Ah dit topic heb ik gemist
Ik twijfel zo enorm. Het is zoveel geld. Van de week de stofzuiger binnengekregen en die is echt zo fantastisch. Nu wil ik deze nog meer.
Maak je er krullen mee of gebruik je hem ook als föhn en om je haar te stijlen? Stijlen als in je haar stijl te maken met de borstel?
Kan allemaal haha
Over Dyson gesproken: heeft iemand die luchtreiniger/airco? Zo ja, is het een aanrader?
De tweezerman! Heb pincetten die 12 jaar oud zijn. Nu zijn ze helaas wel toe aan vervanging.
Je kunt ze opsturen naar Amerika en dan slijpen ze 'm gratis voor je geloof ik!
Luchtreiniger, het is zeker geen airco! Ik vind hem wel prettig om te ventileren in de slaapkamer, dan koelt het wel iets af. M’n vriend heeft minder last van hooikoorts als hij aan staat
Oh ik dacht ook dat het een soort airco is! Oké, dan is het niet iets wat ik zoek. Wil namelijk echt een goede ventilator/airco! Thanks voor reactie
Het is wel een ventilator, geen airco. Vind hem wel echt een stuk fijner dan de goedkopere ventilatoren. Hij is ook redelijk stil.
Oké! Ik bedoelde dus dat ik iets wil waardoor m’n kamer een stuk koeler wordt haha, airco/ventilator/whatever sorry was niet helemaal duidelijk. Maar hij koelt dus iets, maar niet veel? Jullie gebruiken ‘m meer voor de luchtreiniging of ook als er een hittegolf is?
Initieel gekocht voor de hittegolf en niet de mogelijkheid voor een echte airco hier. Werkt zeker beter dan een gewone ventilator, maar koelt stukken minder dan een airco. Luchtreiniger fijne bijkomstigheid
Hmm oké, dan ga ik toch wel twijfelen (om ‘m wel aan te schaffen) Ik ga me er nog even in verdiepen, thanks!
Ja het is inderdaad heel veel geld. Ik gebruik hem eigenlijk overal voor. Ik gebruik hem om krullen te maken (de volgende dagen is het dan slag) en ook om m’n haar stijl te maken (met de roze borstel en de ronde borstel). Enige opzetstuk die ik niet gebruik is de grijze hardere borstel. Heb sinds ik hem mijn stijltang of krultang niet meer gebruikt.
Toen ik hem kocht had je bij Dyson de optie om hem terug te doen als hij niet beviel. Op die manier kun je hem dan misschien nog testen.
Ah ik zat ernaar te kijken van de week en ik wilde er een aanschaffen maar ik dacht, kan ik echt zoveel geld uitgeven aan een pincet?? Maar nu wil ik het toch doen
Heb je tips voor tutorials?
Ik heb hem ook maar gebruik de set bijna niet. Af en toe de air wrap maar is ook eigenlijk nog weinig.
Mijn noise cancelling koptelefoon. Ik kon 'm deels via mijn werk kopen, anders had nooit zo’n dure gekocht. Maar nu weet ik dat 'ie ook als je 'm volledig zelf moet betalen, iedere cent waard is. Dat ding is echt fantastisch. Ik heb de Sony WH-1000XM3.
Je kan ook een kleintje kopen! Is meer een reisvariant. Scheelt wel een hoop geld en ik vind het net zo fijn als een normaal formaat pincet
Ik heb deze gekocht: https://www.douglas.nl/Make-up/Accessoires/Pincetten/Tweezerman-Tweezers_product_303002.html . Ik vind die hele scherpe erg fijn. Precies de juiste formaat en ben eigenlijk niets anders gewend.
Ik heb mijn Tweezerman al ongeveer 15 jaar. Echt een top ding!
Ik kende Tweezerman helemaal niet tot ik laatst een setje kreeg van een vriendin omdat ze die over had. Vond het wel leuk maar door jullie berichten nu besef ik pas dat ze me best wel iets duurs heeft gegeven.