Durf te vragen #2

Iemand cadeautips voor een goede vriendin die 30 wordt en hoogzwanger is?

Dacht misschien een avondje sushi eten zodra ze bevallen en hersteld is maar vind aan de andere kant iets ‘blijvends’ ook wel leuk voor een 30e verjaardag.

Waarom zou alles weg moeten? Gewoon op 60 graden wassen en weer gebruiken zou ik zeggen.

1 like

Geen tips maar dat is echt mega ranzig

Deze oma heeft een te harde matras. Hij is nog vrij nieuw, dus een andere kopen vind ik zonde. Ik lees dat veel mensen het oplossen met een topper/topdekmatras. Wie heeft er goede ervaringen en met welk type? Ik zie door de bomen het bos niet meer online. Heb ook lengtemaat nodig die niet bij Ikea (ivm testen) te koop is helaas!

Bestaat er een website waarop je een video kunt uploaden en hij het geluid van de video achterhaalt? Zoiets als Shazam zegmaar? Het geluid is instrumentaal en er wordt niet in gezongen, dus dat maakt het extra lastig. Heb het originele bestand nodig maar kan 'm niet achterhalen zo :frowning:

Misschien een goede om in het Weggeef-topic te plaatsen, als je alleen verzendkosten ervoor wilt?

1 like

Hij pakt 'm helaas niet :slightly_frowning_face: Het is voor werk dus durf 't hier niet te posten, maar denk ook dat niemand 't weet want het is gewoon een random deuntje haha

Ik zoek een luchtbed om mee te kamperen. Zijn goedkope luchtbedden zoals die van de Action oké voor een paar nachten of is dat drie keer niks?

De blauwe dikke zijn prima!

Ehm het klinkt alsof je eerder van je huisgenoten af moet. Heb je hen al gevraagd om daar niet meer te roken? Anders ben je aan het dweilen met de kraan open. Overigens klinkt het ook potentieel brandgevaarlijk.

Oh lol, zag echt een studentenhuis voor me.

4 likes

Vanaf 60 graden wassen worden bacteriën gedood, heb ik ooit eens gehoord of gelezen, dus dat kan prima! Wel vervelend dat je een muis hebt daar, hopelijk zoekt ‘ie snel een ander onderkomen!

1 like

@Jauregui Sorry, paar dagen later, maar klopt! Niet exact dat maar mocht je vragen hebben is m’n PM altijd open haha. Is een hele kleine opleiding, vandaar dat ik het niet even zo openbaar hier gooi, maar PM is geen probleem :slight_smile:

1 like

Waar smaakt halloumi naar? Het is een soort geitenkaas (toch?) en dat lust ik echt niet maar het ziet er wel altijd lekker uit en ik vind het een interessant product.

taai en zout! Heel lekker als je het langzaam grilt of opbakt, door een salade bijvoorbeeld.

1 like

Geitenkaas lust ik ook niet, maar halloumi wel. Het is vooral een aparte, stevige structuur en idd een zoutige smaak.

1 like

Niet echt nergens naar vind ik :sweat_smile:

1 like

Haha ja taai en zout vind ik een goeie beschrijving, maar dan wel op een positieve manier. Ergens tussen feta en mozzerella in vind ik, maar vooral zout. Echt totaal niet zoals geitenkaas!

2 likes

Bedankt voor jullie antwoorden! Ga het gewoon een keer proberen binnenkort, ben allang blij dat het niet naar geitenkaas smaakt haha.

2 likes

Het is niet zo sterk van smaak vind ik. Alleen het piept als je erop kauwt (tenminste de enkele keer dat ik het heb gegeten), dat vind ik wel naar :stuck_out_tongue:

1 like