Dure items die t echt waard zijn

Clean Cotton (superfris) en Black Cherry (heel zoet) en Midsummers Night (ook fris, beetje mannen parfum luchtje) :heart_eyes:

1 like

Oeh ik ga die laatste eens proberen. Er is een winkeltje in Breda met alle yankee candles geuren. Het is alleen zo overweldigend om alles te ruiken, waardoor ik dus nooit een daadwerkelijk kan kiezen.

3 likes

Clean cotton is m’n grote favoriet! Daarnaast is voor in de zomer en lente Wild Mint, Cherry Blossom en Lemon Lavender echt heerlijk. In de herfst vind ik Midsummer Night lekker en in de winter brand ik altijd All is Bright en The Perfect Tree, met soms wat Pain au Raisin als ik zin heb in een zoetere geur.

4 likes

Waar zit die winkel?

aan de Tolbrugstraat (8 geloof ik)

1 like

Jaa klopt!

Wedding Day!!! En Snow In Love!

1 like

Heb ze allemaal in mn notities gezet Haha. Dan morgen toch maar eentje gaan halen.

2 likes


Lake Sunset! Fruitig, bloemig, maar ook wat warmere geuren zoals musk en hout.

4 likes

Ik vind driftwood erg lekker!

1 like

Ik ben heel blij met deze, twijfelde eindeloos vanwege de prijs.

image

2 likes

ja! en vet handig dat dat opbergtasje als perfecte wastas dient op reis :slight_smile:

haha zelfde! maar past zo ook wel bovenop mijn kast.

Ik was geinfluenced door o.a. @Banananana om een IPL apparaat te kopen. Dure aankoop maar ben er nu al zo blij mee! Vier keer gebruikt nu en ik merk echt veel verschil! Op m’n benen nog her en der wat verdwaalde haartjes en m’n bikinilijn ziet er zo mooi rustig uit, normaal kreeg ik altijd ingegroeide haren in m’n lies en bultjes en ellende. Echt blij met dat ding.

2 likes

Wat goed! Ik ben daar ook nog echt zo blij mee.

1 like

De huidverzorgingslijn van Jetske Ultee. Mijn huid is nog nooit zo mooi geweest!

1 like

welke is het?

1 like

Welke huidtype heb jij? Ik gebruik haar zonnebrand en die vind ik ook mega fijn.

Ik heb een normale huid met een iets vettere t-zone! Voorheen had ik allemaal bultjes op mijn voorhoofd en regelmatig puistjes. Nu heb ik nagenoeg altijd een zuivere huid, en de pigmentvlekken in mijn gezicht zijn ook verdwenen :grin:

Welke producten gebruik je allemaal?

1 like