Dure items die t echt waard zijn

De tweezerman! Heb pincetten die 12 jaar oud zijn. Nu zijn ze helaas wel toe aan vervanging.

4 likes

Je kunt ze opsturen naar Amerika en dan slijpen ze 'm gratis voor je geloof ik!

http://www.tweezerman.nl/sharpening-and-repair/

2 likes

Luchtreiniger, het is zeker geen airco! Ik vind hem wel prettig om te ventileren in de slaapkamer, dan koelt het wel iets af. M’n vriend heeft minder last van hooikoorts als hij aan staat

2 likes

Oh ik dacht ook dat het een soort airco is! Oké, dan is het niet iets wat ik zoek. Wil namelijk echt een goede ventilator/airco! Thanks voor reactie :slightly_smiling_face:

1 like

Het is wel een ventilator, geen airco. Vind hem wel echt een stuk fijner dan de goedkopere ventilatoren. Hij is ook redelijk stil.

1 like

Oké! Ik bedoelde dus dat ik iets wil waardoor m’n kamer een stuk koeler wordt haha, airco/ventilator/whatever :wink: sorry was niet helemaal duidelijk. Maar hij koelt dus iets, maar niet veel? Jullie gebruiken ‘m meer voor de luchtreiniging of ook als er een hittegolf is?

Initieel gekocht voor de hittegolf en niet de mogelijkheid voor een echte airco hier. Werkt zeker beter dan een gewone ventilator, maar koelt stukken minder dan een airco. Luchtreiniger fijne bijkomstigheid :wink:

1 like

Hmm oké, dan ga ik toch wel twijfelen (om ‘m wel aan te schaffen) Ik ga me er nog even in verdiepen, thanks!

1 like

Ja het is inderdaad heel veel geld. Ik gebruik hem eigenlijk overal voor. Ik gebruik hem om krullen te maken (de volgende dagen is het dan slag) en ook om m’n haar stijl te maken (met de roze borstel en de ronde borstel). Enige opzetstuk die ik niet gebruik is de grijze hardere borstel. Heb sinds ik hem mijn stijltang of krultang niet meer gebruikt.

Toen ik hem kocht had je bij Dyson de optie om hem terug te doen als hij niet beviel. Op die manier kun je hem dan misschien nog testen.

2 likes

Ah ik zat ernaar te kijken van de week en ik wilde er een aanschaffen maar ik dacht, kan ik echt zoveel geld uitgeven aan een pincet?? Maar nu wil ik het toch doen

Heb je tips voor tutorials?
Ik heb hem ook maar gebruik de set bijna niet. Af en toe de air wrap maar is ook eigenlijk nog weinig.

1 like

Mijn noise cancelling koptelefoon. Ik kon 'm deels via mijn werk kopen, anders had nooit zo’n dure gekocht. Maar nu weet ik dat 'ie ook als je 'm volledig zelf moet betalen, iedere cent waard is. Dat ding is echt fantastisch. Ik heb de Sony WH-1000XM3.

5 likes

Je kan ook een kleintje kopen! Is meer een reisvariant. Scheelt wel een hoop geld en ik vind het net zo fijn als een normaal formaat pincet

3 likes

Ik heb deze gekocht: https://www.douglas.nl/Make-up/Accessoires/Pincetten/Tweezerman-Tweezers_product_303002.html . Ik vind die hele scherpe erg fijn. Precies de juiste formaat en ben eigenlijk niets anders gewend.

3 likes

Ik heb mijn Tweezerman al ongeveer 15 jaar. Echt een top ding!

6 likes

Ik kende Tweezerman helemaal niet tot ik laatst een setje kreeg van een vriendin omdat ze die over had. Vond het wel leuk maar door jullie berichten nu besef ik pas dat ze me best wel iets duurs heeft gegeven.

4 likes

Mijn man vroeg mij vorig jaar op m’n verjaardag of ik dit wilde. Ik zo nee teveel geld en denk niet dat het werkt. Maar nu kom ik steeds meer mensen tegen (op forum en real life) dat het best goed werkt. Over paar maandjes ben ik jarig en krijg ik het dit jaar wel als cadeau :innocent:

4 likes

Same! Als die van mij vandaag kapot gaat, leg ik zonder aarzelen meteen het geld neer om morgen een nieuwe te hebben. Kan echt niet meer zonder.

4 likes

Ik heb veel gehad aan de tutorials van Milabu. Als je Milabu dyson intypt op YouTube krijg je meerdere video’s.

@Broodrooster ah leuk, ben benieuwd of hij jou ook zo goed bevalt.

2 likes

Ja! Precies dat had ik ook al bedacht. Als ik op een dag een nieuwe nodig heb, leg ik dat geld er met liefde voor neer.