetje een mix.

1 like

Leuk hoor, en mooie prijzen :grin:

1 like

Mwha! Was in het begin wel fan, maar doordat het een spray is zit het OVERAL. En ik heb een witte badkamervloer. Daarnaast zie je ook niet welk deel van je lichaam je al wel of nog niet hebt gehad, dat veroorzaakte bij mij nog wel eens gekke vlekken. Heb die bus nu 2 jaar en een paar weken geleden weer gebruikt voor m’n gezicht, maar er leek al amper meer kleur af te komen. Gebruik nu mousse van Bondi Sands, enige nadeel is dat je het af moet spoelen maar het resultaat is veel netter! Je ziet sowieso al wat je wel en niet ingesmeerd hebt en ik heb er nooit vlekken van.

Ben best wel blij met mijn IKEA tradfri lampen & de app erbij. Vind het vooral heel fijn dat ik warm licht heb en dat ik ze makkelijk kan dimmen per lamp met mijn telefoon. Maar ik kwam er vandaag ook achter dat ik een timer kan instellen, waardoor mijn slaapkamerlamp een soort wake-up light wordt :ok_hand:

9 likes

Yes, ik ben ook fan! En je kan als je op vakantie bent vanuit een ander land je lampen aan en uit doen, om de indruk te wekken dat je gewoon thuis bent

3 likes

Doen mensen dat? Ik trek juist alle stekkers eruit als ik op vakantie ben. Maar misschien is dat paniek om niks.

Word zelfs geadviseerd door de politie. Volgens mij kan je ook lampen zonder stekker bedienen trouwens (dus gewoon een plafondlamp bijv). Ik vind het ook niet altijd fijn: elke keer maak ik de afweging tussen inbrekers (ik heb toch niks boeiends) en brand door een spontaan smeltende lamp.

2 likes

Gaat om plafondlampen zonder stekker! Die je normaal met de schakelaar aan en uit doet.

1 like

Ja stom, had ik niet over nagedacht. Maar die laat ik ook liever uit als ik er niet ben.

Misschien een hele domme vraag maar kun je die peertjes nou gewoon in je eigen lampen draaien? Ik kan het zo snel niet duidelijk vinden op de site, of ik kijk met m’n neus. Ben hier wel voor te porren namelijk, sinds kort heb ik een Hue lamp in de slaapkamer en dat is echt geweldig.

Ja het zijn gewoon peertjes, je hebt ook verschillende soorten en kleuren :ok_hand:

1 like

Beetje late reactie, maar ik heb even het flesje gecheckt en het heet vlekkenduivel! Zijn kleine flesjes voor allerlei verschillende soorten vlekken (pen, make-up, olie, etc) en het werkt heel goed!

1 like

Dankjewel! :grimacing:

1 like

Yankee Candles. Heb er inmiddels al zoveel en zelfs m’n vriend en schoonmoeder verslaafd gemaakt, ze zijn het geld zó waard

5 likes

Ah thanks voor de tip!

1 like

Ik heb de airwrap binnen. Het is wel even wennen en nog niet zoals ik wil. Even door oefenen denk ik.

1 like

Oude Rotterdamse kaas. Elke keer op de markt denk ik nahh duur. En dan soms koop ik het toch en het is zo belachelijk lekker. Onbegrijpelijk dat old Amsterdam altijd favoriet is want dat is echt niks vergeleken bij die oude Rotterdammert.

12 likes

Jaaaa die is zo lekker. Werkte in een supermarkt waar we die zelf sneden, als ik daar stond was er elke dag een proeverij van die kaas met een speciaal schaaltje alleen voor mij :heart_eyes:

3 likes

-GG (gucci) riem. Ik voel me wel een beetje een average insta-meisje haha maar ik heb 'm nu 3 weken en ik heb 'm denk ik 4x per week aan gehad. En ik krijg er zoveel complimenten over! Was £285 en ik vond het wel echt een rib uit m’n lijf haha.
-Ipad. Klinkt stom maar ik heb geen goede (prive)laptop en geen TV op de slaapkamer dus echt zo lekker om af en toe een serie te kunnen kijken. Ook met reizen enzo fijn, wij nemen 'm altijd mee in 't vliegtuig/auto/trein/whatever

4 likes

Wat zijn je favorieten geuren?

1 like